Akt prawny
oczekujący
Wersja oczekująca od dnia notyfikacji
Wersja oczekująca od dnia notyfikacji
oczekujący
Alerty
DECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI
z dnia 25 maja 2012 r.
w sprawie wkładu finansowego Unii w programy państw członkowskich na 2012 r. w dziedzinie kontroli i inspekcji rybołówstwa oraz nadzoru nad nim
(notyfikowana jako dokument nr C(2012) 3262)
(Jedynie teksty w języku angielskim, bułgarskim, duńskim, fińskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, litewskim, łotewskim, maltańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, portugalskim, rumuńskim, słoweńskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)
(2012/294/UE)
KOMISJA EUROPEJSKA,
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Rady (WE) nr 861/2006 z dnia 22 maja 2006 r. ustanawiające wspólnotowe środki finansowe na rzecz wdrażania wspólnej polityki rybołówstwa oraz w obszarze prawa morza (1), w szczególności jego art. 21,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) Zgodnie z art. 20 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 państwa członkowskie przedłożyły Komisji swoje programy kontroli rybołówstwa na 2012 r. wraz z wnioskami o wkład finansowy Unii w wydatki, które będą ponoszone przy realizacji projektów zawartych w tych programach.
(2) Wnioski dotyczące działań wymienionych w art. 8 ust. 1 lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006 mogą kwalifikować się do finansowania przez Unię.
(3) Wnioski o finansowanie przez Unię powinny być zgodne z zasadami określonymi w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 391/2007 (2).
(4) Należy zatem ustalić maksymalne kwoty i wysokość wkładu finansowego Unii w granicach ustanowionych w art. 15 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 oraz określić warunki, na jakich taki wkład może być przyznawany.
(5) Zgodnie z art. 21 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 zwrócono się do państw członkowskich o przedłożenie programów związanych z finansowaniem dotyczącym obszarów priorytetowych, które Komisja określiła w piśmie z dnia 14 października 2011 r., tj. identyfikowalności, zatwierdzania i kontroli krzyżowej danych, pomiaru mocy silnika, wyposażenia floty łodziowej w satelitarne systemy monitorowania statków (VMS) oraz elektroniczne systemy rejestrowania i przekazywania informacji (ERS).
(6) Na tej podstawie i z uwagi na ograniczenia budżetowe odrzucono wnioski o finansowanie unijne w ramach tych programów związane z działaniami niepriorytetowymi, takimi jak instalacja systemów automatycznej identyfikacji (AIS) na statkach rybackich, programy szkoleń i inicjatywy zwiększające znajomość przepisów WPRyb, a także zakup lub modernizacja statków i samolotów patrolowych wykorzystywanych w rybołówstwie.
(7) W celu stworzenia zachęty do inwestowania w ramach działań priorytetowych określonych przez Komisję oraz uwzględniając negatywny wpływ kryzysu finansowego na budżety państw członkowskich, na wydatki uwzględnione w niniejszej decyzji w sprawie finansowania związane z obszarami priorytetowymi, o których mowa powyżej, przysługiwać powinna wysoka stawka współfinansowania, mieszcząca się w granicach określonych w art. 15 rozporządzenia Rady (WE) nr 861/2006.
(8) W ramach obszarów priorytetowych określonych przez Komisję uznano, że zanim możliwe będzie przyznanie wkładu finansowego Unii, projekty państw członkowskich dotyczące identyfikowalności wymagają wprowadzenia przez państwa członkowskie globalnego i skoordynowanego podejścia. Ocenę tych projektów dotyczących identyfikowalności pod kątem wkładu Unii odłożono do czasu przyjęcia dodatkowej decyzji w sprawie finansowania, która zostanie opracowana w 2012 r.
(9) Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, automatyczne urządzenia lokacyjne powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) nr 404/2011 z dnia 8 kwietnia 2011 r. ustanawiającym szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Rady (WE) nr 1224/2009 ustanawiającego wspólnotowy system kontroli w celu zapewnienia przestrzegania przepisów wspólnej polityki rybołówstwa (3).
(10) Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, urządzenia elektroniczne do rejestrowania i przekazywania informacji znajdujące się na statkach rybackich powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
(11) Środki przewidziane w niniejszej decyzji są zgodne z opinią Komitetu ds. Rybołówstwa i Akwakultury,
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
Artykuł 1
Przedmiot
W niniejszej decyzji określa się wkład finansowy Unii na 2012 r. w wydatki poniesione przez państwa członkowskie w 2012 r. w związku z wdrażaniem systemów monitorowania i kontroli mających zastosowanie do wspólnej polityki rybołówstwa (WPRyb), o których mowa w art. 8 ust. 1 lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006.
Artykuł 2
Zamknięcie zobowiązań pozostających do spłaty
Wszystkie płatności, w odniesieniu do których złożono wnioski o zwrot wydatków, zostają zrealizowane przez dane państwo członkowskie najpóźniej do dnia 30 czerwca 2016 r. Płatności dokonywane przez państwa członkowskie po tym terminie nie kwalifikują się do zwrotu. Środki wspólnotowe odnoszące się do niniejszej decyzji podlegają wycofaniu najpóźniej do dnia 31 grudnia 2017 r.
Artykuł 3
Nowe technologie i sieci informatyczne
1. Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku I – na wdrożenie nowych technologii oraz na budowę sieci informatycznych, w celu umożliwienia skutecznego i bezpiecznego gromadzenia danych i zarządzania nimi na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, jak również wydatki na weryfikację mocy silnika kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wszelkie inne wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku I, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 4
Automatyczne urządzenia lokacyjne
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku II, na zakup i instalację na statkach rybackich automatycznych urządzeń lokacyjnych umożliwiających centrom monitorowania rybołówstwa zdalne monitorowanie statków przy wykorzystaniu satelitarnego systemu monitorowania statków (VMS) kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do 2 500 EUR na statek.
3. Aby kwalifikować się do otrzymania wkładu finansowego, o którym mowa w ust. 1, automatyczne urządzenia lokacyjne muszą spełniać wymogi ustanowione w rozporządzeniu (WE) nr 2244/2003.
Artykuł 5
Elektroniczne systemy rejestrowania i przekazywania informacji
Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku III – na rozwój, zakup i instalację niezbędnych komponentów elektronicznych systemów rejestrowania i przekazywania informacji (ERS) oraz na związaną z nimi pomoc techniczną, w celu umożliwienia skutecznej i bezpiecznej wymiany danych na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 6
Urządzenia elektroniczne do rejestrowania i przekazywania informacji
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku IV, na zakup i instalację na pokładzie statków rybackich urządzeń elektronicznych do rejestrowania i przekazywania informacji (urządzeń ERS) umożliwiających statkom elektroniczną rejestrację danych o połowach i przekazywanie ich do centrum monitorowania rybołówstwa kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do 3 000 EUR na statek, nie naruszając przepisów ust. 4.
3. Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, urządzenia ERS muszą spełniać wymogi ustanowione w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
4. W przypadku urządzeń łączących w sobie funkcje ERS i VMS oraz spełniających wymogi ustanowione w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011 wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego artykułu, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do 4 500 EUR na statek.
Artykuł 7
Projekty pilotażowe
Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku V – na projekty pilotażowe w dziedzinie wdrażania nowych technologii w zakresie kontroli kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 8
Adresaci
1. Niniejsza decyzja skierowana jest do Królestwa Belgii, Republiki Bułgarskiej, Królestwa Danii, Republiki Federalnej Niemiec, Irlandii, Republiki Greckiej, Królestwa Hiszpanii, Republiki Francuskiej, Republiki Włoskiej, Republiki Cypryjskiej, Republiki Łotewskiej, Republiki Litewskiej, Republiki Malty, Królestwa Niderlandów, Rzeczypospolitej Polskiej, Republiki Portugalskiej, Rumunii, Republiki Słowenii, Republiki Fińskiej, Królestwa Szwecji oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
2. Poniżej przedstawiono kwoty planowanych wydatków, kwoty kwalifikowalnych części tych wydatków oraz maksymalne kwoty wkładu Unii na państwo członkowskie:
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia | 610 000 | 410 000 | 345 000 |
Bułgaria | 25 565 | 25 565 | 23 009 |
Dania | 3 462 722 | 2 656 563 | 2 350 599 |
Niemcy | 5 971 900 | 181 000 | 162 900 |
Irlandia | 52 370 000 | 270 000 | 163 000 |
Grecja | 12 110 000 | 6 040 000 | 5 400 000 |
Hiszpania | 207 080 | 84 200 | 75 780 |
Francja | 3 550 955 | 2 152 500 | 1 937 250 |
Włochy | 5 877 000 | 4 412 000 | 3 846 000 |
Cypr | 65 000 | 65 000 | 38 500 |
Łotwa | 17 856 | 17 856 | 13 400 |
Litwa | 284 939 | 284 939 | 256 445 |
Malta | 117 000 | 104 500 | 94 050 |
Niderlandy | 1 709 400 | 1 580 000 | 1 422 000 |
Polska | 2 674 000 | 0 | 0 |
Portugalia | 3 379 192 | 539 979 | 485 981 |
Rumunia | 615 000 | 430 000 | 367 000 |
Słowenia | 204 800 | 185 800 | 145 700 |
Finlandia | 2 500 000 | 1 987 500 | 1 584 750 |
Szwecja | 11 463 574 | 242 177 | 195 782 |
Zjednoczone Królestwo | 10 017 803 | 4 424 309 | 3 705 547 |
Ogółem | 117 233 786 | 26 093 889 | 22 612 693 |
Sporządzono w Brukseli dnia 25 maja 2012 r.
| W imieniu Komisji |
Maria DAMANAKI | |
Członek Komisji |
(1) Dz.U. L 160 z 14.6.2006, s. 1.
ZAŁĄCZNIK I
NOWE TECHNOLOGIE I SIECI INFORMATYCZNE
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia |
|
|
|
BE/12/02 | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
BE/12/03 | 200 000 | 0 | 0 |
BE/12/04 | 30 000 | 30 000 | 27 000 |
BE/12/06 | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
Razem | 430 000 | 230 000 | 207 000 |
Bułgaria |
|
|
|
BG/12/01 | 25 565 | 25 565 | 23 009 |
Razem | 25 565 | 25 565 | 23 009 |
Dania |
|
|
|
DK/12/01 | 335 900 | 335 900 | 302 310 |
DK/12/03 | 335 900 | 335 900 | 302 310 |
DK/12/04 | 470 259 | 470 259 | 423 233 |
DK/12/05 | 214 976 | 214 976 | 193 478 |
DK/12/06 | 268 720 | 268 720 | 241 848 |
DK/12/07 | 268 720 | 0 | 0 |
DK/12/08 | 167 950 | 0 | 0 |
DK/12/09 | 100 770 | 0 | 0 |
DK/12/10 | 8 062 | 8 062 | 7 255 |
DK/12/11 | 15 048 | 15 048 | 13 543 |
DK/12/12 | 134 360 | 0 | 0 |
DK/12/13 | 100 770 | 100 770 | 50 385 |
DK/12/14 | 201 540 | 201 540 | 181 386 |
DK/12/15 | 100 770 | 100 770 | 90 693 |
DK/12/17 | 134 360 | 134 360 | 120 924 |
DK/12/18 | 134 360 | 134 360 | 120 924 |
Razem | 2 992 462 | 2 320 663 | 2 048 289 |
Niemcy |
|
|
|
DE/12/11 | 310 300 | 310 300 | 0 |
DE/12/12 | 100 000 | 100 000 | 0 |
DE/12/13 | 300 000 | 300 000 | 0 |
DE/12/14 | 50 000 | 50 000 | 0 |
DE/12/15 | 290 600 | 290 600 | 0 |
DE/12/16 | 590 000 | 590 000 | 0 |
DE/12/17 | 925 000 | 925 000 | 0 |
DE/12/18 | 400 000 | 400 000 | 0 |
DE/12/21 | 1 875 000 | 1 875 000 | 0 |
Razem | 4 840 900 | 4 840 900 | 0 |
Irlandia |
|
|
|
IE/12/01 | 70 000 | 70 000 | 63 000 |
IE/12/03 | 200 000 | 200 000 | 100 000 |
IE/12/04 | 1 200 000 | 1 200 000 | 0 |
Razem | 1 470 000 | 1 470 000 | 163 000 |
Grecja |
|
|
|
EL/12/03 | 90 000 | 90 000 | 45 000 |
EL/12/05 | 2 400 000 | 0 | 0 |
Razem | 2 490 000 | 90 000 | 45 000 |
Hiszpania |
|
|
|
ES/12/01 | 207 080 | 84 200 | 75 780 |
Razem | 207 080 | 84 200 | 75 780 |
Francja |
|
|
|
FR/12/02 | 725 000 | 570 000 | 513 000 |
FR/12/03 | 293 855 | 185 000 | 166 500 |
FR/12/05 | 150 000 | 150 000 | 135 000 |
FR/12/06 | 42 000 | 0 | 0 |
Razem | 1 210 855 | 905 000 | 814 500 |
Włochy |
|
|
|
IT/12/01 | 700 000 | 700 000 | 630 000 |
IT/12/02 | 500 000 | 500 000 | 450 000 |
IT/12/03 | 900 000 | 900 000 | 810 000 |
IT/12/04 | 700 000 | 0 | 0 |
IT/12/05 | 900 000 | 900 000 | 810 000 |
IT/12/07 | 500 000 | 0 | 0 |
IT/12/08 | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
IT/12/09 | 312 000 | 312 000 | 156 000 |
IT/12/10 | 135 000 | 0 | 0 |
IT/12/11 | 130 000 | 0 | 0 |
Razem | 4 877 000 | 3 412 000 | 2 946 000 |
Cypr |
|
|
|
CY/12/01 | 15 000 | 15 000 | 13 500 |
CY/12/02 | 50 000 | 50 000 | 25 000 |
Razem | 65 000 | 65 000 | 38 500 |
Łotwa |
|
|
|
LV/12/01 | 6 676 | 6 676 | 3 338 |
LV/12/02 | 11 180 | 11 180 | 10 062 |
Razem | 17 856 | 17 856 | 13 400 |
Litwa |
|
|
|
LT/12/01 | 237 488 | 237 488 | 213 740 |
LT/12/02 | 37 651 | 37 651 | 33 885 |
LT/12/03 | 9 800 | 9 800 | 8 820 |
Razem | 284 939 | 284 939 | 256 445 |
Malta |
|
|
|
MT/12/01 | 92 000 | 92 000 | 82 800 |
Razem | 92 000 | 92 000 | 82 800 |
Niderlandy |
|
|
|
NL/12/01 | 245 000 | 245 000 | 220 500 |
NL/12/02 | 395 000 | 395 000 | 355 500 |
NL/12/04 | 240 000 | 240 000 | 216 000 |
NL/12/05 | 85 000 | 0 | 0 |
Razem | 965 000 | 880 000 | 792 000 |
Polska |
|
|
|
PL/12/01 | 2 674 000 | 0 | 0 |
Razem | 2 674 000 | 0 | 0 |
Portugalia |
|
|
|
PT/12/01 | 90 900 | 90 900 | 81 810 |
PT/12/03 | 314 579 | 314 579 | 283 121 |
PT/12/06 | 60 000 | 60 000 | 54 000 |
Razem | 465 479 | 465 479 | 418 931 |
Rumunia |
|
|
|
RO/12/02 | 30 000 | 30 000 | 27 000 |
RO/12/03 | 50 000 | 50 000 | 25 000 |
RO/12/04 | 350 000 | 350 000 | 315 000 |
Razem | 430 000 | 430 000 | 367 000 |
Słowenia |
|
|
|
SI/12/01 | 20 000 | 20 000 | 18 000 |
SI/12/02 | 20 000 | 20 000 | 18 000 |
SI/12/04 | 40 000 | 40 000 | 36 000 |
SI/12/05 | 12 000 | 12 000 | 10 800 |
SI/12/06 | 3 000 | 0 | 0 |
SI/12/07 | 5 000 | 0 | 0 |
SI/12/08 | 1 800 | 1 800 | 900 |
SI/12/09 | 3 000 | 3 000 | 1 500 |
SI/12/11 | 49 000 | 49 000 | 24 500 |
SI/12/12 | 40 000 | 40 000 | 36 000 |
Razem | 193 800 | 185 800 | 145 700 |
Finlandia |
|
|
|
FI/12/01 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
FI/12/03 | 10 000 | 10 000 | 5 000 |
FI/12/05 | 500 000 | 500 000 | 250 000 |
FI/12/06 | 500 000 | 0 | 0 |
FI/12/07 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
FI/12/08 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
Razem | 2 210 000 | 1 710 000 | 1 335 000 |
Szwecja |
|
|
|
SE/12/01 | 11 177 397 | 11 177 397 | 0 |
SE/12/02 | 55 443 | 55 443 | 27 722 |
SE/12/03 | 110 887 | 110 887 | 99 798 |
SE/12/04 | 20 403 | 20 403 | 18 363 |
Razem | 11 364 130 | 11 364 130 | 145 883 |
Zjednoczone Królestwo |
|
|
|
UK/12/01 | 1 478 365 | 1 478 365 | 1 330 528 |
UK/12/41 | 14 215 | 0 | 0 |
UK/12/42 | 10 235 | 10 235 | 9 211 |
UK/12/43 | 8 506 | 8 506 | 4 253 |
UK/12/44 | 284 301 | 284 301 | 142 151 |
UK/12/46 | 454 881 | 454 881 | 409 393 |
UK/12/47 | 56 860 | 56 860 | 28 430 |
UK/12/50 | 9 098 | 0 | 0 |
UK/12/38 | 2 019 | 0 | 0 |
UK/12/39 | 1 700 | 0 | 0 |
UK/12/40 | 796 | 0 | 0 |
Razem | 2 320 976 | 2 293 148 | 1 923 966 |
Ogółem | 39 627 042 | 13 948 384 | 11 842 203 |
ZAŁĄCZNIK II
AUTOMATYCZNE URZĄDZENIA LOKACYJNE
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Niemcy |
|
|
|
DE/12/03 | 16 000 | 0 | 0 |
DE/12/06 | 4 000 | 0 | 0 |
DE/12/08 | 25 000 | 25 000 | 22 500 |
DE/12/09 | 493 500 | 0 | 0 |
Razem | 538 500 | 25 000 | 22 500 |
Grecja |
|
|
|
EL/12/08 | 3 250 000 | 3 250 000 | 2 925 000 |
Razem | 3 250 000 | 3 250 000 | 2 925 000 |
Francja |
|
|
|
FR/12/07 | 1 085 000 | 1 000 000 | 900 000 |
Razem | 1 085 000 | 1 000 000 | 900 000 |
Włochy |
|
|
|
IT/12/06 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
Razem | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
Malta |
|
|
|
MT/12/03 | 25 000 | 12 500 | 11 250 |
Razem | 25 000 | 12 500 | 11 250 |
Portugalia |
|
|
|
PT/12/07 | 2 057 000 | 0 | 0 |
Razem | 2 057 000 | 0 | 0 |
Rumunia |
|
|
|
RO/12/01 | 75 000 | 0 | 0 |
RO/12/05 | 110 000 | 0 | 0 |
Razem | 185 000 | 0 | 0 |
Słowenia |
|
|
|
SI/12/03 | 5 000 | 0 | 0 |
Razem | 5 000 | 0 | 0 |
Finlandia |
|
|
|
FI/12/04 | 15 000 | 12 500 | 11 250 |
Razem | 15 000 | 12 500 | 11 250 |
Zjednoczone Królestwo |
|
|
|
UK/12/02 | 653 892 | 575 000 | 517 500 |
UK/12/03 | 557 230 | 490 000 | 441 000 |
UK/12/32 | 45 488 | 40 000 | 36 000 |
UK/12/33 | 309 888 | 272 500 | 245 250 |
UK/12/45 | 468 528 | 412 500 | 371 250 |
Razem | 2 035 026 | 1 790 000 | 1 611 000 |
Ogółem | 10 195 526 | 7 090 000 | 6 381 000 |
ZAŁĄCZNIK III
ELEKTRONICZNE SYSTEMY REJESTROWANIA I PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia |
|
|
|
BE/12/01 | 120 000 | 120 000 | 108 000 |
Razem | 120 000 | 120 000 | 108 000 |
Dania |
|
|
|
DK/12/02 | 335 900 | 335 900 | 302 310 |
Razem | 335 900 | 335 900 | 302 310 |
Niemcy |
|
|
|
DE/12/19 | 81 000 | 81 000 | 72 900 |
DE/12/20 | 75 000 | 75 000 | 67 500 |
Razem | 156 000 | 156 000 | 140 400 |
Francja |
|
|
|
FR/12/04 | 255 100 | 247 500 | 222 750 |
Razem | 255 100 | 247 500 | 222 750 |
Niderlandy |
|
|
|
NL/12/03 | 700 000 | 700 000 | 630 000 |
Razem | 700 000 | 700 000 | 630 000 |
Portugalia |
|
|
|
PT/12/05 | 74 500 | 74 500 | 67 050 |
Razem | 74 500 | 74 500 | 67 050 |
Finlandia |
|
|
|
FI/12/02 | 250 000 | 250 000 | 225 000 |
Razem | 250 000 | 250 000 | 225 000 |
Szwecja |
|
|
|
SE/12/05 | 55 443 | 55 443 | 49 899 |
Razem | 55 443 | 55 443 | 49 899 |
Ogółem | 1 946 943 | 1 939 343 | 1 745 409 |
ZAŁĄCZNIK IV
URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE DO REJESTROWANIA I PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Grecja |
|
|
|
EL/12/09 | 2 700 000 | 2 700 000 | 2 430 000 |
Razem | 2 700 000 | 2 700 000 | 2 430 000 |
Finlandia |
|
|
|
FI/12/09 | 25 000 | 15 000 | 13 500 |
Razem | 25 000 | 15 000 | 13 500 |
Ogółem | 2 725 000 | 2 715 000 | 2 443 500 |
ZAŁĄCZNIK V
PROJEKTY PILOTAŻOWE
(w EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia |
|
|
|
BE/12/05 | 60 000 | 60 000 | 30 000 |
Razem | 60 000 | 60 000 | 30 000 |
Dania |
|
|
|
DK/12/16 | 134 360 | 0 | 0 |
Razem | 134 360 | 0 | 0 |
Zjednoczone Królestwo |
|
|
|
UK/12/49 | 341 161 | 341 161 | 170 581 |
Razem | 341 161 | 341 161 | 170 581 |
Ogółem | 535 521 | 401 161 | 200 581 |
ZAŁĄCZNIK VI
ODRZUCONE KWOTY ZWIĄZANE Z PROGRAMAMI SZKOLEŃ, INICJATYWAMI ZWIĘKSZAJĄCYMI ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW WPRYB ORAZ ZAKUPEM LUB MODERNIZACJĄ STATKÓW I SAMOLOTÓW PATROLOWYCH
(w EUR) | |||
Rodzaj wydatków | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na podstawie niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Programy szkoleń i wymian |
|
|
|
Razem | 825 931 | 0 | 0 |
Inicjatywy zwiększające znajomość przepisów WPRyb |
|
|
|
Razem | 849 713 | 0 | 0 |
Statki i samoloty patrolowe |
|
|
|
Razem | 60 528 109 | 0 | 0 |
Ogółem | 62 203 753 | 0 | 0 |