Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 1 lutego 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.888.2020.3.ŻR

możliwość skorzystania ze zwolnienia na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 23 listopada 2020 r. (data wpływu 27 listopada 2020 r.), uzupełnionym w dniu 19 stycznia 2021 r. oraz w dniu 21 stycznia 2021 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości skorzystania ze zwolnienia na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27 listopada 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości skorzystania ze zwolnienia na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy.

Przedmiotowy wniosek uzupełniono w dniu 19 stycznia 2021 r. o doprecyzowanie opisu sprawy, przeformułowanie pytania, własne stanowisko w sprawie oceny prawnej do nowo postawionego pytania oraz w dniu 21 stycznia 2021 r. o pełnomocnictwo.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe (doprecyzowane w uzupełnieniu wniosku).

Wykonawca chce zawrzeć umowę z Zamawiającym, której przedmiotem będzie usprawnienie procesów sprzedaży realizowanych w serwisie internetowym będącym własnością firmy Zamawiającego.

Przebieg usługi, jak następuje:

Zamawiający wyznacza cel projektu, jaki chce osiągnąć. Wykonawca przeprowadza analizę procesu sprzedaży usług firmy Zamawiającego, aby doprecyzować warunki sytuacji zastanej. Następnie w oparciu o wytyczne Zamawiającego, Wykonawca projektuje zmiany w wyglądzie i sposobie działania firmowego serwisu internetowego, które usprawnią proces sprzedaży usług firmy Zamawiającego, a w szczególności architekturę informacji (system organizacji, nazewnictwa, nawigacji i wyszukiwania informacji zawartych na stronie w sposób zwiększający wygodę użytkowników). Następnie Wykonawca przedstawia zaprojektowane zmiany na makietach dla Zamawiającego do akceptacji. Finalną część umowy stanowi wdrożenie przez Wykonawcę zaprojektowanego rozwiązania w firmowym serwisie internetowym Zamawiającego (prace programistyczne). Wykonawca wprowadza zmiany w architekturze informacji, strukturze i treści, tak aby zwiększyć konwersję i zoptymalizować proces sprzedaży usług w firmie Zamawiającego. Ponadto Wykonawca przygotuje i wdroży narzędzia analityki internetowej, które umożliwią mierzenie skuteczności wprowadzonych zmian.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00