Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 2 marca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.549.2020.2.BG
czy usługi organizacji targów należy klasyfikować jako usługi objęte zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób prawnych, o którym mowa w art. 21 ust 1 ustawy o CIT
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1325 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z 9 grudnia 2020 r. (data wpływu do Organu 16 grudnia 2020 r.) uzupełnionym 8 lutego 2021 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy usługi organizacji targów należy klasyfikować jako usługi objęte zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób prawnych, o którym mowa w art. 21 ust 1 ustawy o CIT – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 16 grudnia 2020 r. wpłynął do Organu wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy usługi organizacji targów należy klasyfikować jako usługi objęte zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób prawnych, o którym mowa w art. 21 ust 1 ustawy o CIT.
Wniosek nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 22 stycznia 2021 r. Znak: 0111-KDIB1-2.4010.549.2020.1.BG wezwano do ich uzupełnienia. Uzupełnienia dokonano 8 lutego 2021 r.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: „Spółka” lub „Wnioskodawca”) jest polskim rezydentem podatkowym, podlega w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w podatku dochodowym od osób prawnych.
Spółka działa jako dystrybutor komponentów (…); prowadzi także ich sprzedaż hurtową . Wnioskodawca działa także poza granicami Polski.
W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz chęcią pozyskania nowych kontrahentów, także zagranicznych (a tym samym zwiększenia wolumenu sprzedaży), Spółka podejmuje różnego rodzaju działania promocyjne. W ich ramach bierze m.in. udział targach branżowych, organizowanych poza granicami Polski.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right