Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 24-11-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 24-11-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2021-02-09

Jak kwalifikować podatkowo wydatki na urządzenie placu przeładunkowego do zarządzania zbiórką śmieci

PYTANIE

Spółka gminna prowadzi Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na podstawie umowy o zarządzanie, nie ma umowy dzierżawy. Właścicielem PSZOKu i działki jest Gmina. By móc dokonywać załadunku, przeładunku odpadów, spółka na części działki z własnych środków wykonała plac przeładunkowy, poprzez utwardzenie i wyłożenie placu płytami drogowymi. W związku z tym pytanie, jak zakwalifikować nakłady spółki na plac, czy jest to inwestycja w obcym środku trwałym, osobny środek trwały, czy należy zaliczyć do kosztów bieżących spółki ze względu na realizację umowy o zarządzanie?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00