comment
Artykuł
Data publikacji: 2022-10-24
internet
Kolejny procent cyfryzacji
Dostęp do internetu ma w Polsce 93,3 proc. gospodarstw domowych, czyli prawie o 1 pkt proc. więcej niż przed rokiem - wynika z najnowszej edycji badania GUS pt. Społeczeństwo informacyjne.
Coraz częściej korzystamy z sieci przy robieniu zakupów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy produkty lub usługi zamawiało online 64,6 proc. mieszkańców Polski w wieku od 16 do 74 lat. To o 3,4 pkt proc. więcej niż w roku poprzednim i 10,7 pkt proc. więcej niż w roku 2019, czyli przed pandemią. Zmniejszyła się ponadto dysproporcja między popularnością zakupów internetowych w miastach i na wsiach. Największą różnicę pod tym względem wciąż widać w województwie mazowieckim.
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu