history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-10-06

§ 6.  1. Tracą moc:

1) zarządzenie nr 15 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie polityki bezpieczeństwa informacji;

2) zarządzenie nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad;

4) zarządzenie nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

2. Z dniem wejścia w życie zarządzenia:

1) [1] (uchylony)

2) treść Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,

3) treść Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 4 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 1 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,

4) treść Zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej, stanowiących załącznik do zarządzenia nr 10 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 27 października 2020 r. w sprawie ustalenia zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

– staje się dokumentacją w rozumieniu § 4 ust. 2 pkt 1.

3. Niezwłocznie po dniu wejścia w życie zarządzenia, nie później niż w terminie 5 dni roboczych, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Centrali GDDKiA realizuje zadania, o których mowa w § 4 ust. 4, w stosunku do treści, o których mowa w ust. 2.

[1] § 6 ust. 2 pkt 1 uchylony przez § 1 zarządzenia nr 22 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 4 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustanowienia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i określenia sposobu wprowadzania dokumentacji tego systemu (Dz.Urz.GDDKiA. poz. 22). Zmiana weszła w życie 6 października 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-10-06

§ 6.  1. Tracą moc:

1) zarządzenie nr 15 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie polityki bezpieczeństwa informacji;

2) zarządzenie nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad;

4) zarządzenie nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

2. Z dniem wejścia w życie zarządzenia:

1) [1] (uchylony)

2) treść Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,

3) treść Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 4 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 1 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,

4) treść Zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej, stanowiących załącznik do zarządzenia nr 10 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 27 października 2020 r. w sprawie ustalenia zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

– staje się dokumentacją w rozumieniu § 4 ust. 2 pkt 1.

3. Niezwłocznie po dniu wejścia w życie zarządzenia, nie później niż w terminie 5 dni roboczych, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Centrali GDDKiA realizuje zadania, o których mowa w § 4 ust. 4, w stosunku do treści, o których mowa w ust. 2.

[1] § 6 ust. 2 pkt 1 uchylony przez § 1 zarządzenia nr 22 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 4 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustanowienia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i określenia sposobu wprowadzania dokumentacji tego systemu (Dz.Urz.GDDKiA. poz. 22). Zmiana weszła w życie 6 października 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-09-01 do 2022-10-05

§ 6.  1. Tracą moc:

1) zarządzenie nr 15 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie polityki bezpieczeństwa informacji;

2) zarządzenie nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad;

4) zarządzenie nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

2. Z dniem wejścia w życie zarządzenia:

1) treść Polityki ochrony danych osobowych, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,

2) treść Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,

3) treść Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 4 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 1 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,

4) treść Zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej, stanowiących załącznik do zarządzenia nr 10 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 27 października 2020 r. w sprawie ustalenia zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

– staje się dokumentacją w rozumieniu § 4 ust. 2 pkt 1.

3. Niezwłocznie po dniu wejścia w życie zarządzenia, nie później niż w terminie 5 dni roboczych, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Centrali GDDKiA realizuje zadania, o których mowa w § 4 ust. 4, w stosunku do treści, o których mowa w ust. 2.