history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-12-23

§ 35. Do zadań sekretarza komisji należy w szczególności:

1) zastępowanie przewodniczącego komisji podczas jego nieobecności;

2) [7] prowadzenie dokumentacji postępowania, w szczególności sporządzanie protokołów posiedzeń komisji, sporządzenie protokołu z postępowania i jego bieżące aktualizowanie oraz udostępnianie go zainteresowanym za zasadach określonych w ustawie, sporządzanie zawiadomień i informacji oraz wymaganych w postępowaniu ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia;

3) odbieranie pisemnych oświadczeń, o których mowa w § 32 ust. 1 i 2 zarządzenia;

4) organizowanie, w uzgodnieniu z przewodniczącym, posiedzeń komisji i informowanie o ich miejscu i terminie;

5) opracowywanie projektów dokumentów przygotowywanych przez komisję w zakresie zgodnym z ustawą lub zleconym przez przewodniczącego;

6) obsługa techniczno-organizacyjna komisji;

7) przechowywanie dokumentacji podczas trwania postępowania;

8) sporządzenie w terminie 14 dni od podpisania umowy protokołu postępowania w przypadku postępowań, o których mowa w Dziale II niniejszego zarządzenia.

[7] § 35 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 58/22 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 21 grudnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 60). Zmiana weszła w życie 23 grudnia 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-12-23

§ 35. Do zadań sekretarza komisji należy w szczególności:

1) zastępowanie przewodniczącego komisji podczas jego nieobecności;

2) [7] prowadzenie dokumentacji postępowania, w szczególności sporządzanie protokołów posiedzeń komisji, sporządzenie protokołu z postępowania i jego bieżące aktualizowanie oraz udostępnianie go zainteresowanym za zasadach określonych w ustawie, sporządzanie zawiadomień i informacji oraz wymaganych w postępowaniu ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia;

3) odbieranie pisemnych oświadczeń, o których mowa w § 32 ust. 1 i 2 zarządzenia;

4) organizowanie, w uzgodnieniu z przewodniczącym, posiedzeń komisji i informowanie o ich miejscu i terminie;

5) opracowywanie projektów dokumentów przygotowywanych przez komisję w zakresie zgodnym z ustawą lub zleconym przez przewodniczącego;

6) obsługa techniczno-organizacyjna komisji;

7) przechowywanie dokumentacji podczas trwania postępowania;

8) sporządzenie w terminie 14 dni od podpisania umowy protokołu postępowania w przypadku postępowań, o których mowa w Dziale II niniejszego zarządzenia.

[7] § 35 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 58/22 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 21 grudnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz.Urz.CBA. poz. 60). Zmiana weszła w życie 23 grudnia 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-01 do 2022-12-22

§ 35. Do zadań sekretarza komisji należy w szczególności:

1) zastępowanie przewodniczącego komisji podczas jego nieobecności;

2) prowadzenie dokumentacji postępowania, w szczególności sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji, sporządzenie protokołu z postępowania, sporządzanie zawiadomień i informacji, wymaganych w postępowaniu ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia;

3) odbieranie pisemnych oświadczeń, o których mowa w § 32 ust. 1 i 2 zarządzenia;

4) organizowanie, w uzgodnieniu z przewodniczącym, posiedzeń komisji i informowanie o ich miejscu i terminie;

5) opracowywanie projektów dokumentów przygotowywanych przez komisję w zakresie zgodnym z ustawą lub zleconym przez przewodniczącego;

6) obsługa techniczno-organizacyjna komisji;

7) przechowywanie dokumentacji podczas trwania postępowania;

8) sporządzenie w terminie 14 dni od podpisania umowy protokołu postępowania w przypadku postępowań, o których mowa w Dziale II niniejszego zarządzenia.