Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
play_circle_outline

Podatkowe rozwiązania tarcz antykryzysowych – jak jeszcze skorzystać i rozliczyć

Lekcja 1 z 1
UWAGA! W okresie od 1 marca 2020 r. do końca miesiąca, w którym odwołano stan epidemii z powodu COVID-19 przychody opodatkowane podatkiem od przychodów z budynków były zwolnione z opodatkowania tym podatkiem. MF wydał rozporządzenie, w którym zaniechał poboru podatku od umorzonej subwencji z PFR (Dz.U. z 2021 r. poz. 1316).
Zdaniem MF, jeżeli w okresie stanu epidemii, ogłoszonego z powodu COVID-19, pracodawca powierzy pracę zdalną pracownikowi, który ma miejsce stałego lub czasowego zamieszkania poza miejscowością, w której znajduje się zakład pracy, to taki pracownik nie traci prawa do podwyższonych kosztów pracowniczych (zob. odpowiedź MF opublikowaną w Dzienniku Gazeta Prawna nr 229/2020 z 24 listopada 2020 r.).

Program webinarium:
• Aktualne podatkowe rozwiązania tarcz antykryzysowych – przegląd
• Rozliczenie podatkowe wsparcia otrzymanego w ramach Tarczy antykryzysowej – CIT
• Koszty uzyskania przychodów w zakresie wydatków kryzysowych – wydatki „okołoepidemiczne”
• Zmiany w relacjach pracownik – pracodawca – przychody pracowników i pracodawców
• Rozliczanie strat wstecz
• Pomoc niebezpieczna – gdzie istnieją zagrożenia i jak się przygotować na kontrolę podatkową
• Poniesienie negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu koronawirusa COVID-19
• Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

Data dodania: 2020-12-14

Aktualne: tak

Czas: 50 minut 17 sekund

Autor: Mirosław Siwiński

Kurs zawiera:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00