Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2019-08-14

Daty na duplikacie świadectwa pracy

Czy na duplikacie świadectwa pracy powinny znajdować się dwie daty wystawienia dokumentu (data wystawienia oryginału i data wystawienia duplikatu), czy tylko jedna z powyższych? Czy prawidłowe nazewnictwo to "duplikat" czy "odpis" świadectwa pracy? Co w sytuacji, w której nie jest możliwe wystawienie duplikatu przez osobę wystawiającą oryginał? Czy na dokumencie powinny znaleźć się informacje o osobie, która wystawiła oryginał? Czy duplikat/odpis świadectwa pracy powinien być wystawiony według wzoru świadectwa pracy obowiązującego w dniu wystawienia duplikatu, czy w oryginalnej wersji obowiązującej w dniu rozwiązania umowy z pracownikiem? Czy na duplikacie/odpisie świadectwa pracy należy uwzględnić wszystkie dane zawarte w oryginale dokumentu, czy powinniśmy uwzględnić tylko te dane, które są wymagane w aktualnie obowiązującym wzorze świadectwa pracy?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00