Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2019-08-14

Jak wykazać wpłatę na PPK w raporcie rozliczeniowym ZUS RCA

Od 1 lipca 2019 r. podmioty zatrudniające minimum 250 osób (według stanu na 31 grudnia 2019 r.) zostały objęte obowiązkiem utworzenia pracowniczych planów kapitałowych. Obowiązek dokonywania wpłat do PPK dotyczy zarówno uczestnika PPK, jak i podmiotu, który go zatrudnia. Ten ostatni wpłatę na PPK, sfinansowaną z własnych środków, będzie zobowiązany wykazywać w imiennych raportach miesięcznych ZUS RCA.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00