Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14 czerwca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-1.4012.310.2021.1.JKU
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z realizacją projektu w Szkole Podstawowej.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 11 maja 2021 r. (data wpływu 17 maja 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z realizacją projektu w Szkole Podstawowej – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17 maja 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z realizacją projektu w Szkole Podstawowej .
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Gmina jest zarejestrowana na potrzeby podatku od towarów i usług (dalej: VAT) jako podatnik VAT czynny. Gmina jako organ prowadzący dla Szkoły Podstawowe przystąpiła do konkursu ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na dotację z dziedziny Edukacja Ekologiczna (…)
Celem Konkursu jest dokonanie wyboru do wsparcia finansowego w formie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej , najlepszych projektów polegających na zagospodarowaniu wybranego miejsca na terenie należącym do placówki w celu utworzenia punktu dydaktycznego na potrzeby prowadzenia zajęć terenowych z edukacji ekologicznej i przyrodniczej. Utworzenia punktu dydaktycznego na potrzeby prowadzenia zajęć terenowych z edukacji ekologicznej wiąże się z zakupem różnego rodzaju usług i towarów np. przygotowaniem i wykonaniem nasadzeń, zakupem sadzonek i nasion, zakupem lub wykonaniem wyposażenia punktu dydaktycznego typu tablice dydaktyczne, gry i instalacje dydaktyczne o tematyce przyrodniczej i ekologicznej, zakupem ławek, stołów, mebli, wiat itp. związanych z utworzeniem miejsca do prowadzenia zajęć oraz z zakupem pomocy dydaktycznych do programu edukacyjnego realizowanego w oparciu o powstały punkt dydaktyczny.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right