history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-11-08

§ 6. Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Gospodarki Materiałowej należy:

1) prowadzenie oraz bieżące aktualizowanie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej składników majątku ruchomego Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej „CBA”, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego;

2) administrowanie i gospodarowanie składnikami majątku ruchomego CBA, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego i środków transportu;

3) obsługa głównego magazynu broni, w szczególności przyjmowanie i wydawanie uzbrojenia i wyposażenia, zapewnianie amunicji, zgodnie ze zgłoszonymi przez jednostki organizacyjne potrzebami, prowadzenie ewidencji z tym związanej oraz realizacja konwojów broni i amunicji zgodnie z właściwością wydziału;

4) obsługa magazynu artykułów administracyjno-biurowych oraz magazynu materiałów i środków niezbędnych do utrzymania porządku i czystości;

5) wykonywanie pieczęci, wizytówek oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek na rzecz jednostek organizacyjnych CBA;

6) utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych obiektów CBA położonych w Warszawie oraz zapewnienie środków i usług niezbędnych do realizacji tego zadania;

7) obsługa kancelaryjna Biura i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej, w szczególności:

a) prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji,

b) prowadzenie książek doręczeń przesyłek miejscowych,

c) prowadzenie rejestru decyzji dyrektora i upoważnień wydanych przez Szefa CBA dla pracowników i funkcjonariuszy Biura,

d) prowadzenie innych, wymaganych odrębnymi przepisami, ewidencji, rejestrów i dzienników,

e) dystrybucja korespondencji do jednostek organizacyjnych CBA;

8) prowadzenie stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych oraz organizacja konwojów dokumentów niejawnych na potrzeby Biura;

9) obsługa programu NIWA zgodnie z właściwością wydziału, w tym wprowadzanie danych w zakresie absencji funkcjonariuszy i pracowników Biura, a także prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz ewidencji czasu pracy;

10) [2] (uchylony)

11) przyjmowanie od pracowników i funkcjonariuszy Biura dokumentacji archiwalnej, weryfikacja poprawności klasyfikacji i przekazywanie jej do archiwum CBA;

12) [3]  (uchylony)

13) planowanie, analizowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz planu zamówień publicznych zgodnie z właściwością wydziału;

14) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych Biura oraz bieżące wnioskowanie o dokonanie zmian w planie w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

15) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

16) przygotowywanie oraz realizowanie w uzgodnieniu z jednostkami organizacyjnymi CBA, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy sprzętu, wyposażenia i usług na rzecz jednostek organizacyjnych CBA o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

17) [4]  (uchylony)

18) [5]  (uchylony)

19) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością wydziału, w szczególności udzielanie wsparcia merytorycznego jednostkom organizacyjnym CBA w zakresie realizacji zadań związanych z prowadzeniem gospodarki materiałowej;

20) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału;

21) realizacja i koordynacja innych zadań wynikających z właściwości Biura, związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy.

[2] § 6 pkt 10 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r. 

[3] § 6 pkt 12 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

[4] § 6 pkt 17 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

[5] § 6 pkt 18 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-11-08

§ 6. Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Gospodarki Materiałowej należy:

1) prowadzenie oraz bieżące aktualizowanie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej składników majątku ruchomego Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej „CBA”, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego;

2) administrowanie i gospodarowanie składnikami majątku ruchomego CBA, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego i środków transportu;

3) obsługa głównego magazynu broni, w szczególności przyjmowanie i wydawanie uzbrojenia i wyposażenia, zapewnianie amunicji, zgodnie ze zgłoszonymi przez jednostki organizacyjne potrzebami, prowadzenie ewidencji z tym związanej oraz realizacja konwojów broni i amunicji zgodnie z właściwością wydziału;

4) obsługa magazynu artykułów administracyjno-biurowych oraz magazynu materiałów i środków niezbędnych do utrzymania porządku i czystości;

5) wykonywanie pieczęci, wizytówek oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek na rzecz jednostek organizacyjnych CBA;

6) utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych obiektów CBA położonych w Warszawie oraz zapewnienie środków i usług niezbędnych do realizacji tego zadania;

7) obsługa kancelaryjna Biura i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej, w szczególności:

a) prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji,

b) prowadzenie książek doręczeń przesyłek miejscowych,

c) prowadzenie rejestru decyzji dyrektora i upoważnień wydanych przez Szefa CBA dla pracowników i funkcjonariuszy Biura,

d) prowadzenie innych, wymaganych odrębnymi przepisami, ewidencji, rejestrów i dzienników,

e) dystrybucja korespondencji do jednostek organizacyjnych CBA;

8) prowadzenie stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych oraz organizacja konwojów dokumentów niejawnych na potrzeby Biura;

9) obsługa programu NIWA zgodnie z właściwością wydziału, w tym wprowadzanie danych w zakresie absencji funkcjonariuszy i pracowników Biura, a także prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz ewidencji czasu pracy;

10) [2] (uchylony)

11) przyjmowanie od pracowników i funkcjonariuszy Biura dokumentacji archiwalnej, weryfikacja poprawności klasyfikacji i przekazywanie jej do archiwum CBA;

12) [3]  (uchylony)

13) planowanie, analizowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz planu zamówień publicznych zgodnie z właściwością wydziału;

14) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych Biura oraz bieżące wnioskowanie o dokonanie zmian w planie w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

15) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

16) przygotowywanie oraz realizowanie w uzgodnieniu z jednostkami organizacyjnymi CBA, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy sprzętu, wyposażenia i usług na rzecz jednostek organizacyjnych CBA o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

17) [4]  (uchylony)

18) [5]  (uchylony)

19) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością wydziału, w szczególności udzielanie wsparcia merytorycznego jednostkom organizacyjnym CBA w zakresie realizacji zadań związanych z prowadzeniem gospodarki materiałowej;

20) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału;

21) realizacja i koordynacja innych zadań wynikających z właściwości Biura, związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy.

[2] § 6 pkt 10 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r. 

[3] § 6 pkt 12 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

[4] § 6 pkt 17 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

[5] § 6 pkt 18 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-05-22 do 2024-11-07

§ 6. Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Gospodarki Materiałowej należy:

1) prowadzenie oraz bieżące aktualizowanie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej składników majątku ruchomego Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej „CBA”, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego;

2) administrowanie i gospodarowanie składnikami majątku ruchomego CBA, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego i środków transportu;

3) obsługa głównego magazynu broni, w szczególności przyjmowanie i wydawanie uzbrojenia i wyposażenia, zapewnianie amunicji, zgodnie ze zgłoszonymi przez jednostki organizacyjne potrzebami, prowadzenie ewidencji z tym związanej oraz realizacja konwojów broni i amunicji zgodnie z właściwością wydziału;

4) obsługa magazynu artykułów administracyjno-biurowych oraz magazynu materiałów i środków niezbędnych do utrzymania porządku i czystości;

5) wykonywanie pieczęci, wizytówek oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek na rzecz jednostek organizacyjnych CBA;

6) utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych obiektów CBA położonych w Warszawie oraz zapewnienie środków i usług niezbędnych do realizacji tego zadania;

7) obsługa kancelaryjna Biura i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej, w szczególności:

a) prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji,

b) prowadzenie książek doręczeń przesyłek miejscowych,

c) prowadzenie rejestru decyzji dyrektora i upoważnień wydanych przez Szefa CBA dla pracowników i funkcjonariuszy Biura,

d) prowadzenie innych, wymaganych odrębnymi przepisami, ewidencji, rejestrów i dzienników,

e) dystrybucja korespondencji do jednostek organizacyjnych CBA;

8) prowadzenie stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych oraz organizacja konwojów dokumentów niejawnych na potrzeby Biura;

9) obsługa programu NIWA zgodnie z właściwością wydziału, w tym wprowadzanie danych w zakresie absencji funkcjonariuszy i pracowników Biura, a także prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz ewidencji czasu pracy;

10) koordynowanie przedsięwzięć szkoleniowych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Biura;

11) przyjmowanie od pracowników i funkcjonariuszy Biura dokumentacji archiwalnej, weryfikacja poprawności klasyfikacji i przekazywanie jej do archiwum CBA;

12) koordynacja zadań z zakresu właściwego funkcjonowania w Biurze systemu ochrony danych osobowych, w szczególności prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych, ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Biurze – w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

13) planowanie, analizowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz planu zamówień publicznych zgodnie z właściwością wydziału;

14) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych Biura oraz bieżące wnioskowanie o dokonanie zmian w planie w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

15) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

16) przygotowywanie oraz realizowanie w uzgodnieniu z jednostkami organizacyjnymi CBA, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy sprzętu, wyposażenia i usług na rzecz jednostek organizacyjnych CBA o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

17) wsparcie dyrektora w realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej oraz w procesie dokumentowania systemu kontroli zarządczej w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

18) koordynacja zagadnień dotyczących dostępności i działań koordynatora ds. dostępności w CBA;

19) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością wydziału, w szczególności udzielanie wsparcia merytorycznego jednostkom organizacyjnym CBA w zakresie realizacji zadań związanych z prowadzeniem gospodarki materiałowej;

20) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału;

21) realizacja i koordynacja innych zadań wynikających z właściwości Biura, związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy.