Wersja obowiązująca od 2024-10-05
[1] Przy udzielaniu zezwolenia uwzględnia się:
1) okoliczności wskazane w § 3 ust. 1;
2) stanowiska bezpośredniego przełożonego oraz kierownika jednostki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, obejmujące w szczególności:
a) dostęp funkcjonariusza do informacji służbowych, w tym informacji niejawnych o szczególnym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa,
b) związek pomiędzy realizowanymi zadaniami służbowymi, a zagrożeniami występującym w państwie ewentualnego pobytu;
3) rekomendacje dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa.
[1] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 15/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 4 października 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie obowiązków funkcjonariusza Centralnego Biura Antykorupcyjnego w przypadku wyjazdu za granicę w celach prywatnych (Dz.Urz.CBA. poz. 15). Zmiana weszła w życie 5 października 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-10-05
[1] Przy udzielaniu zezwolenia uwzględnia się:
1) okoliczności wskazane w § 3 ust. 1;
2) stanowiska bezpośredniego przełożonego oraz kierownika jednostki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, obejmujące w szczególności:
a) dostęp funkcjonariusza do informacji służbowych, w tym informacji niejawnych o szczególnym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa,
b) związek pomiędzy realizowanymi zadaniami służbowymi, a zagrożeniami występującym w państwie ewentualnego pobytu;
3) rekomendacje dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa.
[1] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 15/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 4 października 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie obowiązków funkcjonariusza Centralnego Biura Antykorupcyjnego w przypadku wyjazdu za granicę w celach prywatnych (Dz.Urz.CBA. poz. 15). Zmiana weszła w życie 5 października 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-09-29 do 2024-10-04
Przy udzielaniu zezwolenia uwzględnia się okoliczności wskazane w § 3 ust. 1, a ponadto:
1) dostęp funkcjonariusza do informacji niejawnych, w szczególności informacji niejawnych o szczególnym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa;
2) związek pomiędzy realizowanymi zadaniami służbowymi, a zagrożeniami występującym w państwie ewentualnego pobytu;
3) stanowisko kierownika jednostki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę;
4) analizę zagrożeń przedstawioną przez dyrektora Departamentu Ochrony CBA.