Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2019-02-04

Niepełnosprawny burmistrz ma czas pracy taki sam jak inni inwalidzi

Burmistrz dostarczył zaświadczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Z tego tytułu ma prawo do dodatkowego urlopu dla osób niepełnosprawnych. Pracownik z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności powinien pracować 7 godzin na dobę i 35 tygodniowo. Wiadomo, że burmistrz, jako osoba zarządzająca często pracuje w " godzinach nadliczbowych" (spotkania,wyjazdy, itd.). Jak rozliczać czas pracy burmistrza, i czy w informacji o warunkach zatrudnienia zawrzeć informację o 7 i 35 godzinnym czasie pracy?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00