Serwis Prawno-Pracowniczy / Niezbędnik Kadrowo-Płacowy 11/2016 z 05.06.2016, str. 19
Data publikacji: 02.06.2016
Czy w aktach osobowych pracownika należy przechowywać anulowane wypowiedzenie umowy o pracę
Pracownik dostał wypowiedzenie umowy o pracę, które później pracodawca anulował za jego zgodą. Pracownik nadal pracuje w naszej firmie. W której części akt osobowych przechowywać anulowane wypowiedzenie - w części B czy C? Czy w ogóle trzeba je przechowywać w aktach osobowych - pyta Czytelnik z Krakowa.
Anulowane wypowiedzenie umowy o pracę powinni Państwo przechowywać w części B akt osobowych pracownika.
Jednym z dokumentów, które powinny być przechowywane w aktach osobowych pracownika, jest wypowiedzenie umowy o pracę, składane do części C akt osobowych. Problem z jego zamieszczeniem w jednej z części akt osobowych, tj. B lub C, powstaje z chwilą anulowania takiego wypowiedzenia przez pracodawcę.