Wersja obowiązująca od 2022-10-06
1. Tracą moc:
1) zarządzenie nr 15 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie polityki bezpieczeństwa informacji;
2) zarządzenie nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad;
4) zarządzenie nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
2. Z dniem wejścia w życie zarządzenia:
1) [1] (uchylony)
2) treść Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
3) treść Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 4 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 1 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
4) treść Zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej, stanowiących załącznik do zarządzenia nr 10 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 27 października 2020 r. w sprawie ustalenia zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
– staje się dokumentacją w rozumieniu § 4 ust. 2 pkt 1.
3. Niezwłocznie po dniu wejścia w życie zarządzenia, nie później niż w terminie 5 dni roboczych, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Centrali GDDKiA realizuje zadania, o których mowa w § 4 ust. 4, w stosunku do treści, o których mowa w ust. 2.
[1] § 6 ust. 2 pkt 1 uchylony przez § 1 zarządzenia nr 22 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 4 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustanowienia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i określenia sposobu wprowadzania dokumentacji tego systemu (Dz.Urz.GDDKiA. poz. 22). Zmiana weszła w życie 6 października 2022 r.
Wersja obowiązująca od 2022-10-06
1. Tracą moc:
1) zarządzenie nr 15 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie polityki bezpieczeństwa informacji;
2) zarządzenie nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad;
4) zarządzenie nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
2. Z dniem wejścia w życie zarządzenia:
1) [1] (uchylony)
2) treść Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
3) treść Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 4 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 1 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
4) treść Zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej, stanowiących załącznik do zarządzenia nr 10 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 27 października 2020 r. w sprawie ustalenia zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
– staje się dokumentacją w rozumieniu § 4 ust. 2 pkt 1.
3. Niezwłocznie po dniu wejścia w życie zarządzenia, nie później niż w terminie 5 dni roboczych, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Centrali GDDKiA realizuje zadania, o których mowa w § 4 ust. 4, w stosunku do treści, o których mowa w ust. 2.
[1] § 6 ust. 2 pkt 1 uchylony przez § 1 zarządzenia nr 22 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 4 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustanowienia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i określenia sposobu wprowadzania dokumentacji tego systemu (Dz.Urz.GDDKiA. poz. 22). Zmiana weszła w życie 6 października 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-09-01 do 2022-10-05
1. Tracą moc:
1) zarządzenie nr 15 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie polityki bezpieczeństwa informacji;
2) zarządzenie nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad;
4) zarządzenie nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
2. Z dniem wejścia w życie zarządzenia:
1) treść Polityki ochrony danych osobowych, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 21 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie Polityki ochrony danych osobowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
2) treść Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 24 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia „Polityki Bezpieczeństwa Teleinformatycznego” w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
3) treść Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 4 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 1 czerwca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
4) treść Zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej, stanowiących załącznik do zarządzenia nr 10 Dyrektora Generalnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 27 października 2020 r. w sprawie ustalenia zasad bezpieczeństwa pracy zdalnej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
– staje się dokumentacją w rozumieniu § 4 ust. 2 pkt 1.
3. Niezwłocznie po dniu wejścia w życie zarządzenia, nie później niż w terminie 5 dni roboczych, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Centrali GDDKiA realizuje zadania, o których mowa w § 4 ust. 4, w stosunku do treści, o których mowa w ust. 2.