Wersja obowiązująca od 2023-03-10 do 2024-06-26
1. Wniosek personalny o mianowanie funkcjonariuszem w służbie stałej zawiera krótką informację o przebiegu służby funkcjonariusza, przebytych szkoleniach oraz wzmiankę o terminie i ogólnej ocenie w ostatnio wydanej opinii służbowej.
2. Po przeprowadzeniu analizy, o której mowa w § 3 ust. 1 pkt 3 [1] , kierownik jednostki organizacyjnej może wystąpić z wnioskiem o:
1) skrócenie okresu służby przygotowawczej, w szczególności wobec funkcjonariuszy, których przygotowanie zawodowe pozwala na samodzielną realizację zadań;
2) przedłużenie okresu służby przygotowawczej w przypadku przerwy w wykonywaniu przez funkcjonariusza obowiązków służbowych trwającej łącznie dłużej niż 30 dni.
3. Analizę, o której mowa w § 3 ust. 1 pkt 3 [2] , wobec funkcjonariuszy posiadających doświadczenie zawodowe z innych służb przeprowadza się nie później niż po upływie połowy okresu służby.
[1] § 10 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 5/23 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 8 marca 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad realizacji wybranych elementów polityki kadrowej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 5). Zmiana weszła w życie 10 marca 2023 r.
[2] § 10 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 5/23 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 8 marca 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad realizacji wybranych elementów polityki kadrowej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 5). Zmiana weszła w życie 10 marca 2023 r.
Wersja obowiązująca od 2023-03-10 do 2024-06-26
1. Wniosek personalny o mianowanie funkcjonariuszem w służbie stałej zawiera krótką informację o przebiegu służby funkcjonariusza, przebytych szkoleniach oraz wzmiankę o terminie i ogólnej ocenie w ostatnio wydanej opinii służbowej.
2. Po przeprowadzeniu analizy, o której mowa w § 3 ust. 1 pkt 3 [1] , kierownik jednostki organizacyjnej może wystąpić z wnioskiem o:
1) skrócenie okresu służby przygotowawczej, w szczególności wobec funkcjonariuszy, których przygotowanie zawodowe pozwala na samodzielną realizację zadań;
2) przedłużenie okresu służby przygotowawczej w przypadku przerwy w wykonywaniu przez funkcjonariusza obowiązków służbowych trwającej łącznie dłużej niż 30 dni.
3. Analizę, o której mowa w § 3 ust. 1 pkt 3 [2] , wobec funkcjonariuszy posiadających doświadczenie zawodowe z innych służb przeprowadza się nie później niż po upływie połowy okresu służby.
[1] § 10 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 5/23 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 8 marca 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad realizacji wybranych elementów polityki kadrowej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 5). Zmiana weszła w życie 10 marca 2023 r.
[2] § 10 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 5/23 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 8 marca 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad realizacji wybranych elementów polityki kadrowej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 5). Zmiana weszła w życie 10 marca 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-01 do 2023-03-09
1. Wniosek personalny o mianowanie funkcjonariuszem w służbie stałej zawiera krótką informację o przebiegu służby funkcjonariusza, przebytych szkoleniach oraz wzmiankę o terminie i ogólnej ocenie w ostatnio wydanej opinii służbowej.
2. Po przeprowadzeniu analizy, o której mowa w § 3 pkt 6, kierownik jednostki organizacyjnej może wystąpić z wnioskiem o:
1) skrócenie okresu służby przygotowawczej, w szczególności wobec funkcjonariuszy, których przygotowanie zawodowe pozwala na samodzielną realizację zadań;
2) przedłużenie okresu służby przygotowawczej w przypadku przerwy w wykonywaniu przez funkcjonariusza obowiązków służbowych trwającej łącznie dłużej niż 30 dni.
3. Analizę, o której mowa w § 3 pkt 6, wobec funkcjonariuszy posiadających doświadczenie zawodowe z innych służb przeprowadza się nie później niż po upływie połowy okresu służby.