comment
Porada
Data publikacji: 2017-12-28
Jak policzyć stan zatrudnienia
Proszę o informację, czy do stanu zatrudnienia w rozumieniu art. 237 (11) § 1 Kodeksu pracy liczy się wszystkich pracowników łącznie z osobami przebywającymi na urlopach macierzyńskich i rodzicielskich (na czas ich nieobecności są zatrudnione osoby w ramach umowy o pracę na zastępstwo). W sytuacji gdy stan zatrudnienia wynosi do 100 osób czy zadania z zakresu BHP może wykonywać osoba w ramach umowy zlecenie, która jednocześnie jest pracownikiem zatrudnionym na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pracownik Referatu w Urzędzie) czy też musi to być w ramach już obowiązującej umowy o pracę jako powierzenie dodatkowych zadań. Jak należy postąpić jeżeli zostanie przekroczony próg 100 osób?
Pozostało 73% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka