Porada
Jak księgować sieciowy środek trwały
PYTANIE
Spółka wraz z Gminą zrealizowała inwestycję dotyczącą modernizacji oczyszczalni ścieków oraz budowy kolektora ścieków sanitarnych i przyłączy kanalizacyjnych, a także modernizacji sieci kanalizacyjnej. Nadmieniam, że oczyszczalnia ścieków jest własnością Gminy, a Spółka użytkuje oczyszczalnie na podstawie umowy dzierżawy. Ogólna kwota jaką wniosła Spółka w inwestycje to 2 700 000,00 złotych. Kowta została podzielona na 4 zadania: rozbudowa i przebudowa oczyszczalni, modernizacja sieci kanalizacyjnej, nadzór inwestorski, promocja projektu. W tej chwili inwestycja została zakończona i wydano pozwolenie na użytkowanie oczyszczalni. Czy Spółka powinna przyjąć całą wartość inwestycji na jednym dokumencie OT, czy podzielić na odrębne OT według grup KŚT? W jaki sposób rozdzielić koszty nadzoru inwestorskiego i promocji projektu oraz zapłaconych przez Spółkę odsetek od kredytu na potrzebę realizacji inwestycji?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right