Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2014-01-01

Jak dokonać korekty VAT

W 2012 r. Spółka podpisała umowę z kontrahentem na prowadzenie usług gastronomicznych w obiekcie należącym do kontrahenta. W związku z powyższym Spółka musiała zakupić środki trwałe (zestaw komputerowy, waga, zmywarka, szafa chłodnicza, szybkoschładzarka, piec konwekcyjno-parowy, kuchenka gazowa itp.), żeby można było prowadzić stołówkę. Najtańszy środek trwały kosztował 1.019,66zł. a najdroższy 10.158,20zł. Razem zakupiono środków trwałych na kwotę około 62.000,00zł. W roku 2014 wygasa podpisana umowa i wszystkie zakupione środki trwałe Spółka przeznaczy do sprzedaży.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00