Wersja obowiązująca od 2024-04-22
1. [1] W skład Komitetu wchodzą:
1) Główny Inspektor Transportu Drogowego – Przewodniczący;
2) Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego – Zastępca Przewodniczącego;
3) Dyrektor Gabinetu Głównego Inspektora – Główny Użytkownik;
4) Naczelnik Wydziału Informacji i Komunikacji Gabinetu Głównego Inspektora – Główny Dostawca do spraw materiałów edukacyjno-promocyjnych;
5) Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego – Główny Dostawca do spraw zamówień publicznych;
6) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego nadzorujący bezpośrednio wydział właściwy do spraw funduszy rozwojowych – Nadzór Projektu w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2. W sprawach, o których mowa w § 1 ust. 2, decyzje podejmuje Przewodniczący lub, w razie jego nieobecności, Zastępca Przewodniczącego.
3. Członkowie Komitetu mogą uczestniczyć w jego pracach wyłącznie osobiście, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. W razie braku możliwości udziału w posiedzeniu Komitetu, członek Komitetu może wyznaczyć innego członka Komitetu, który przedstawi sprawy przydzielone do przedłożenia na danym posiedzeniu przez nieobecnego członka Komitetu. W takim przypadku przedstawicielowi nie będzie przysługiwać prawo głosu za nieobecnego członka Komitetu.
5. W posiedzeniach Komitetu, w uzasadnionych przypadkach, mogą brać udział, bez prawa głosu, inni pracownicy GITD lub przedstawiciele konsultantów zewnętrznych, podmiotów lub instytucji, zaproszeni przez Przewodniczącego lub Zastępcę Przewodniczącego.
6. W posiedzeniach Komitetu, na zaproszenie Przewodniczącego, mogą brać udział przedstawiciele administracji rządowej, w szczególności działu transport, w charakterze obserwatorów, z prawem wyrażania opinii.
[1] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 16/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 19 kwietnia 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Bezpieczna Szkoła Krokodylka Tirka” (Dz.Urz.GITD. poz. 16). Zmiana weszła w życie 22 kwietnia 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-04-22
1. [1] W skład Komitetu wchodzą:
1) Główny Inspektor Transportu Drogowego – Przewodniczący;
2) Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego – Zastępca Przewodniczącego;
3) Dyrektor Gabinetu Głównego Inspektora – Główny Użytkownik;
4) Naczelnik Wydziału Informacji i Komunikacji Gabinetu Głównego Inspektora – Główny Dostawca do spraw materiałów edukacyjno-promocyjnych;
5) Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego – Główny Dostawca do spraw zamówień publicznych;
6) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego nadzorujący bezpośrednio wydział właściwy do spraw funduszy rozwojowych – Nadzór Projektu w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2. W sprawach, o których mowa w § 1 ust. 2, decyzje podejmuje Przewodniczący lub, w razie jego nieobecności, Zastępca Przewodniczącego.
3. Członkowie Komitetu mogą uczestniczyć w jego pracach wyłącznie osobiście, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. W razie braku możliwości udziału w posiedzeniu Komitetu, członek Komitetu może wyznaczyć innego członka Komitetu, który przedstawi sprawy przydzielone do przedłożenia na danym posiedzeniu przez nieobecnego członka Komitetu. W takim przypadku przedstawicielowi nie będzie przysługiwać prawo głosu za nieobecnego członka Komitetu.
5. W posiedzeniach Komitetu, w uzasadnionych przypadkach, mogą brać udział, bez prawa głosu, inni pracownicy GITD lub przedstawiciele konsultantów zewnętrznych, podmiotów lub instytucji, zaproszeni przez Przewodniczącego lub Zastępcę Przewodniczącego.
6. W posiedzeniach Komitetu, na zaproszenie Przewodniczącego, mogą brać udział przedstawiciele administracji rządowej, w szczególności działu transport, w charakterze obserwatorów, z prawem wyrażania opinii.
[1] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 16/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 19 kwietnia 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Bezpieczna Szkoła Krokodylka Tirka” (Dz.Urz.GITD. poz. 16). Zmiana weszła w życie 22 kwietnia 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-05-20 do 2024-04-21
1. W skład Komitetu wchodzą:
1) Główny Inspektor Transportu Drogowego – Przewodniczący;
2) Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego – Zastępca Przewodniczącego;
3) Dyrektor Biura Informacji i Promocji – Główny Użytkownik;
4) Naczelnik Wydziału Komunikacji Biura Informacji i Promocji – Główny Dostawca do spraw materiałów edukacyjno-promocyjnych;
5) Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego – Główny Dostawca do spraw zamówień publicznych;
6) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego nadzorujący bezpośrednio wydział właściwy do spraw funduszy rozwojowych – Nadzór Projektu w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2. W sprawach, o których mowa w § 1 ust. 2, decyzje podejmuje Przewodniczący lub, w razie jego nieobecności, Zastępca Przewodniczącego.
3. Członkowie Komitetu mogą uczestniczyć w jego pracach wyłącznie osobiście, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. W razie braku możliwości udziału w posiedzeniu Komitetu, członek Komitetu może wyznaczyć innego członka Komitetu, który przedstawi sprawy przydzielone do przedłożenia na danym posiedzeniu przez nieobecnego członka Komitetu. W takim przypadku przedstawicielowi nie będzie przysługiwać prawo głosu za nieobecnego członka Komitetu.
5. W posiedzeniach Komitetu, w uzasadnionych przypadkach, mogą brać udział, bez prawa głosu, inni pracownicy GITD lub przedstawiciele konsultantów zewnętrznych, podmiotów lub instytucji, zaproszeni przez Przewodniczącego lub Zastępcę Przewodniczącego.
6. W posiedzeniach Komitetu, na zaproszenie Przewodniczącego, mogą brać udział przedstawiciele administracji rządowej, w szczególności działu transport, w charakterze obserwatorów, z prawem wyrażania opinii.