comment
Porada
Data publikacji: 2020-03-23
Czy wydatki na dezynfekcję, środki czystości, maseczki są kosztem uzyskania przychodów
PYTANIE
Jak rozliczyć wydatki związane ze zleceniem innej firmie dezynfekcji siedziby albo zakupem dodatkowych środków czystości lub maseczek dla pracowników?
ODPOWIEDŹ
walki z koronawirusem jest podejmowanie przez przedsiębiorców działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie zarażeniu tym wirusem. W związku z tym firmy masowo kupują m.in. maseczki przeznaczone dla pracowników, ręczniki papierowe, mydła antybakteryjne i środki dezynfekujące, a niektóre zlecają innym firmom dezynfekcję swojej siedziby. Aby rozliczyć takie wydatki, należy sięgnąć do zasad ogólnych wynikających z ustaw podatkowych.
Pozostało 80% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka