Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 4.05.2021, sygn. 0114-KDIP4-3.4012.30.2021.2.KM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-3.4012.30.2021.2.KM
brak obowiązku stosowania oznaczeń GTU „12” w prowadzonej ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 14 stycznia 2021 r. (data wpływu 20 stycznia 2021 r.), uzupełnionym pismem z dnia 29 marca 2021 r. (data wpływu 1 kwietnia 2021 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 16 marca 2021 r. (skutecznie doręczone 22 marca 2021 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku stosowania oznaczeń GTU „12” w prowadzonej ewidencji dla celów podatku od towarów i usług – jest prawidłowe.
Uzasadnienie
W dniu 20 stycznia 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku stosowania oznaczeń GTU „12” w prowadzonej ewidencji dla celów podatku od towarów i usług. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 29 marca 2021 r. (data wpływu 1 kwietnia 2021 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 16 marca 2021 r. (skutecznie doręczone 22 marca 2021 r.).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Sp. z o.o. jest wydawnictwem specjalizującym się w branży poligraficznej, koncentrującym się na rynku druku i opakowań. W ramach swojej działalności wydaje dwa czasopisma - „A” i „B”. Czasopismo „A” obejmuje całokształt problematyki badań, produkcji i stosowania materiałów opakowaniowych, opakowań oraz maszyn pakujących. Zawiera także informacje na temat marketingu, ochrony środowiska, kodów kreskowych, badań naukowych w dziedzinie opakowalnictwa oraz współpracy międzynarodowej.
Czasopismo przeznaczone jest głównie dla producentów i użytkowników opakowań. „B” zaś jest miesięcznikiem przeznaczonym dla osób pracujących w szeroko pojętej branży poligraficznej: drukarzy, wydawców, producentów maszyn, urządzeń i materiałów, a także właścicieli i pracowników agencji reklamowych, studiów graficznych oraz producentów opakowań.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right