Wersja obowiązująca od 2021-11-22
1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.
2. [1]
W skład Komisji wchodzą:
1) Marcin Wójcik – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;
2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;
3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
5) Sylwia Stachowiak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
6) Krzysztof Zmijewski – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
7) Weronika Pietrzak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
8) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
9) Marta Mirosz – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
10) Marek Różański – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
11) Rafał Wiśniewski – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
12) Paweł Brzeziński – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;
13) Karolina Kierska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
14) Grażyna Wągrodzka – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
15) Maria Kuzioła – Biuro Finansowe – członek Komisji;
16) Kajetan Krasowski – Biuro Nadzoru Inspekcyjnego – członek Komisji;
17) Andrzej Lewandowski – Biuro Prawne – członek Komisji;
18) Magdalena Jończyk – Biuro Prawne – członek Komisji;
19) Anna Ziemińska-Pucułek – Biuro Informacji i Promocji – członek Komisji;
20) Olga Barszczewska – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;
21) Agnieszka Madajczyk – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.
[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 41/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 22 listopada 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania (Dz.Urz.GITD. poz. 41). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-11-22
1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.
2. [1]
W skład Komisji wchodzą:
1) Marcin Wójcik – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;
2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;
3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
5) Sylwia Stachowiak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
6) Krzysztof Zmijewski – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
7) Weronika Pietrzak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
8) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
9) Marta Mirosz – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
10) Marek Różański – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
11) Rafał Wiśniewski – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
12) Paweł Brzeziński – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;
13) Karolina Kierska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
14) Grażyna Wągrodzka – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
15) Maria Kuzioła – Biuro Finansowe – członek Komisji;
16) Kajetan Krasowski – Biuro Nadzoru Inspekcyjnego – członek Komisji;
17) Andrzej Lewandowski – Biuro Prawne – członek Komisji;
18) Magdalena Jończyk – Biuro Prawne – członek Komisji;
19) Anna Ziemińska-Pucułek – Biuro Informacji i Promocji – członek Komisji;
20) Olga Barszczewska – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;
21) Agnieszka Madajczyk – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.
[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 41/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 22 listopada 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania (Dz.Urz.GITD. poz. 41). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-05-07 do 2021-11-21
1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.
2. W skład Komisji wchodzą:
1) Marcin Wójcik – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;
2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;
3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
5) Sylwia Stachowiak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
6) Krzysztof Zmijewski – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
7) Weronika Pietrzak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
8) Aleksander Czekryszew – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
9) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;
10) Marta Mirosz – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
11) Marek Różański – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
12) Rafał Wiśniewski – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;
13) Paweł Brzeziński – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;
14) Karolina Kierska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
15) Grażyna Wągrodzka – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;
16) Adrian Maciąg – Biuro Finansowe – członek Komisji;
17) Kajetan Krasowski – Biuro Nadzoru Inspekcyjnego – członek Komisji;
18) Andrzej Lewandowski – Biuro Prawne – członek Komisji;
19) Magdalena Jończyk – Biuro Prawne – członek Komisji;
20) Anna Ziemińska-Pucułek – Biuro Informacji i Promocji – członek Komisji;
21) Olga Barszczewska – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;
22) Agnieszka Madajczyk – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.