Wersja obowiązująca od 2022-12-23
1. Jednostka wnioskująca określa we wniosku w szczególności:
1) przedmiot zamówienia;
2) wartość zamówienia ustaloną zgodnie z przepisami ustawy wraz z podaniem metody jej ustalenia uwzględniającą wartość zamówień, o których mowa w art. 31 ustawy;
3) kwotę brutto, jaką kierownik jednostki wnioskującej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
4) termin wykonania zamówienia;
5) propozycję trybu lub innej procedury udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem;
6) wykaz wykonawców lub dane wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, jeżeli przewidywane jest prowadzenie postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki;
7) informację na temat maksymalnej klauzuli tajności wynikającej z ustawy OIN, do której wykonawca będzie miał dostęp w trakcie prowadzonego postępowania lub realizacji zamówienia
8) wykaz osób proponowanych do składu komisji.
2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, kierownik jednostki wnioskującej dołącza dokumentację zawierającą:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem części zamówienia, jeżeli dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych;
2) [22] opis warunków udziału w postępowaniu, w szczególności w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, wymaganych od wykonawców w ramach zamówienia;
3) wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają określone wymagania, cechy lub kryteria (zw. przedmiotowymi środkami dowodowymi), w przypadku żądania ich przedstawienia przez wykonawców;
4) opis minimalnych warunków, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli dopuszcza się składanie ofert wariantowych;
5) projektowane postanowienia umowy o udzielenie zamówienia;
6) opis kryteriów wyboru oferty wraz z podaniem ich znaczenia;
7) notatkę z szacowania wartości zamówienia, uwzględniającą podstawę, metodę i datę jej ustalenia wraz ze wskazaniem osoby realizującej tę czynność;
8) dokument z przeprowadzonej analizy potrzeb i wymagań, którego wzór określa załącznik nr 17 - dotyczy postępowań klasycznych o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
9) inne informacje lub dokumenty niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania.
3. Kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy udziela niezbędnego wsparcia podczas opracowania dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1-2, 4-6 oraz 8.
4. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu lub podczas realizacji umowy przetwarzane będą informacje niejawne zastosowanie mają przepisy Działu II rozdziału 5.
5. Jeżeli wniosek o wszczęcie postępowania nie odpowiada warunkom formalnym określonym w ustawie lub zarządzeniu, dyrektor Biura Finansów CBA wzywa w wyznaczonym terminie do poprawy lub uzupełnienia wniosku, pod rygorem odmowy wszczęcia postępowania.
[22] § 98 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 zarządzenia nr 58/22 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 21 grudnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 60). Zmiana weszła w życie 23 grudnia 2022 r.
Wersja obowiązująca od 2022-12-23
1. Jednostka wnioskująca określa we wniosku w szczególności:
1) przedmiot zamówienia;
2) wartość zamówienia ustaloną zgodnie z przepisami ustawy wraz z podaniem metody jej ustalenia uwzględniającą wartość zamówień, o których mowa w art. 31 ustawy;
3) kwotę brutto, jaką kierownik jednostki wnioskującej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
4) termin wykonania zamówienia;
5) propozycję trybu lub innej procedury udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem;
6) wykaz wykonawców lub dane wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, jeżeli przewidywane jest prowadzenie postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki;
7) informację na temat maksymalnej klauzuli tajności wynikającej z ustawy OIN, do której wykonawca będzie miał dostęp w trakcie prowadzonego postępowania lub realizacji zamówienia
8) wykaz osób proponowanych do składu komisji.
2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, kierownik jednostki wnioskującej dołącza dokumentację zawierającą:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem części zamówienia, jeżeli dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych;
2) [22] opis warunków udziału w postępowaniu, w szczególności w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, wymaganych od wykonawców w ramach zamówienia;
3) wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają określone wymagania, cechy lub kryteria (zw. przedmiotowymi środkami dowodowymi), w przypadku żądania ich przedstawienia przez wykonawców;
4) opis minimalnych warunków, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli dopuszcza się składanie ofert wariantowych;
5) projektowane postanowienia umowy o udzielenie zamówienia;
6) opis kryteriów wyboru oferty wraz z podaniem ich znaczenia;
7) notatkę z szacowania wartości zamówienia, uwzględniającą podstawę, metodę i datę jej ustalenia wraz ze wskazaniem osoby realizującej tę czynność;
8) dokument z przeprowadzonej analizy potrzeb i wymagań, którego wzór określa załącznik nr 17 - dotyczy postępowań klasycznych o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
9) inne informacje lub dokumenty niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania.
3. Kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy udziela niezbędnego wsparcia podczas opracowania dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1-2, 4-6 oraz 8.
4. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu lub podczas realizacji umowy przetwarzane będą informacje niejawne zastosowanie mają przepisy Działu II rozdziału 5.
5. Jeżeli wniosek o wszczęcie postępowania nie odpowiada warunkom formalnym określonym w ustawie lub zarządzeniu, dyrektor Biura Finansów CBA wzywa w wyznaczonym terminie do poprawy lub uzupełnienia wniosku, pod rygorem odmowy wszczęcia postępowania.
[22] § 98 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 zarządzenia nr 58/22 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 21 grudnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 60). Zmiana weszła w życie 23 grudnia 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-15 do 2022-12-22
1. Jednostka wnioskująca określa we wniosku w szczególności:
1) przedmiot zamówienia;
2) [55] wartość zamówienia ustaloną zgodnie z przepisami ustawy wraz z podaniem metody jej ustalenia uwzględniającą wartość zamówień, o których mowa w art. 31 ustawy;
3) kwotę brutto, jaką kierownik jednostki wnioskującej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
4) termin wykonania zamówienia;
5) propozycję trybu lub innej procedury udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem;
6) wykaz wykonawców lub dane wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, jeżeli przewidywane jest prowadzenie postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki;
7) informację na temat maksymalnej klauzuli tajności wynikającej z ustawy OIN, do której wykonawca będzie miał dostęp w trakcie prowadzonego postępowania lub realizacji zamówienia
8) wykaz osób proponowanych do składu komisji.
2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, kierownik jednostki wnioskującej dołącza dokumentację zawierającą:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem części zamówienia, jeżeli dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych;
2) opis warunków udziału w postępowaniu, w szczególności w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz zdolności technicznej lub zawodowej, wymaganych od wykonawców w ramach zamówienia;
3) wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają określone wymagania, cechy lub kryteria (zw. przedmiotowymi środkami dowodowymi), w przypadku żądania ich przedstawienia przez wykonawców;
4) opis minimalnych warunków, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli dopuszcza się składanie ofert wariantowych;
5) projektowane postanowienia umowy o udzielenie zamówienia;
6) opis kryteriów wyboru oferty wraz z podaniem ich znaczenia;
7) [56] notatkę z szacowania wartości zamówienia, uwzględniającą podstawę, metodę i datę jej ustalenia wraz ze wskazaniem osoby realizującej tę czynność;
8) dokument z przeprowadzonej analizy potrzeb i wymagań, którego wzór określa załącznik nr 17 - dotyczy postępowań klasycznych o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
9) inne informacje lub dokumenty niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania.
3. [57] Kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy udziela niezbędnego wsparcia podczas opracowania dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1-2, 4-6 oraz 8.
4. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu lub podczas realizacji umowy przetwarzane będą informacje niejawne zastosowanie mają przepisy Działu II rozdziału 5.
5. Jeżeli wniosek o wszczęcie postępowania nie odpowiada warunkom formalnym określonym w ustawie lub zarządzeniu, dyrektor Biura Finansów CBA wzywa w wyznaczonym terminie do poprawy lub uzupełnienia wniosku, pod rygorem odmowy wszczęcia postępowania.
[55] § 98 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 34 lit. a) zarządzenia nr 24/21 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 14 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 24). Zmiana weszła w życie 15 października 2021 r.
[56] § 98 ust. 2 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 34 lit. b) zarządzenia nr 24/21 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 14 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 24). Zmiana weszła w życie 15 października 2021 r.
[57] § 98 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 34 lit. c) zarządzenia nr 24/21 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 14 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 24). Zmiana weszła w życie 15 października 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-01 do 2021-10-14
1. Jednostka wnioskująca określa we wniosku w szczególności:
1) przedmiot zamówienia;
2) szacunkową wartość zamówienia ustaloną zgodnie z przepisami ustawy wraz z podaniem metody jej ustalenia uwzględniającą wartość zamówień o których mowa w art. 31 ust. 1 – 4 ustawy,
3) kwotę brutto, jaką kierownik jednostki wnioskującej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
4) termin wykonania zamówienia;
5) propozycję trybu lub innej procedury udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem;
6) wykaz wykonawców lub dane wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, jeżeli przewidywane jest prowadzenie postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki;
7) informację na temat maksymalnej klauzuli tajności wynikającej z ustawy OIN, do której wykonawca będzie miał dostęp w trakcie prowadzonego postępowania lub realizacji zamówienia
8) wykaz osób proponowanych do składu komisji.
2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, kierownik jednostki wnioskującej dołącza dokumentację zawierającą:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem części zamówienia, jeżeli dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych;
2) opis warunków udziału w postępowaniu, w szczególności w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz zdolności technicznej lub zawodowej, wymaganych od wykonawców w ramach zamówienia;
3) wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają określone wymagania, cechy lub kryteria (zw. przedmiotowymi środkami dowodowymi), w przypadku żądania ich przedstawienia przez wykonawców;
4) opis minimalnych warunków, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli dopuszcza się składanie ofert wariantowych;
5) projektowane postanowienia umowy o udzielenie zamówienia;
6) opis kryteriów wyboru oferty wraz z podaniem ich znaczenia;
7) notatkę z opisem metody ustalenia szacunkowej wartości zamówienia, podstawę i datę jej ustalenia wraz ze wskazaniem osoby realizującej tą czynność;
8) dokument z przeprowadzonej analizy potrzeb i wymagań, którego wzór określa załącznik nr 17 - dotyczy postępowań klasycznych o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
9) inne informacje lub dokumenty niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania.
3. Kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy udziela podczas opracowania dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1-2, 5 oraz 8, niezbędnego wsparcia.
4. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu lub podczas realizacji umowy przetwarzane będą informacje niejawne zastosowanie mają przepisy Działu II rozdziału 5.
5. Jeżeli wniosek o wszczęcie postępowania nie odpowiada warunkom formalnym określonym w ustawie lub zarządzeniu, dyrektor Biura Finansów CBA wzywa w wyznaczonym terminie do poprawy lub uzupełnienia wniosku, pod rygorem odmowy wszczęcia postępowania.