history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-08

§ 3.  [2] W skład Komitetu wchodzą:

1) Główny Inspektor Transportu Drogowego – Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Dyrektor Biura Prawnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Asseco Poland S.A. – Przedstawiciel Głównego Dostawcy Wykonawcy;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Przedstawiciel Głównego Dostawcy Zamawiającego;

6) Dyrektor Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej – Członek Komitetu;

7) Naczelnik Wydziału Mobilnych Jednostek Kontrolnych w Biurze Kontroli Opłaty Elektronicznej – Członek Komitetu;

8) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Członek Komitetu;

9) Dyrektor Biura Finansowego – Członek Komitetu.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 9/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 8 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0” (Dz.Urz.GITD. poz. 9). Zmiana weszła w życie 8 marca 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-03-08

§ 3.  [2] W skład Komitetu wchodzą:

1) Główny Inspektor Transportu Drogowego – Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Dyrektor Biura Prawnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Asseco Poland S.A. – Przedstawiciel Głównego Dostawcy Wykonawcy;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Przedstawiciel Głównego Dostawcy Zamawiającego;

6) Dyrektor Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej – Członek Komitetu;

7) Naczelnik Wydziału Mobilnych Jednostek Kontrolnych w Biurze Kontroli Opłaty Elektronicznej – Członek Komitetu;

8) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Członek Komitetu;

9) Dyrektor Biura Finansowego – Członek Komitetu.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 9/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 8 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0” (Dz.Urz.GITD. poz. 9). Zmiana weszła w życie 8 marca 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-06-15 do 2024-03-07

§ 3.  [1] W skład Komitetu wchodzą:

1) Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego do spraw przewozu drogowego – Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Dyrektor Biura Prawnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Asseco Poland S.A. – Przedstawiciel Głównego Dostawcy Wykonawcy;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Przedstawiciel Głównego Dostawcy Zamawiającego;

6) Dyrektor Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej – Członek Komitetu;

7) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Członek Komitetu;

8) Dyrektor Biura Finansowego – Członek Komitetu.

[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 12/2022 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 15 czerwca 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0” (Dz.Urz.GITD. poz. 13). Zmiana weszła w życie 15 czerwca 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-13 do 2022-06-14

§ 3. W skład Komitetu wchodzą:

1) Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego do spraw transportu międzynarodowego i kontroli opłaty elektronicznej – Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Dyrektor Biura Prawnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Przedstawiciel Głównego Dostawcy;

5) Dyrektor Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej – Członek Komitetu;

6) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Członek Komitetu;

7) Dyrektor Biura Finansowego – Członek Komitetu.