Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2020-09-10

Jak zmniejszyć wymiar etatu w razie zmian organizacji pracy urzędu

PROBLEM

W związku ze zmianami organizacyjnymi pracy urzędu podjęto decyzję o zmniejszeniu etatów pracowników obsługi. Nie zmieniono im jednak zakresów czynności i zachowano dotychczasową ilość obowiązków. Jakimi kryteriami powinien kierować się pracodawca przy typowaniu pracowników do zmniejszenia etatów? Czy pracownikom należy zmniejszyć ilość pracy? - pyta Czytelnik z Krakowa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00