Wersja obowiązująca od 2022-10-18
1. [5] Do obowiązków sekretarza należy w szczególności:
1) sporządzenie protokołów z prac Zespołu;
2) przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Zespołu;
3) wykonywanie poleceń przewodniczącego Zespołu dotyczących organizowania pracy Zespołu.
2. W przypadku nieobecności sekretarza funkcję tę pełni wyznaczony przez przewodniczącego Zespołu inny członek Zespołu.
[5] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 28 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 16 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu do weryfikacji wniosków i list rekomendowanych wniosków przekazywanych przez wojewodów w ramach realizacji Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne” (Dz.Urz.MRiPS. poz. 29). Zmiana weszła w życie 18 października 2022 r.
Wersja obowiązująca od 2022-10-18
1. [5] Do obowiązków sekretarza należy w szczególności:
1) sporządzenie protokołów z prac Zespołu;
2) przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Zespołu;
3) wykonywanie poleceń przewodniczącego Zespołu dotyczących organizowania pracy Zespołu.
2. W przypadku nieobecności sekretarza funkcję tę pełni wyznaczony przez przewodniczącego Zespołu inny członek Zespołu.
[5] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 28 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 16 października 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Zespołu do weryfikacji wniosków i list rekomendowanych wniosków przekazywanych przez wojewodów w ramach realizacji Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne” (Dz.Urz.MRiPS. poz. 29). Zmiana weszła w życie 18 października 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-08-05 do 2022-10-17
1. Do obowiązków sekretarza należy w szczególności:
1) powiadamianie członków Zespołu o terminie i miejscu jego posiedzenia, a także o składzie osobowym na posiedzeniu;
2) dokumentowanie obecności członków Zespołu na posiedzeniach;
3) przygotowanie wspólnej Karty oceny wniosku na podstawie Karty oceny wniosku MODUŁ I/MODUŁ II w ramach Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne” ogłoszonego w 2021 r., stanowiącej załącznik nr 4 do zarządzenia, albo Karty oceny wniosku MODUŁ II w ramach Programu „Centra opiekuńczo-mieszkalne” ogłoszonego w 2019 r., stanowiącej załącznik nr 5 do zarządzenia, zawierającej uśrednioną liczbę punktów z oceny merytorycznej wraz z proponowaną kwotą dofinansowania;
4) sporządzanie protokołów z posiedzeń Zespołu;
5) przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Zespołu.
2. W przypadku nieobecności sekretarza funkcję tę pełni wyznaczony przez przewodniczącego Zespołu inny członek Zespołu.