Wersja obowiązująca od 2024-03-28
1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.
2. [1] W skład Komisji wchodzą:
1) Klaudia Koprowska – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;
2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;
3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
5) Milena Luty – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
6) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
7) Iwona Eliaszuk – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
8) Witold Stępiński – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
9) Magdalena Karwat – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;
10) Magdalena Skorupska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
11) Karolina Kierska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
12) Grzegorz Prusiński – Biuro Finansowe – członek Komisji;
13) Maria Kuzioła – Biuro Finansowe – członek Komisji;
14) Izabela Kabiesz – Biuro Finansowe – członek Komisji;
15) Paulina Polak – Biuro Prawne – członek Komisji;
16) Katarzyna Niemira – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;
17) Dorota Franus – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.
[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 12/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 28 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania (Dz.Urz.GITD. poz. 12). Zmiana weszła w życie 28 marca 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-03-28
1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.
2. [1] W skład Komisji wchodzą:
1) Klaudia Koprowska – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;
2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;
3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
5) Milena Luty – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
6) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
7) Iwona Eliaszuk – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
8) Witold Stępiński – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
9) Magdalena Karwat – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;
10) Magdalena Skorupska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
11) Karolina Kierska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
12) Grzegorz Prusiński – Biuro Finansowe – członek Komisji;
13) Maria Kuzioła – Biuro Finansowe – członek Komisji;
14) Izabela Kabiesz – Biuro Finansowe – członek Komisji;
15) Paulina Polak – Biuro Prawne – członek Komisji;
16) Katarzyna Niemira – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;
17) Dorota Franus – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.
[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 12/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 28 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania (Dz.Urz.GITD. poz. 12). Zmiana weszła w życie 28 marca 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2024-02-22 do 2024-03-27
1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.
2. W skład Komisji wchodzą:
1) Klaudia Koprowska – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;
2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;
3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
5) Milena Luty – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
6) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
7) Iwona Eliaszuk – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
8) Witold Stępiński – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
13) Magdalena Karwat – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;
18) Magdalena Skorupska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
19) Ewa Micek – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
20) Grzegorz Prusiński – Biuro Finansowe – członek Komisji;
21) Maria Kuzioła – Biuro Finansowe – członek Komisji;
22) Izabela Kabiesz – Biuro Finansowe – członek Komisji;
24) Paulina Polak – Biuro Prawne – członek Komisji;
25) Katarzyna Niemira – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;
26) Dorota Franus – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.