Akt prawny
oczekujący
Wersja oczekująca od dnia notyfikacji
Wersja oczekująca od dnia notyfikacji
oczekujący
Alerty
DECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI
z dnia 7 grudnia 2012 r.
w sprawie dodatkowego wkładu finansowego w programy państw członkowskich na 2012 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim
(notyfikowana jako dokument nr C(2012) 8967)
(Jedynie teksty w języku angielskim, bułgarskim, duńskim, fińskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, litewskim, łotewskim, maltańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, portugalskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)
(2012/830/UE)
(ostatnia zmiana: DUUEL. z 2016 r., Nr 284, poz. 33) Pokaż wszystkie zmiany
Alerty
KOMISJA EUROPEJSKA,
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Rady (WE) nr 861/2006 z dnia 22 maja 2006 r. ustanawiające wspólnotowe środki finansowe na rzecz wdrażania wspólnej polityki rybołówstwa oraz w obszarze prawa morza (1), w szczególności jego art. 21,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) W oparciu o wnioski o współfinansowanie ze środków unijnych, przekazane przez państwa członkowskie w ramach programów kontroli rybołówstwa na 2012 r., Komisja przyjęła decyzję wykonawczą 2012/294/UE z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie wkładu finansowego Unii w programy państw członkowskich na 2012 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim (2), zgodnie z którą część budżetu na rok 2012 pozostała niewykorzystana.
(2) Tę niewykorzystaną część budżetu na 2012 r. należy obecnie rozdysponować na podstawie nowej decyzji.
(3) Zgodnie z art. 21 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 zwrócono się do państw członkowskich o przedstawienie programów w związku z dodatkowymi środkami przeznaczonymi na obszary priorytetowe określone przez Komisję w piśmie z dnia 25 kwietnia 2012 r. skierowanym do państw członkowskich, tj. projekty mające na celu poprawę systemu kontroli państw członkowskich uzgodnionych wspólnie przez zainteresowane państwo członkowskie i Komisję, pomiar mocy silnika oraz zapewnienie identyfikowalności produktów rybołówstwa. Wymagania wobec podmiotów lub państw członkowskich inwestujących w projekty związane z identyfikowalnością produktów zostały określone przez Komisję w piśmie z dnia 14 maja 2012 r.
(4) Na tej podstawie i z uwagi na ograniczenia budżetowe wnioski o finansowanie ze środków unijnych w ramach programu związane z takimi działaniami jak programy pilotażowe, budowa lub modernizacja statków i samolotów patrolowych oraz odnośne projekty szkoleniowe niepowiązane z doskonaleniem systemów kontroli państw członkowskich zostały odrzucone jako nieodnoszące się do określonych wyżej obszarów priorytetowych. Ze względu na ograniczenia budżetowe nie wszystkie projekty w ramach wskazanych przez Komisję obszarów priorytetowych mogły uzyskać wsparcie. Komisja musiała dokonać selekcji projektów przeznaczonych do współfinansowania, opierając się na udoskonaleniach wprowadzanych do systemów kontroli państw członkowskich oraz na określonych przez siebie wymaganiach dotyczących identyfikowalności produktów. Wnioski dotyczące działań wymienionych w art. 8 ust. 1 lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006 mogą kwalifikować się do finansowania przez Unię.
(5) W odniesieniu do projektów z zakresu identyfikowalności produktów ważne jest zapewnienie, by były one opracowywane w oparciu o uznawane normy międzynarodowe, zgodnie z wymogami art. 67 ust. 8 rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 404/2011 (3).
(6) Wnioski o finansowanie unijne zostały ocenione pod względem zgodności z przepisami rozporządzenia Komisji (WE) nr 391/2007 z dnia 11 kwietnia 2007 r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 861/2006 w zakresie wydatków poniesionych przez państwa członkowskie w ramach wdrażania systemów monitorowania i kontroli mających zastosowanie do wspólnej polityki rybackiej (4).
(7) Komisja poddała ocenie projekty, których koszt nie przekracza 40 000 EUR (bez VAT) i przyjęła te, w odniesieniu do których uzasadnione jest zapewnienie współfinansowania przez UE z uwagi na spodziewaną wskutek wdrożenia poprawę systemu kontroli wnioskującego państwa członkowskiego.
(8) Należy zatem ustalić maksymalne kwoty i wysokość wkładu finansowego Unii w granicach ustanowionych w art. 15 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 oraz określić warunki, na jakich taki wkład może być przyznawany.
(9) W celu stworzenia zachęty do inwestowania w ramach działań priorytetowych określonych przez Komisję oraz uwzględniając negatywny wpływ kryzysu finansowego na budżety państw członkowskich, z tytułu wydatków związanych z obszarami priorytetowymi, o których mowa powyżej, przysługiwać powinna wysoka stawka współfinansowania, mieszcząca się w granicach określonych w art. 15 rozporządzenia (WE) nr 861/2006.
(10) Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, projekty współfinansowane w oparciu o niniejsze rozporządzenie powinny spełniać wszystkie odnośne wymogi określone w przepisach UE, w szczególności zaś w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
(11) Środki przewidziane w niniejszej decyzji są zgodne z opinią Komitetu ds. Rybołówstwa i Akwakultury,
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
Artykuł 1
Przedmiot
W niniejszej decyzji określa się dodatkowy wkład finansowy Unii w wydatki poniesione przez państwa członkowskie w 2012 r. w związku z wdrażaniem systemów monitorowania i kontroli mających zastosowanie do wspólnej polityki rybołówstwa (WPRyb), o których mowa w art. 8 ust. 1 lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006. Ustanawia się w niej kwotę wkładu finansowego Unii dla każdego państwa członkowskiego, poziom wkładu finansowego Unii oraz warunki, na jakich wkład ten może zostać przyznany.
Artykuł 2
Zamknięcie zobowiązań pozostających do spłaty
Wszystkie płatności, w odniesieniu do których złożono wnioski o zwrot poniesionych wydatków, zostają zrealizowane przez dane państwo członkowskie najpóźniej do dnia 31 marca 2017 r. [1] Płatności dokonywane przez państwa członkowskie po tym terminie nie kwalifikują się do refundacji. Niewykorzystane środki wspólnotowe związane z niniejszą decyzją podlegają wycofaniu najpóźniej do dnia 31 grudnia 2017 r.
Artykuł 3
Nowe technologie i sieci informatyczne
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku I, na wdrożenie nowych technologii oraz na budowę sieci informatycznych w celu umożliwienia skutecznego i bezpiecznego gromadzenia danych i zarządzania nimi na potrzeby monitorowania i kontroli działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. W odniesieniu do projektów związanych z identyfikowalnością produktów wkład UE jest ograniczony do kwoty 1 000 000 EUR w przypadku inwestycji realizowanych przez organy państw członkowskich oraz do kwoty 250 000 EUR w przypadku inwestycji prywatnych. Łączna liczba projektów związanych z identyfikowalnością produktów realizowanych przez podmioty prywatne zostaje ograniczona do ośmiu projektów na każde państwo członkowskie i na jedną decyzję o finansowaniu.
3. Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, o którym mowa w ust. 2, projekty współfinansowane w oparciu o niniejszą decyzję powinny spełniać wszystkie odnośne wymogi określone w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1224/2009 (5) i w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
Artykuł 4
Automatyczne urządzenia lokacyjne
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku II, na zakup i instalację na statkach rybackich automatycznych urządzeń lokacyjnych umożliwiających centrom monitorowania rybołówstwa zdalne monitorowanie statków przy wykorzystaniu satelitarnego systemu monitorowania statków (VMS) kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do kwoty 2 500 EUR na statek.
3. Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, o którym mowa w ust. 1, automatyczne urządzenia lokacyjne muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
Artykuł 5
Systemy elektronicznej rejestracji i elektronicznego raportowania
Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku III, na rozwój, zakup i instalację niezbędnych komponentów systemów elektronicznej rejestracji i elektronicznego raportowania (ERS) oraz na związaną z nimi pomoc techniczną, w celu umożliwienia skutecznej i bezpiecznej wymiany danych na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 6
Urządzenia do elektronicznej rejestracji i elektronicznego raportowania
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku IV, na zakup i instalację na pokładzie statków rybackich urządzeń do elektronicznej rejestracji i elektronicznego raportowania (urządzeń ERS), umożliwiających statkom elektroniczną rejestrację danych o połowach i przekazywanie ich do centrum monitorowania rybołówstwa, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do kwoty 3 000 EUR na statek, bez uszczerbku dla przepisów ust. 4.
3. Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, urządzenia ERS muszą spełniać wymogi ustanowione w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
4. W przypadku urządzeń łączących funkcje ERS i VMS oraz spełniających wymogi ustanowione w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011 wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego artykułu, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do kwoty 4 500 EUR na statek.
Artykuł 7
Całkowity maksymalny wkład Unii na państwo członkowskie
Poniżej przedstawiono kwoty planowanych wydatków, kwoty kwalifikowalnych części tych wydatków oraz maksymalne kwoty wkładu Unii na państwo członkowskie:
(EUR) | |||
Państwo członkowskie | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia | 194 250 | 94 250 | 84 825 |
Bułgaria | 30 678 | 30 678 | 27 610 |
Dania | 5 055 113 | 3 522 171 | 2 941 347 |
Niemcy | 4 511 100 | 425 000 | 382 500 |
Irlandia | 52 005 000 | 1 000 000 | 900 000 |
Grecja | 1 246 750 | 1 246 750 | 1 122 075 |
Hiszpania | 10 528 653 | 7 029 087 | 6 326 179 |
Francja | 4 815 437 | 3 349 587 | 3 014 628 |
Włochy | 9 299 000 | 2 880 000 | 2 592 000 |
Łotwa | 76 355 | 76 355 | 68 719 |
Litwa | 150 462 | 150 462 | 135 416 |
Malta | 1 098 060 | 951 860 | 856 674 |
Niderlandy | 2 639 439 | 250 000 | 225 000 |
Austria | 409 102 | 128 179 | 115 361 |
Polska | 4 771 695 | 1 516 741 | 1 365 067 |
Portugalia | 2 013 500 | 1 863 500 | 1 677 150 |
Finlandia | 2 560 000 | 2 280 000 | 2 052 000 |
Szwecja | 2 980 000 | 2 900 000 | 2 610 000 |
Zjednoczone Królestwo | 1 284 738 | 545 284 | 490 755 |
Ogółem | 105 669 332 | 30 239 904 | 26 987 307 |
Artykuł 8
Adresaci
Niniejsza decyzja skierowana jest do Królestwa Belgii, Republiki Bułgarii, Królestwa Danii, Republiki Federalnej Niemiec, Irlandii, Republiki Greckiej, Królestwa Hiszpanii, Republiki Francuskiej, Republiki Włoskiej, Republiki Łotewskiej, Republiki Litewskiej, Republiki Malty, Królestwa Niderlandów, Republiki Austrii, Rzeczypospolitej Polskiej, Republiki Portugalskiej, Republiki Finlandii, Królestwa Szwecji oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
Sporządzono w Brukseli dnia 7 grudnia 2012 r.
| W imieniu Komisji |
Maria DAMANAKI | |
Członek Komisji |
(1) Dz.U. L 160 z 14.6.2006, s. 1.
(2) Dz.U. L 150 z 9.6.2012, s. 86.
(3) Dz.U. L 112 z 30.4.2011, s. 1.
Alerty
ZAŁĄCZNIK I
NOWE TECHNOLOGIE I SIECI INFORMATYCZNE[2]
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia: |
|
|
|
BE/12/08 | 30 000 | 30 000 | 27 000 |
BE/12/09 | 4 250 | 4 250 | 3 825 |
BE/12/10 | 100 000 | 0 | 0 |
Razem | 134 250 | 34 250 | 30 825 |
Bułgaria: |
|
|
|
BG/12/02 | 30 678 | 30 678 | 27 610 |
Razem | 30 678 | 30 678 | 27 610 |
Dania: |
|
|
|
DK/12/20 | 336 419 | 0 | 0 |
DK/12/22 | 269 136 | 0 | 0 |
DK/12/23 | 538 271 | 0 | 0 |
DK/12/24 | 134 568 | 134 568 | 121 111 |
DK/12/25 | 95 637 | 0 | 0 |
DK/12/26 | 158 911 | 0 | 0 |
DK/12/27 | 275 864 | 275 864 | 248 278 |
DK/12/28 | 272 500 | 272 500 | 245 250 |
DK/12/29 | 281 265 | 281 265 | 250 000 |
DK/12/30 | 282 592 | 282 592 | 250 000 |
DK/12/31 | 280 439 | 280 439 | 250 000 |
DK/12/32 | 296 049 | 296 049 | 250 000 |
DK/12/33 | 262 407 | 262 407 | 235 870 |
DK/12/34 | 269 136 | 269 136 | 242 222 |
DK/12/35 | 22 000 | 22 000 | 19 800 |
DK/12/36 | 405 000 | 405 000 | 250 000 |
DK/12/37 | 375 000 | 375 000 | 250 000 |
DK/12/38 | 163 500 | 163 500 | 147 150 |
Razem | 4 718 694 | 3 320 319 | 2 759 681 |
Niemcy: |
|
|
|
DE/12/23 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
DE/12/24 | 165 000 | 0 | 0 |
DE/12/25 | 250 000 | 0 | 0 |
DE/12/27 | 358 000 | 0 | 0 |
DE/12/28 | 110 000 | 0 | 0 |
DE/12/29 | 350 000 | 0 | 0 |
DE/12/30 | 95 000 | 0 | 0 |
DE/12/31 | 443 100 | 0 | 0 |
DE/12/32 | 650 000 | 0 | 0 |
DE/12/33 | 970 000 | 0 | 0 |
DE/12/34 | 275 000 | 0 | 0 |
DE/12/35 | 420 000 | 0 | 0 |
Razem | 4 486 100 | 400 000 | 360 000 |
Irlandia: |
|
|
|
IE/12/06 | 20 000 | 0 | 0 |
IE/12/08 | 70 000 | 0 | 0 |
Razem | 90 000 | 0 | 0 |
Grecja: |
|
|
|
EL/12/11 | 180 000 | 180 000 | 162 000 |
EL/12/12 | 750 000 | 750 000 | 675 000 |
EL/12/13 | 180 000 | 180 000 | 162 000 |
EL/12/14 | 26 750 | 26 750 | 24 075 |
EL/12/15 | 110 000 | 110 000 | 99 000 |
Razem | 1 246 750 | 1 246 750 | 1 122 075 |
Hiszpania: |
|
|
|
ES/12/02 | 939 263 | 939 263 | 845 336 |
ES/12/03 | 974 727 | 974 727 | 877 255 |
ES/12/05 | 795 882 | 795 883 | 716 294 |
ES/12/06 | 759 305 | 759 305 | 683 375 |
ES/12/08 | 163 250 | 163 250 | 146 925 |
ES/12/09 | 72 000 | 72 000 | 64 800 |
ES/12/10 | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
ES/12/11 | 379 000 | 379 000 | 341 100 |
ES/12/12 | 490 000 | 490 000 | 441 000 |
ES/12/13 | 150 000 | 150 000 | 135 000 |
ES/12/15 | 150 000 | 0 | 0 |
ES/12/18 | 54 000 | 54 000 | 48 600 |
ES/12/19 | 290 440 | 290 440 | 261 396 |
ES/12/21 | 17 500 | 17 500 | 15 750 |
ES/12/22 | 681 000 | 0 | 0 |
ES/12/23 | 372 880 | 372 880 | 335 592 |
ES/12/24 | 415 254 | 0 | 0 |
Razem | 6 804 501 | 5 558 247 | 5 002 423 |
Francja: |
|
|
|
FR/12/08 | 777 600 | 777 600 | 699 840 |
FR/12/09 | 870 730 | 870 730 | 783 656 |
FR/12/10 | 229 766 | 229 766 | 206 789 |
FR/12/11 | 277 395 | 277 395 | 249 656 |
FR/12/12 | 230 363 | 230 363 | 207 327 |
FR/12/13 | 197 403 | 197 403 | 177 663 |
FR/12/14 | 450 000 | 450 000 | 405 000 |
FR/12/15 | 211 500 | 0 | 0 |
FR/12/16 | 274 330 | 274 330 | 246 897 |
FR/12/17 | 254 350 | 0 | 0 |
Razem | 3 773 437 | 3 307 587 | 2 976 828 |
Włochy: |
|
|
|
IT/12/13 | 135 000 | 135 000 | 121 500 |
IT/12/15 | 125 000 | 125 000 | 112 500 |
IT/12/16 | withdrawn | 0 | 0 |
IT/12/17 | 250 000 | 250 000 | 225 000 |
IT/12/18 | 250 000 | 0 | 0 |
IT/12/19 | 630 000 | 630 000 | 567 000 |
IT/12/21 | 1 500 000 | 1 500 000 | 1 350 000 |
IT/12/22 | 311 000 | 0 | 0 |
IT/12/23 | 38 000 | 0 | 0 |
IT/12/26 | 1 900 000 | 0 | 0 |
Razem | 5 139 000 | 2 640 000 | 2 376 000 |
Łotwa: |
|
|
|
LV/12/02 | 6 732 | 6 732 | 6 058 |
LV/12/03 | 58 350 | 58 350 | 52 515 |
Razem | 65 082 | 65 082 | 58 573 |
Litwa: |
|
|
|
LT/12/04 | 150 462 | 150 462 | 135 416 |
Razem | 150 462 | 150 462 | 135 416 |
Malta: |
|
|
|
MT/12/04 | 30 000 | 30 000 | 27 000 |
MT/12/07 | 261 860 | 261 860 | 235 674 |
Razem | 291 860 | 291 860 | 262 674 |
Niderlandy: |
|
|
|
NL/12/07 | 250 000 | 250 000 | 225 000 |
NL/12/08 | 278 172 | 0 | 0 |
NL/12/09 | 277 862 | 0 | 0 |
NL/12/10 | 286 364 | 0 | 0 |
NL/12/11 | 276 984 | 0 | 0 |
NL/12/12 | 129 398 | 0 | 0 |
NL/12/13 | 129 500 | 0 | 0 |
NL/12/14 | 200 000 | 0 | 0 |
NL/12/15 | 230 000 | 0 | 0 |
NL/12/16 | 136 329 | 0 | 0 |
NL/12/17 | 19 300 | 0 | 0 |
NL/12/18 | 36 120 | 0 | 0 |
NL/12/19 | 89 860 | 0 | 0 |
NL/12/20 | 299 550 | 0 | 0 |
Razem | 2 639 439 | 250 000 | 225 000 |
Austria: |
|
|
|
AT/12/01 | 128 179 | 128 179 | 115 361 |
AT/12/02 | 280 923 | 0 | 0 |
Razem | 409 102 | 128 179 | 115 361 |
Polska: |
|
|
|
PL/12/02 | 103 936 | 0 | 0 |
PL/12/04 | 41 028 | 0 | 0 |
PL/12/06 | 15 955 | 0 | 0 |
PL/12/07 | 40 500 | 0 | 0 |
PL/12/08 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
PL/12/09 | 172 600 | 0 | 0 |
PL/12/10 | 1 505 000 | 0 | 0 |
PL/12/11 | 208 760 | 0 | 0 |
PL/12/12 | 227 350 | 0 | 0 |
PL/12/13 | 240 300 | 0 | 0 |
PL/12/14 | 323 000 | 323 000 | 290 700 |
PL/12/15 | 181 000 | 0 | 0 |
PL/12/16 | 416 000 | 0 | 0 |
Razem | 4 475 429 | 1 323 000 | 1 190 700 |
Portugalia: |
|
|
|
PT/12/08 | 25 000 | 25 000 | 22 500 |
PT/12/10 | 150 000 | 150 000 | 135 000 |
PT/12/11 | 150 000 | 0 | 0 |
Razem | 325 000 | 175 000 | 157 500 |
Finlandia: |
|
|
|
FI/12/11 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
FI/12/12 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
FI/12/13 | 280 000 | 280 000 | 252 000 |
FI/12/14 | 280 000 | 0 | 0 |
Razem | 2 560 000 | 2 280 000 | 2 052 000 |
Szwecja: |
|
|
|
SE/12/07 | 850 000 | 850 000 | 765 000 |
SE/12/08 | 750 000 | 750 000 | 675 000 |
SE/12/09 | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
SE/12/10 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
SE/12/11 | 80 000 | 0 | 0 |
Razem | 2 980 000 | 2 900 000 | 2 610 000 |
Zjednoczone Królestwo: |
|
|
|
UK/12/51 | 122 219 | 122 219 | 109 997 |
UK/12/52 | 564 086 | 0 | 0 |
UK/12/54 | 50 141 | 50 141 | 45 127 |
UK/12/55 | 43 873 | 43 873 | 39 486 |
UK/12/56 | 122 219 | 122 219 | 109 997 |
UK/12/73 | 12 535 | 12 535 | 11 282 |
UK/12/74 | 162 958 | 162 958 | 146 662 |
Razem | 1 078 032 | 513 945 | 462 551 |
Ogółem | 41 397 816 | 24 615 360 | 21 925 217 |
ZAŁĄCZNIK II
AUTOMATYCZNE URZĄDZENIA LOKACYJNE
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Niemcy: |
|
|
|
DE/12/22 | 25 000 | 25 000 | 22 500 |
Razem | 25 000 | 25 000 | 22 500 |
Hiszpania: |
|
|
|
ES/12/17 | 1 256 340 | 0 | 0 |
ES/12/20 | 326 124 | 0 | 0 |
Razem | 1 582 464 | 0 | 0 |
Włochy: |
|
|
|
IT/12/12 | 240 000 | 240 000 | 216 000 |
IT/12/14 | 130 000 | 0 | 0 |
IT/12/20 | 3 400 000 | 0 | 0 |
Razem | 3 770 000 | 240 000 | 216 000 |
Malta: |
|
|
|
MT/12/03 | 146 200 | 0 | 0 |
MT/12/05 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
Razem | 546 200 | 400 000 | 360 000 |
Ogółem | 5 923 664 | 665 000 | 598 500 |
Alerty
ZAŁĄCZNIK III
SYSTEMY ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI I ELEKTRONICZNGEO RAPORTOWANIA [3]
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia: |
|
|
|
BE/12/07 | 60 000 | 60 000 | 54 000 |
Razem | 60 000 | 60 000 | 54 000 |
Dania: |
|
|
|
DK/12/19 | 201 852 | 201 852 | 181 666 |
DK/12/21 | 134 567 | 0 | 0 |
Razem | 336 419 | 201 852 | 181 666 |
Irlandia: |
|
|
|
IE/12/05 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
Razem | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
Hiszpania: |
|
|
|
ES/12/04 | 1 207 352 | 1 207 352 | 1 086 617 |
ES/12/07 | 263 488 | 263 488 | 237 139 |
Razem | 1 470 840 | 1 470 840 | 1 323 756 |
Francja: |
|
|
|
FR/12/18 | 42 000 | 42 000 | 37 800 |
Razem | 42 000 | 42 000 | 37 800 |
Łotwa: |
|
|
|
LV/12/01 | 11 273 | 11 273 | 10 146 |
Razem | 11 273 | 11 273 | 10 146 |
Malta: |
|
|
|
MT/12/06 | 260 000 | 260 000 | 234 000 |
Razem | 260 000 | 260 000 | 234 000 |
Polska: |
|
|
|
PL/12/03 | 170 948 | 170 948 | 153 853 |
PL/12/05 | 22 793 | 22 793 | 20 514 |
Razem | 193 741 | 193 741 | 174 367 |
Portugalia: |
|
|
|
PT/12/09 | 75 000 | 75 000 | 67 500 |
Razem | 75 000 | 75 000 | 67 500 |
Ogółem | 3 449 274 | 3 314 706 | 2 983 235 |
ZAŁĄCZNIK IV
URZĄDZENIA DO ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI I ELEKTRONICZNEGO RAPORTOWANIA
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Portugalia: |
|
|
|
PT/12/07 | 1 613 500 | 1 613 500 | 1 452 150 |
Ogółem | 1 613 500 | 1 613 500 | 1 452 150 |
Alerty
ZAŁĄCZNIK V
PROGRAMY SZKOLEŃ I WYMIANY [4]
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Irlandia: |
|
|
|
IE/12/07 | 15 000 | 0 | 0 |
Razem | 15 000 | 0 | 0 |
Hiszpania: |
|
|
|
ES/12/16 | 40 000 | 0 | 0 |
Razem | 40 000 | 0 | 0 |
Zjednoczone Królestwo: |
|
|
|
UK/12/58 | 2 507 | 0 | 0 |
UK/12/59 | 14 416 | 0 | 0 |
UK/12/60 | 1 253 | 0 | 0 |
UK/12/61 | 877 | 0 | 0 |
UK/12/62 | 2 507 | 0 | 0 |
UK/12/63 | 3 384 | 0 | 0 |
UK/12/64 | 11 282 | 0 | 0 |
UK/12/65 | 17 549 | 0 | 0 |
UK/12/66 | 11 282 | 0 | 0 |
UK/12/67 | 9 401 | 9 401 | 8 461 |
UK/12/68 | 9 401 | 0 | 0 |
UK/12/69 | 11 281 | 0 | 0 |
UK/12/70 | 9 401 | 9 401 | 8 461 |
UK/12/71 | 9 401 | 0 | 0 |
UK/12/72 | 12 536 | 12 536 | 11 282 |
Razem | 144 030 | 31 338 | 28 204 |
Ogółem | 199 030 | 31 338 | 28 204 |
ZAŁĄCZNIK VI
ODRZUCONE PROJEKTY PILOTAŻOWE ORAZ ZWIĄZANE Z ZAKUPEM LUB MODERNIZACJĄ STATKÓW I SAMOLOTÓW PATROLOWYCH
(EUR) | |||
Rodzaj wydatków | Wydatki planowane w dodatkowym krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Projekty pilotażowe: |
|
|
|
Razem | 693 523 | 0 | 0 |
|
| 0 | 0 |
Statki i samoloty patrolowe |
|
|
|
Razem | 52 392 525 | 0 | 0 |
Ogółem | 53 086 048 | 0 | 0 |
[1] Art. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 decyzji wykonawczej Komisji (UE) 2016/1861 z dnia 14 października 2016 r. w sprawie zmiany decyzji wykonawczej 2012/830/UE w sprawie dodatkowego wkładu finansowego Unii w programy państw członkowskich na 2012 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim (Dz.Urz.UE L 284 z 20.10.2016, str. 33). Zmiana weszła w życie w dniu notyfikacji.
[2] Załącznik I w brzmieniu ustalonym przez sprostowanie do decyzji wykonawczej Komisji 2012/830/UE z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie dodatkowego wkładu finansowego w programy państw członkowskich na 2012 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim (Dz.Urz.UE L 59 z 28.02.2014, str. 43).
Załącznik I w brzmieniu ustalonym przez sprostowanie do decyzji wykonawczej Komisji 2012/830/UE z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie dodatkowego wkładu finansowego w programy państw członkowskich na 2012 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim (Dz.Urz.UE L 173 z 26.06.2013, str. 71).
[3] Załącznik III w brzmieniu ustalonym przez sprostowanie do decyzji wykonawczej Komisji 2012/830/UE z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie dodatkowego wkładu finansowego w programy państw członkowskich na 2012 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim (Dz.Urz.UE L 173 z 26.06.2013, str. 71).
[4] Załącznik V w brzmieniu ustalonym przez sprostowanie do decyzji wykonawczej Komisji 2012/830/UE z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie dodatkowego wkładu finansowego w programy państw członkowskich na 2012 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim (Dz.Urz.UE L 173 z 26.06.2013, str. 71).