history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-09-15 do 2023-05-22

§ 9. Do zadań Referatu [3] Wsparcia należy:

1) obsługa kancelaryjna Biura Logistyki i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej, w tym: prowadzenie dzienników korespondencji, książek doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru decyzji dyrektora Biura i upoważnień wydanych przez Szefa CBA na rzecz pracowników i funkcjonariuszy Biura oraz pozostałych, wymaganych odrębnymi przepisami, ewidencji, rejestrów i dzienników; dystrybucja korespondencji do jednostek organizacyjnych CBA;

2) prowadzenie stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych;

3) organizacja konwojów dokumentów niejawnych na potrzeby Biura Logistyki;

4) prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności obsługa programu NIWA;

5) koordynowanie przedsięwzięć szkoleniowych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Biura;

6) występowanie z wnioskami o przydzielenie służbowych telefonów komórkowych oraz sprzętu komputerowego w oparciu o dane przekazane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura Logistyki;

7) przyjmowanie od pracowników i funkcjonariuszy Biura Logistyki dokumentacji archiwalnej, weryfikacja poprawności klasyfikacji i przekazywanie jej do archiwum CBA;

8) koordynacja zadań z zakresu właściwego funkcjonowania w Biurze Logistyki systemu ochrony danych osobowych, w tym: prowadzenie rejestru zbiorów danych, ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Biurze Logistyki - w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

9) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych Biura Logistyki w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura oraz bieżące wnioskowanie o dokonanie zmian w planie w oparciu o dane przekazywane przez kierowników Wydziału Inwestycji i Wydziału Transportu;

10) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Referatu [4] , zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy oraz usługi o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

11) wsparcie dyrektora Biura w realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej oraz w procesie dokumentowania systemu kontroli zarządczej w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

12) koordynacja zagadnień dotyczących dostępności i działań Koordynatora ds. Dostępności w CBA;

13) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Biura, jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością sekcji;

14) realizacja i koordynacja innych zadań wynikających z właściwości Biura, związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy.

[3] § 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 41/22 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 14 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 42). Zmiana weszła w życie 15 września 2022 r.

[4] § 9 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 41/22 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 14 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 42). Zmiana weszła w życie 15 września 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-09-15 do 2023-05-22

§ 9. Do zadań Referatu [3] Wsparcia należy:

1) obsługa kancelaryjna Biura Logistyki i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej, w tym: prowadzenie dzienników korespondencji, książek doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru decyzji dyrektora Biura i upoważnień wydanych przez Szefa CBA na rzecz pracowników i funkcjonariuszy Biura oraz pozostałych, wymaganych odrębnymi przepisami, ewidencji, rejestrów i dzienników; dystrybucja korespondencji do jednostek organizacyjnych CBA;

2) prowadzenie stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych;

3) organizacja konwojów dokumentów niejawnych na potrzeby Biura Logistyki;

4) prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności obsługa programu NIWA;

5) koordynowanie przedsięwzięć szkoleniowych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Biura;

6) występowanie z wnioskami o przydzielenie służbowych telefonów komórkowych oraz sprzętu komputerowego w oparciu o dane przekazane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura Logistyki;

7) przyjmowanie od pracowników i funkcjonariuszy Biura Logistyki dokumentacji archiwalnej, weryfikacja poprawności klasyfikacji i przekazywanie jej do archiwum CBA;

8) koordynacja zadań z zakresu właściwego funkcjonowania w Biurze Logistyki systemu ochrony danych osobowych, w tym: prowadzenie rejestru zbiorów danych, ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Biurze Logistyki - w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

9) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych Biura Logistyki w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura oraz bieżące wnioskowanie o dokonanie zmian w planie w oparciu o dane przekazywane przez kierowników Wydziału Inwestycji i Wydziału Transportu;

10) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Referatu [4] , zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy oraz usługi o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

11) wsparcie dyrektora Biura w realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej oraz w procesie dokumentowania systemu kontroli zarządczej w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

12) koordynacja zagadnień dotyczących dostępności i działań Koordynatora ds. Dostępności w CBA;

13) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Biura, jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością sekcji;

14) realizacja i koordynacja innych zadań wynikających z właściwości Biura, związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy.

[3] § 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 41/22 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 14 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 42). Zmiana weszła w życie 15 września 2022 r.

[4] § 9 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 41/22 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 14 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 42). Zmiana weszła w życie 15 września 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-27 do 2022-09-14

§ 9. Do zadań Sekcji Wsparcia należy:

1) obsługa kancelaryjna Biura Logistyki i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej, w tym: prowadzenie dzienników korespondencji, książek doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru decyzji dyrektora Biura i upoważnień wydanych przez Szefa CBA na rzecz pracowników i funkcjonariuszy Biura oraz pozostałych, wymaganych odrębnymi przepisami, ewidencji, rejestrów i dzienników; dystrybucja korespondencji do jednostek organizacyjnych CBA;

2) prowadzenie stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych;

3) organizacja konwojów dokumentów niejawnych na potrzeby Biura Logistyki;

4) prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności obsługa programu NIWA;

5) koordynowanie przedsięwzięć szkoleniowych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Biura;

6) występowanie z wnioskami o przydzielenie służbowych telefonów komórkowych oraz sprzętu komputerowego w oparciu o dane przekazane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura Logistyki;

7) przyjmowanie od pracowników i funkcjonariuszy Biura Logistyki dokumentacji archiwalnej, weryfikacja poprawności klasyfikacji i przekazywanie jej do archiwum CBA;

8) koordynacja zadań z zakresu właściwego funkcjonowania w Biurze Logistyki systemu ochrony danych osobowych, w tym: prowadzenie rejestru zbiorów danych, ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Biurze Logistyki - w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

9) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych Biura Logistyki w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura oraz bieżące wnioskowanie o dokonanie zmian w planie w oparciu o dane przekazywane przez kierowników Wydziału Inwestycji i Wydziału Transportu;

10) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Sekcji, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy oraz usługi o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

11) wsparcie dyrektora Biura w realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej oraz w procesie dokumentowania systemu kontroli zarządczej w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

12) koordynacja zagadnień dotyczących dostępności i działań Koordynatora ds. Dostępności w CBA;

13) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Biura, jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością sekcji;

14) realizacja i koordynacja innych zadań wynikających z właściwości Biura, związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy.