Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2019-02-11

W jaki sposób pracodawca powinien prowadzić listę obecności pracowników, żeby nie naruszać przepisów o ochronie danych osobowych

PROBLEM

Jeśli nasi pracownicy są danego dnia nieobecni w pracy, na liście obecności zamieszczamy adnotację w tej sprawie, wpisując powód absencji (np. choroba, urlop, delegacja). Jest nam to pomocne przy właściwym ewidencjonowaniu czasu pracy. Czy takie działanie jest poprawne i zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00