RODO w e-commerce, marketingu i telemarketigu
Lekcja 1 z 1
W programie szkolenia m.in.:
• przepisy, które mają znaczenie dla prowadzonych działań marketingowych,
• podstawy prawne prowadzenia działań marketingowych,
• czy klauzule zgody zawsze są potrzebne,
• dostosowanie poszczególnych rodzajów czynności marketingowych do obowiązujących wymagań,
• jak zweryfikować legalność prowadzonych działań marketingowych.
• przepisy, które mają znaczenie dla prowadzonych działań marketingowych,
• podstawy prawne prowadzenia działań marketingowych,
• czy klauzule zgody zawsze są potrzebne,
• dostosowanie poszczególnych rodzajów czynności marketingowych do obowiązujących wymagań,
• jak zweryfikować legalność prowadzonych działań marketingowych.
Szkolenie aktualne
na dzień 12.12.2024
Data dodania: 25.07.2019
Czas: 52 minut 30 sekund
Autor:
Kurs zawiera:
LEKCJA 1:
52:30
RODO w e-commerce, marketingu i telemarketigu
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00