comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 24-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 24-11-2024
Data publikacji: 2022-01-22
Jak ewidencjonować zakup drukarek w urzędzie pracy
PYTANIE
Urząd Pracy ma następujący zapis w polityce rachunkowości: Środki trwałe - są to rzeczowe aktywa trwałe o przewidywanym okresie ekonomicznej użyteczności dłuższym niż rok lub wartości początkowej powyżej 10.000,00 zł, kompletne, zdatne do użytku, w stosunku do których jednostka sprawuje uprawnienia właścicielskie. Wyjątkiem są zestawy komputerowe, komputery, monitory, drukarki i skanery, które traktuje się jako środki trwałe bez względu na ich wartość. Urząd zakupił 34 sztuki drukarek po 1885 zloty brutto. Czy w związku z zapisem w polityce rachunkowości urząd powinien: ująć drukarki na koncie 011, ale umorzyć je w 100%? A może ująć je na koncie 011 i umarzać według obowiązuąjcej stawki umorzeniowej ???
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka