history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-08

§ 2. Do zadań Komitetu należy realizacja projektu, w szczególności:

1) podejmowanie strategicznych decyzji związanych z realizacją projektu, w szczególności w zakresie rozpoczęcia, zakończenia oraz wstrzymania realizacji projektu lub poszczególnych jego etapów;

2) zapewnienie odpowiednich zasobów niezbędnych do realizacji projektu;

3) wyznaczanie kierunków, celów i metod działań w zakresie realizowanego projektu;

4) weryfikacja zgodności projektu oraz jego etapów z przyjętymi zakresami tolerancji oraz utrzymanie założonych ram dla: terminów, jakości, zakresu, korzyści, kosztów i ryzyk;

5) ocena i akceptacja zaproponowanych działań dla realizacji projektu, w szczególności zatwierdzanie poszczególnych etapów projektu i produktów projektu;

6) podejmowanie decyzji w sprawach istotnych dla projektu;

7) komunikacja z Kierownikiem Projektu oraz z interesariuszami reprezentującymi otoczenie zewnętrzne;

8) nadzór nad realizacją projektu, w tym monitorowanie i zarządzanie ryzykami związanymi z projektem i jego poszczególnymi etapami.

9) [1] (uchylony)

[1] § 2 pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 9/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 8 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0” (Dz.Urz.GITD. poz. 9). Zmiana weszła w życie 8 marca 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-03-08

§ 2. Do zadań Komitetu należy realizacja projektu, w szczególności:

1) podejmowanie strategicznych decyzji związanych z realizacją projektu, w szczególności w zakresie rozpoczęcia, zakończenia oraz wstrzymania realizacji projektu lub poszczególnych jego etapów;

2) zapewnienie odpowiednich zasobów niezbędnych do realizacji projektu;

3) wyznaczanie kierunków, celów i metod działań w zakresie realizowanego projektu;

4) weryfikacja zgodności projektu oraz jego etapów z przyjętymi zakresami tolerancji oraz utrzymanie założonych ram dla: terminów, jakości, zakresu, korzyści, kosztów i ryzyk;

5) ocena i akceptacja zaproponowanych działań dla realizacji projektu, w szczególności zatwierdzanie poszczególnych etapów projektu i produktów projektu;

6) podejmowanie decyzji w sprawach istotnych dla projektu;

7) komunikacja z Kierownikiem Projektu oraz z interesariuszami reprezentującymi otoczenie zewnętrzne;

8) nadzór nad realizacją projektu, w tym monitorowanie i zarządzanie ryzykami związanymi z projektem i jego poszczególnymi etapami.

9) [1] (uchylony)

[1] § 2 pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 9/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 8 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0” (Dz.Urz.GITD. poz. 9). Zmiana weszła w życie 8 marca 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-13 do 2024-03-07

§ 2. Do zadań Komitetu należy realizacja projektu, w szczególności:

1) podejmowanie strategicznych decyzji związanych z realizacją projektu, w szczególności w zakresie rozpoczęcia, zakończenia oraz wstrzymania realizacji projektu lub poszczególnych jego etapów;

2) zapewnienie odpowiednich zasobów niezbędnych do realizacji projektu;

3) wyznaczanie kierunków, celów i metod działań w zakresie realizowanego projektu;

4) weryfikacja zgodności projektu oraz jego etapów z przyjętymi zakresami tolerancji oraz utrzymanie założonych ram dla: terminów, jakości, zakresu, korzyści, kosztów i ryzyk;

5) ocena i akceptacja zaproponowanych działań dla realizacji projektu, w szczególności zatwierdzanie poszczególnych etapów projektu i produktów projektu;

6) podejmowanie decyzji w sprawach istotnych dla projektu;

7) komunikacja z Kierownikiem Projektu oraz z interesariuszami reprezentującymi otoczenie zewnętrzne;

8) nadzór nad realizacją projektu, w tym monitorowanie i zarządzanie ryzykami związanymi z projektem i jego poszczególnymi etapami;

9) informowanie Głównego Inspektora Transportu Drogowego o postępie prac dotyczących realizowanego projektu, w szczególności o zakresie realizacji prac w stosunku do harmonogramu i stopniu realizacji budżetu.