comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 24-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 24-11-2024
Data publikacji: 2021-02-09
Jak kwalifikować podatkowo wydatki na urządzenie placu przeładunkowego do zarządzania zbiórką śmieci
PYTANIE
Spółka gminna prowadzi Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na podstawie umowy o zarządzanie, nie ma umowy dzierżawy. Właścicielem PSZOKu i działki jest Gmina. By móc dokonywać załadunku, przeładunku odpadów, spółka na części działki z własnych środków wykonała plac przeładunkowy, poprzez utwardzenie i wyłożenie placu płytami drogowymi. W związku z tym pytanie, jak zakwalifikować nakłady spółki na plac, czy jest to inwestycja w obcym środku trwałym, osobny środek trwały, czy należy zaliczyć do kosztów bieżących spółki ze względu na realizację umowy o zarządzanie?
Pozostało 84% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie