comment
Porada
Data publikacji: 2013-01-01
Meble biurowe jako środek trwały
Jesteśmy jednostką sektora finansów publicznych. Obecnie trwa rozbudowa budynku biurowego (która jest dla nas inwestycją) - firma, która wykonuje usługi budowlane zbliża się do stanu surowego zamkniętego. Chcemy zamówić projekt wykonawczy mebli dla pomieszczeń biurowych w nowej części rozbudowanego budynku. Czy otrzymaną fakturę za projekt należy potraktować jako inwestycję? Czy zakup mebli biurowych (zgodnie z projektem) do nowych pomieszczeń, jeszcze przed oddaniem budynku do użytkowania, należy potraktować jako inwestycję? Czy możemy je zaksięgować bezpośrednio w koszty (prowadzimy pełną księgowość)?
Pozostało 73% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka