local_library
Komentarz
Komentarz do ustawy o pracownikach samorządowych - art. 13a
1. W ustawie o pracownikach samorządowych nie określono szczegółowych zasad procedury naboru. Z treści komentowanego przepisu można jedynie wywnioskować, że przeprowadzenie naboru należy do komisji powoływanej przez kierownika jednostki. Jej skład i liczba członków nie są ściśle określone, dlatego w komisji mogą się znaleźć osoby zatrudnione, jak również niezatrudnione w danej jednostce (np. specjaliści w zakresie rekrutacji). Na czele komisji powinien stać przewodniczący, którego wyznacza kierownik jednostki. Nie ma przeszkód, by kierownik sam pełnił tę funkcję. W skład komisji powinny wchodzić co najmniej dwie osoby.
Pozostało 57% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right