Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2021-05-21
Data publikacji: 2021-05-21

Znikająca korespondencja po zakończeniu procesu upadłości

Co się dzieje z przesyłkami pocztowymi, kiedy zakończy się postępowanie upadłościowe? Przepisy są niejasne, jedni syndycy informują pocztę o rozpoczęciu i zakończeniu postępowania, inne tylko o rozpoczęciu. Wtedy zainteresowany obywatel może już w ogóle nie dostać swojej poczty. RPO występuje do Ministra Sprawiedliwości o uporządkowanie przepisów tak, by ludzie na tym nie tracili. Na problem trafił po skardze obywatela, który nie dostawał swojej korespondencji po ukończeniu postępowania upadłościowego – trafiała ona nadal do syndyka.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00