Porada
Czy stosować kody GTU dla usług hostingowych i linkowania oraz usług reklamowych i marketingowych
PYTANIE
Proszę o pomoc w ustaleniu zasadności stosowania kodu GTU_12 dla niektórych świadczonych usług przez naszą spółkę. Na fakturach wystawianych przez programistów dla klientów pojawiają się takie usługi jak: hosting poczty, usługa hostingowa, linkowanie. Nasz drugi dział zajmuje się reklamą i w tym przypadku też mam trudności z oznaczeniem GTU, dotyczy to usług: copywriting, wpisy na bloga. Jednak największy problem mam przy pozycjach: Facebook - budżet reklamowy, Facebook - reklama, Adwords - kampania reklamowa. Jeżeli chodzi o koszty w/w pozycji to właściwie można tu mówić o refakturze kosztów, ale tak czy inaczej nie wiem, czy te usługi oznaczać kodem GTU. Zazwyczaj na tej samej fakturze pojawia się druga pozycja ''obsługa marketingowa'' z oznaczeniem GTU_12, ale nie wiem, czy powyższe usługi również nie powinnam oznaczyć tym samym kodem.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right