Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 04-11-2024
Porada aktualna na dzień 04-11-2024
Data publikacji: 2022-01-22

Jak ewidencjonować zakup drukarek w urzędzie pracy

PYTANIE

Urząd Pracy ma następujący zapis w polityce rachunkowości: Środki trwałe - są to rzeczowe aktywa trwałe o przewidywanym okresie ekonomicznej użyteczności dłuższym niż rok lub wartości początkowej powyżej 10.000,00 zł, kompletne, zdatne do użytku, w stosunku do których jednostka sprawuje uprawnienia właścicielskie. Wyjątkiem są zestawy komputerowe, komputery, monitory, drukarki i skanery, które traktuje się jako środki trwałe bez względu na ich wartość. Urząd zakupił 34 sztuki drukarek po 1885 zloty brutto. Czy w związku z zapisem w polityce rachunkowości urząd powinien: ująć drukarki na koncie 011, ale umorzyć je w 100%? A może ująć je na koncie 011 i umarzać według obowiązuąjcej stawki umorzeniowej ???

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00