Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2017-12-28

Jak policzyć stan zatrudnienia

Proszę o informację, czy do stanu zatrudnienia w rozumieniu art. 237 (11) § 1 Kodeksu pracy liczy się wszystkich pracowników łącznie z osobami przebywającymi na urlopach macierzyńskich i rodzicielskich (na czas ich nieobecności są zatrudnione osoby w ramach umowy o pracę na zastępstwo). W sytuacji gdy stan zatrudnienia wynosi do 100 osób czy zadania z zakresu BHP może wykonywać osoba w ramach umowy zlecenie, która jednocześnie jest pracownikiem zatrudnionym na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pracownik Referatu w Urzędzie) czy też musi to być w ramach już obowiązującej umowy o pracę jako powierzenie dodatkowych zadań. Jak należy postąpić jeżeli zostanie przekroczony próg 100 osób?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00