history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-06-12

§ 1.  [1] Powołuje się Zespół do Spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, zwany dalej „Zespołem”, w następującym składzie:

1) Sylwia Stachowiak – Przewodniczący Zespołu – Koordynator ds. dostępności;

2) Piotr Kozera – Zastępca Przewodniczącego Zespołu – Członek Zespołu – przedstawiciel Biura Dyrektora Generalnego – Koordynator ds. dostępności architektonicznej;

3) Maciej Tyrakowski – Członek Zespołu – przedstawiciel Gabinetu Głównego Inspektora – Koordynator ds. dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w szczególności w zakresie strony internetowej https://www.gov.pl/web/gitd oraz https://intranet.gitd.gov.pl

4) Aleksandra Krysztof – Członek Zespołu – przedstawiciel Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – Koordynator ds. dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w szczególności w zakresie strony internetowej https://www.canard.gitd.gov.pl oraz https://www.ebok.canard.gitd.gov.pl;

5) Jarosław Goś – Członek Zespołu – przedstawiciel Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – Koordynator ds. dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w szczególności w zakresie strony internetowej https://www.ebok.canard.gitd.gov.pl;

6) Kamil Dąbrowski – przedstawiciel Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Koordynator ds. dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w szczególności w zakresie strony internetowej https://kreptd.gitd.gov.pl, https://ibtm.gitd.gov.pl

[1] § 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 7/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 12 czerwca 2024 r. o zmianie zarządzenia w sprawie powołania Zespołu do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.Urz.GITD. poz. 17). Zmiana weszła w życie 12 czerwca 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-06-12

§ 1.  [1] Powołuje się Zespół do Spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, zwany dalej „Zespołem”, w następującym składzie:

1) Sylwia Stachowiak – Przewodniczący Zespołu – Koordynator ds. dostępności;

2) Piotr Kozera – Zastępca Przewodniczącego Zespołu – Członek Zespołu – przedstawiciel Biura Dyrektora Generalnego – Koordynator ds. dostępności architektonicznej;

3) Maciej Tyrakowski – Członek Zespołu – przedstawiciel Gabinetu Głównego Inspektora – Koordynator ds. dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w szczególności w zakresie strony internetowej https://www.gov.pl/web/gitd oraz https://intranet.gitd.gov.pl

4) Aleksandra Krysztof – Członek Zespołu – przedstawiciel Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – Koordynator ds. dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w szczególności w zakresie strony internetowej https://www.canard.gitd.gov.pl oraz https://www.ebok.canard.gitd.gov.pl;

5) Jarosław Goś – Członek Zespołu – przedstawiciel Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – Koordynator ds. dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w szczególności w zakresie strony internetowej https://www.ebok.canard.gitd.gov.pl;

6) Kamil Dąbrowski – przedstawiciel Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Koordynator ds. dostępności cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w szczególności w zakresie strony internetowej https://kreptd.gitd.gov.pl, https://ibtm.gitd.gov.pl

[1] § 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 7/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 12 czerwca 2024 r. o zmianie zarządzenia w sprawie powołania Zespołu do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.Urz.GITD. poz. 17). Zmiana weszła w życie 12 czerwca 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-02-24 do 2024-06-11

§ 1. Powołuje się Zespół do Spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, zwany dalej „Zespołem”, w następującym składzie:

1) Sylwia Stachowiak - Przewodniczący Zespołu – Koordynator ds. dostępności;

2) Krzysztof Zmijewski – Zastępca Przewodniczącego Zespołu – przedstawiciel Biura Dyrektora Generalnego – odpowiedzialny za wsparcie w zapewnieniu dostępności architektonicznej;

3) Piotr Kozera – Członek Zespołu – przedstawiciel Biura Dyrektora Generalnego – odpowiedzialny za wsparcie w zapewnieniu dostępności architektonicznej;

4) Adam Polej – Członek Zespołu – przedstawiciel Biura Informacji i Promocji – odpowiedzialny za wsparcie w zapewnieniu dostępności informacyjno-komunikacyjnej w zakresie strony internetowej gitd.gov.pl;

5) Wojciech Król – Członek Zespołu – przedstawiciel Biura Informacji i Promocji – odpowiedzialny za wsparcie w zapewnieniu dostępności informacyjno-komunikacyjnej w zakresie strony internetowej gitd.gov.pl;

6) Marta Zaręba – Członek Zespołu – przedstawiciel Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – odpowiedzialny za wsparcie w zapewnieniu dostępności informacyjno-komunikacyjnej w zakresie strony internetowej canard.gitd.gov.pl;

7) Przemysław Turski – Członek Zespołu – przedstawiciel Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – odpowiedzialny za wsparcie w zapewnieniu dostępności informacyjno-komunikacyjnej w zakresie strony internetowej canard.gitd.gov.pl;

8) Hubert Kustra - przedstawiciel Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – odpowiedzialny za wsparcie w zapewnieniu dostępności informacyjno-komunikacyjnej w zakresie strony internetowej gitd.gov.pl;

9) Mirosław Półtorak – Członek Zespołu – przedstawiciel delegatur terenowych.