Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 17-08-2024
Porada aktualna na dzień 17-08-2024
Data publikacji: 2021-09-17

Co zrobić z fakturą, której wielkość podważa podmiot który ją otrzymał

PYTANIE:

Otrzymaliśmy fakturę końcową od wykonawcy inwestycji. Nie zgadzamy się z kwotą na jaką opiewa dokument. Co możemy zrobić w takiej sytuacji? Kilkukrotnie już odsyłaliśmy błędnie wystawione dokumenty. Chcielibyśmy rozliczyć się z wykonawcą, tym bardziej że inwestycja została zakończona i oddana do użytkowania przez PINB. W księgach nadal widnieje jako środek trwały w budowie, ponieważ nie otrzymaliśmy prawidłowej faktury końcowej. Zarząd chce przelać kwotę wynikającą z kosztorysu przekazanego przez inspektora nadzoru. Jako osoba odpowiadająca za księgi jestem temu przeciwna, ponieważ nie mam prawidłowej faktury. Co mogę zrobić w powyższej sprawie?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00