history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-05-27

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) [1] (uchylony)

1a) [2] Bartosz Zbaraszczuk, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2)  (uchylony)

2a)  Jarosław Szatański, Dyrektor Departamentu Podatków Dochodowych w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

3) (uchylony)

3a) Anna Chałupa, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

4)  (uchylony)

5)  (uchylony)

6)  (uchylony)

6a)  Katarzyna Szweda, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

6b)  Katarzyna Alicja Skwierczyńska, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

7) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

8) (uchylony);

9) Marta Kobzdej, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1 uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 64). Zmiana weszła w życie 27 maja 2022 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 64). Zmiana weszła w życie 27 maja 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-05-27

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) [1] (uchylony)

1a) [2] Bartosz Zbaraszczuk, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2)  (uchylony)

2a)  Jarosław Szatański, Dyrektor Departamentu Podatków Dochodowych w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

3) (uchylony)

3a) Anna Chałupa, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

4)  (uchylony)

5)  (uchylony)

6)  (uchylony)

6a)  Katarzyna Szweda, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

6b)  Katarzyna Alicja Skwierczyńska, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

7) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

8) (uchylony);

9) Marta Kobzdej, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1 uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 64). Zmiana weszła w życie 27 maja 2022 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 25 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 64). Zmiana weszła w życie 27 maja 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-04-23 do 2022-05-26

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) Magdalena Rzeczkowska, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2) [1] (uchylony)

2a) [2] Jarosław Szatański, Dyrektor Departamentu Podatków Dochodowych w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

3) (uchylony)

3a) Anna Chałupa, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

4) [3] (uchylony)

5) [4] (uchylony)

6) [5] (uchylony)

6a) [6] Katarzyna Szweda, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

6b) [7] Katarzyna Alicja Skwierczyńska, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

7) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

8) (uchylony);

9) Marta Kobzdej, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 21 kwietnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 54). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2022 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 21 kwietnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 54). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2022 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 3 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 21 kwietnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 54). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2022 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 5 uchylony przez § 1 pkt 3 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 21 kwietnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 54). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2022 r.

[5] § 2 ust. 1 pkt 6 uchylony przez § 1 pkt 3 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 21 kwietnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 54). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2022 r.

[6] § 2 ust. 1 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 21 kwietnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 54). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2022 r.

[7] § 2 ust. 1 pkt 6b dodany przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 21 kwietnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.Urz.MF. poz. 54). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-02-03 do 2022-04-22    (DUMFFiPR2021.5 tekst jednolity)

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) Magdalena Rzeczkowska, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2) Jan Sarnowski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

3) (uchylony);

3a) Anna Chałupa, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

4) Renata Oszast, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

5) Przemysław Koch, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji w Ministerstwie Finansów – w zakresie określenia strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

6) Marta Kijak-Bloch, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

7) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

8) (uchylony);

9) Marta Kobzdej, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-10-19 do 2021-02-02

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) Magdalena Rzeczkowska, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2) Jan Sarnowski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

3) [1] (uchylony)

3a) [2] Anna Chałupa, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

4) Renata Oszast, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

5) Przemysław Koch, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji w Ministerstwie Finansów – w zakresie określenia strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

6) Marta Kijak-Bloch, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

7) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

8) [3] (uchylony)

9) Marta Kobzdej, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 19 października 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MFFiPR. poz. 5). Zmiana weszła w życie 19 października 2020 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 3a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 19 października 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MFFiPR. poz. 5). Zmiana weszła w życie 19 października 2020 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 8 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 19 października 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MFFiPR. poz. 5). Zmiana weszła w życie 19 października 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-14 do 2020-10-18

§ 2. 1. [1] W skład Rady wchodzą:

1) Magdalena Rzeczkowska, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2) Jan Sarnowski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

3) Tomasz Słaboszowski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

4) Renata Oszast, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

5) Przemysław Koch, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji w Ministerstwie Finansów – w zakresie określenia strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

6) Marta Kijak-Bloch, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

7) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

8) Dariusz Aniećko, Dyrektor Departamentu Poboru Podatków w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów do wdrożenia zmian;

9) Marta Kobzdej, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 13 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 35). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-11-09 do 2020-03-13

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) (uchylony);

1a) Marian Banaś, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2) (uchylony);

2a) (uchylony);

2b) (uchylony);

2c) (uchylony);

2d) (uchylony);

2e) (uchylony);

2f) [1] (uchylony);

2fa) [2] Filip Świtała, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

2g) Paweł Cybulski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

2h) [3] (uchylony);

2ha) [4] Barbara Brodowska-Mączka, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

2i) (uchylony);

2j) Przemysław Koch, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji w Ministerstwie Finansów – w zakresie określenia strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

3) (uchylony);

4) (uchylony);

5) (uchylony);

6) (uchylony);

7) (uchylony);

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Logistyki w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) (uchylony);

10) (uchylony);

11) (uchylony);

12) (uchylony);

13) (uchylony);

14) (uchylony);

15) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

16) Elżbieta Duszyc, Dyrektor Departamentu Poboru Podatków w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów do wdrożenia zmian;

17) (uchylony);

18) (uchylony);

19) [5] Katarzyna Garnys, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych;

20) (uchylony);

21) (uchylony);

22) [6] Szymon Wiśniewski, Dyrektor Departamentu Zarządzania Strategicznego w Ministerstwie Finansów – w zakresie nadzoru nad Portfelem Programów i Projektów w Ministerstwie Finansów.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 2f uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 9 listopada 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 105). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2018 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 2fa dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 9 listopada 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 105). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2018 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 2h uchylony przez § 1 pkt 3 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 9 listopada 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 105). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2018 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 2ha dodany przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 9 listopada 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 105). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2018 r.

[5] § 2 ust. 1 pkt 19 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 9 listopada 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 105). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2018 r.

[6] § 2 ust. 1 pkt 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 9 listopada 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 105). Zmiana weszła w życie 9 listopada 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-04-26 do 2018-11-08    (DUMF2018.47 tekst jednolity)

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) (uchylony);

1a) Marian Banaś, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2) (uchylony);

2a) (uchylony);

2b) (uchylony);

2c) (uchylony);

2d) (uchylony);

2e) (uchylony);

2f) Paweł Gruza, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

2g) Paweł Cybulski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

2h) Adam Niedzielski, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

2i) (uchylony);

2j) Przemysław Koch, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji w Ministerstwie Finansów – w zakresie określenia strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

3) (uchylony);

4) (uchylony);

5) (uchylony);

6) (uchylony);

7) (uchylony);

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Logistyki w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) (uchylony);

10) (uchylony);

11) (uchylony);

12) (uchylony);

13) (uchylony);

14) (uchylony);

15) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

16) Elżbieta Duszyc, Dyrektor Departamentu Poboru Podatków w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów do wdrożenia zmian;

17) (uchylony);

18) (uchylony);

19) Katarzyna Garnys, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych;

20) (uchylony);

21) (uchylony);

22) Szymon Wiśniewski, Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Strategicznego w Ministerstwie Finansów – w zakresie nadzoru nad Portfelem Programów i Projektów w Ministerstwie Finansów.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-02-26 do 2018-04-25

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) (uchylony)

1a) Marian Banaś, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2) (uchylony)

2a) (uchylony)

2b) (uchylony)

2c) (uchylony)

2d) (uchylony)

2e) (uchylony)

2f) Paweł Gruza, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

2g) Paweł Cybulski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

2h) Adam Niedzielski, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

2i) [1] (uchylony)

2j) [2] Przemysław Koch, Pełnomocnik Ministra Finansów do Spraw Informatyzacji w Ministerstwie Finansów – w zakresie określenia strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

3) (uchylony)

4) (uchylony)

5) (uchylony)

6) (uchylony)

7) (uchylony)

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Logistyki w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) (uchylony)

10) (uchylony)

11) (uchylony)

12) (uchylony)

13) (uchylony)

14) (uchylony)

15) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

16) [3] Elżbieta Duszyc, Dyrektor Departamentu Poboru Podatków w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów do wdrożenia zmian;

17) (uchylony)

18) (uchylony)

19) Katarzyna Garnys, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych;

20) (uchylony)

21) (uchylony)

22) [4] Szymon Wiśniewski, Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Strategicznego w Ministerstwie Finansów – w zakresie nadzoru nad Portfelem Programów i Projektów w Ministerstwie Finansów.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 2i uchylony przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 26 lutego 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 16). Zmiana weszła w życie 26 lutego 2018 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 2j dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 26 lutego 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 16). Zmiana weszła w życie 26 lutego 2018 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 16 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 26 lutego 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 16). Zmiana weszła w życie 26 lutego 2018 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. d) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 26 lutego 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 16). Zmiana weszła w życie 26 lutego 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-10 do 2018-02-25

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) (uchylony)

1a) [1] Marian Banaś, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej – jako Przewodniczący Rady;

2) (uchylony)

2a) (uchylony)

2b) (uchylony)

2c) [2] (uchylony)

2d) [3] (uchylony)

2e) [4] (uchylony)

2f) [5] Paweł Gruza, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

2g) [6] Paweł Cybulski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, Zastępca Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – w zakresie nadzoru nad zasobami Krajowej Administracji Skarbowej;

2h) [7] Adam Niedzielski, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

2i) [8] Ryszard Hordyński, Ekspert – Samodzielne Stanowisko ds. Informatyzacji w Ministerstwie Finansów, Pełnomocnik Ministra Rozwoju i Finansów ds. informatyzacji – w zakresie określania strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

3) (uchylony)

4) (uchylony)

5) (uchylony)

6) (uchylony)

7) (uchylony)

8) [9] Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Logistyki w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) (uchylony)

10) (uchylony)

11) (uchylony)

12) (uchylony)

13) (uchylony)

14) (uchylony)

15) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

16) [10] Tomasz Strąk, Dyrektor Departamentu Poboru Podatków w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian legislacyjnych w administracji skarbowej;

17) [11] (uchylony)

18) [12] (uchylony)

19) Katarzyna Garnys, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych;

20) [13] (uchylony)

21) [14] (uchylony)

22) [15] Szymon Wiśniewski, Dyrektor Biura Zarządzania Programami i Kontroli Wewnętrznej Ministerstwa Finansów – w zakresie nadzoru nad Portfelem Programów i Projektów w Ministerstwie Finansów.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1a w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 2c uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 2d uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 2e uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[5] § 2 ust. 1 pkt 2f dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[6] § 2 ust. 1 pkt 2g dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[7] § 2 ust. 1 pkt 2h dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[8] § 2 ust. 1 pkt 2i dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[9] § 2 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. d) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[10] § 2 ust. 1 pkt 16 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. e) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[11] § 2 ust. 1 pkt 17 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[12] § 2 ust. 1 pkt 18 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[13] § 2 ust. 1 pkt 20 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[14] § 2 ust. 1 pkt 21 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

[15] § 2 ust. 1 pkt 22 dodany przez § 1 pkt 1 lit. g) zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 10 maja 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.MRiF. poz. 96). Zmiana weszła w życie 10 maja 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-08-12 do 2017-05-09    (DUMF2016.58 tekst jednolity)

§ 2. 1. W skład Rady wchodzą:

1) (uchylony)

1a) Marian Banaś, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) (uchylony)

2a) (uchylony)

2b) (uchylony)

2c) Leszek Skiba, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

2d) Wiesław Jasiński, Podsekretarz Stanu, Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze kontroli skarbowej;

2e) Monika Nowosielska, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

3) (uchylony)

4) (uchylony)

5) (uchylony)

6) (uchylony)

7) (uchylony)

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) (uchylony)

10) (uchylony)

11) (uchylony)

12) (uchylony)

13) (uchylony)

14) (uchylony)

15) Roman Janczarek, Główny Architekt – w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

16) Tomasz Strąk, Dyrektor Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian legislacyjnych w administracji skarbowej;

17) Honorata Łopianowska, Dyrektor Departamentu Reformy Administracji Skarbowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian organizacyjnych w Administracji Podatkowej;

18) Agnieszka Kucharska, Dyrektor Departamentu Informatyzacji w Ministerstwie Finansów – w zakresie określania strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

19) Katarzyna Garnys, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych;

20) Marek Kołaciński, p.o. Dyrektora Izby Skarbowej w Łodzi – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych;

21) Andrzej Robakowski, p.o. Dyrektora Izby Skarbowej w Bydgoszczy – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-04 do 2016-08-11

1. W skład Rady wchodzą:

1) [1] (uchylony);

1a) [2] Marian Banaś, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) [3] (uchylony);

2a) [4] (uchylony);

2b) [5] (uchylony);

2c) [6] Leszek Skiba, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych – jako zastępca Przewodniczącego Rady;

2d) [7] Wiesław Jasiński, Podsekretarz Stanu, Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze kontroli skarbowej;

2e) [8] Monika Nowosielska, Dyrektor Generalny Ministerstwa Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Ministerstwie Finansów;

3) (uchylony);

4) [9] (uchylony);

5) [10] (uchylony);

6) [11] (uchylony);

7) (uchylony);

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) [12] (uchylony);

10) [13] (uchylony);

11) [14] (uchylony);

12) [15] (uchylony);

13) [16] (uchylony);

14) [17] (uchylony);

15) Roman Janczarek, Główny Architekt - w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej;

16) [18] Tomasz Strąk, Dyrektor Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Administracji Podatkowej;

17) [19] Honorata Łopianowska, Dyrektor Departamentu Reformy Administracji Skarbowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnych w administracji skarbowej;

18) [20] Agnieszka Kucharska, Dyrektor Departamentu Informatyzacji w Ministerstwie Finansów – w zakresie określania strategii IT oraz w zakresie systemów informatycznych;

19) [21] Katarzyna Garnys, Dyrektor Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów – w zakresie spraw finansowych;

20) [22] Marek Kołaciński, p.o. Dyrektora Izby Skarbowej w Łodzi – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych;

21) [23] Andrzej Robakowski, p.o. Dyrektora Izby Skarbowej w Bydgoszczy – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 2a uchylony przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[5] § 2 ust. 1 pkt 2b uchylony przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[6] § 2 ust. 1 pkt 2c dodany przez § 1 pkt 1 lit. d) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[7] § 2 ust. 1 pkt 2d dodany przez § 1 pkt 1 lit. d) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[8] § 2 ust. 1 pkt 2e dodany przez § 1 pkt 1 lit. d) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[9] § 2 ust. 1 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. e) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[10] § 2 ust. 1 pkt 5 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. e) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[11] § 2 ust. 1 pkt 6 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. e) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[12] § 2 ust. 1 pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[13] § 2 ust. 1 pkt 10 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[14] § 2 ust. 1 pkt 11 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[15] § 2 ust. 1 pkt 12 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[16] § 2 ust. 1 pkt 13 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[17] § 2 ust. 1 pkt 14 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. f) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[18] § 2 ust. 1 pkt 16 dodany przez § 1 pkt 1 lit. g) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[19] § 2 ust. 1 pkt 17 dodany przez § 1 pkt 1 lit. g) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[20] § 2 ust. 1 pkt 18 dodany przez § 1 pkt 1 lit. g) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[21] § 2 ust. 1 pkt 19 dodany przez § 1 pkt 1 lit. g) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[22] § 2 ust. 1 pkt 20 dodany przez § 1 pkt 1 lit. g) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

[23] § 2 ust. 1 pkt 21 dodany przez § 1 pkt 1 lit. g) zarządzenia nr 26 Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 32). Zmiana weszła w życie 4 kwietnia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-10-02 do 2016-04-03

1. W skład Rady wchodzą:

1) Jacek Kapica, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) Janusz Cichoń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

2a) Jarosław Neneman, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych;

2b) Agnieszka Królikowska, Podsekretarz Stanu, Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze kontroli skarbowej;

3) [1] (uchylony);

4) Cezary Krysiak, Dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań na poziomie Programu e-Podatki, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnych w administracji podatkowej;

5) Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie określania strategii IT;

6) Jarosław Wyszyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie reprezentowania Rad Projektów Programu e-Podatki;

7) (uchylony);

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) Tomasz Sokolnicki, Dyrektor Izby Skarbowej w Krakowie – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych;

10) Maciej Puto, Dyrektor Departamentu Informatyzacji Usług Publicznych w Ministerstwie Finansów – w zakresie systemów informatycznych;

11) Róża Kosałka, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów i Główny Księgowy części 19 budżetu państwa – w zakresie spraw finansowych;

12) Małgorzata Szafoni, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań związanych z modernizacją Administracji Podatkowej;

13) [2] Grzegorz Mróz, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej Kierujący pracami Departamentu Administracji Podatkowej - w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w Administracji Podatkowej;

14) [3] Janusz Janowski, Wicedyrektor w Izbie Skarbowej w Szczecinie - w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych;

15) [4] Roman Janczarek, Główny Architekt - w zakresie koordynacji działań związanych z tworzeniem i utrzymaniem architektury korporacyjnej.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 66 Ministra Finansów z dnia 2 października 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 67). Zmiana weszła w życie 2 października 2015 r. z mocą od 1 października 2015 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 13 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 66 Ministra Finansów z dnia 2 października 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 67). Zmiana weszła w życie 2 października 2015 r. z mocą od 1 października 2015 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 14 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 66 Ministra Finansów z dnia 2 października 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 67). Zmiana weszła w życie 2 października 2015 r. z mocą od 1 października 2015 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 15 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 66 Ministra Finansów z dnia 2 października 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 67). Zmiana weszła w życie 2 października 2015 r. z mocą od 1 października 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-08-04 do 2015-10-01

1. W skład Rady wchodzą:

1) Jacek Kapica, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) Janusz Cichoń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

2a) Jarosław Neneman, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych;

2b) Agnieszka Królikowska, Podsekretarz Stanu, Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze kontroli skarbowej;

3) Janusz Janowski, Dyrektor Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w administracji podatkowej;

4) Cezary Krysiak, Dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań na poziomie Programu e-Podatki, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnych w administracji podatkowej;

5) Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie określania strategii IT;

6) Jarosław Wyszyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie reprezentowania Rad Projektów Programu e-Podatki;

7) [1] (uchylony);

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) Tomasz Sokolnicki, Dyrektor Izby Skarbowej w Krakowie – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych;

10) Maciej Puto, Dyrektor Departamentu Informatyzacji Usług Publicznych w Ministerstwie Finansów – w zakresie systemów informatycznych;

11) [2] Róża Kosałka, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów i Główny Księgowy części 19 budżetu państwa – w zakresie spraw finansowych;

12) [3] Małgorzata Szafoni, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań związanych z modernizacją Administracji Podatkowej.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 7 uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 54 Ministra Finansów z dnia 4 sierpnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 53). Zmiana weszła w życie 4 sierpnia 2015 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 11 dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 54 Ministra Finansów z dnia 4 sierpnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 53). Zmiana weszła w życie 4 sierpnia 2015 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 12 dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 54 Ministra Finansów z dnia 4 sierpnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 53). Zmiana weszła w życie 4 sierpnia 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-08 do 2015-08-03

1. W skład Rady wchodzą:

1) Jacek Kapica, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) Janusz Cichoń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

2a) [2] Jarosław Neneman, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych;

2b) [3] Agnieszka Królikowska, Podsekretarz Stanu, Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zadań realizowanych w obszarze kontroli skarbowej;

3) Janusz Janowski, Dyrektor Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w administracji podatkowej;

4) Cezary Krysiak, Dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań na poziomie Programu e-Podatki, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnych w administracji podatkowej;

5) Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie określania strategii IT;

6) Jarosław Wyszyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie reprezentowania Rad Projektów Programu e-Podatki;

7) Elżbieta Tomaszewska, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów i Główny Księgowy Resortu – w zakresie spraw finansowych;

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) Tomasz Sokolnicki, Dyrektor Izby Skarbowej w Krakowie – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych;

10) Maciej Puto, Dyrektor Departamentu Informatyzacji Usług Publicznych w Ministerstwie Finansów – w zakresie systemów informatycznych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[2] § 2 ust. 1 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 32 Ministra Finansów z dnia 8 maja 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 33). Zmiana weszła w życie 8 maja 2015 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 2b dodany przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 32 Ministra Finansów z dnia 8 maja 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 33). Zmiana weszła w życie 8 maja 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-12-31 do 2015-05-07    (DUMF2014.63 tekst jednolity)

 1. W skład Rady wchodzą:

1) Jacek Kapica, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) Janusz Cichoń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

3) Janusz Janowski, Dyrektor Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w administracji podatkowej;

4) Cezary Krysiak, Dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań na poziomie Programu e-Podatki, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnych w administracji podatkowej;

5) Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie określania strategii IT;

6) Jarosław Wyszyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie reprezentowania Rad Projektów Programu e-Podatki;

7) Elżbieta Tomaszewska, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów i Główny Księgowy Resortu – w zakresie spraw finansowych;

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) Tomasz Sokolnicki, Dyrektor Izby Skarbowej w Krakowie – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych;

10) Maciej Puto, Dyrektor Departamentu Informatyzacji Usług Publicznych w Ministerstwie Finansów – w zakresie systemów informatycznych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-12-05 do 2014-12-30

§ 2.

1. W skład Rady wchodzą:

1) Jacek Kapica, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) Janusz Cichoń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

3) [1] Janusz Janowski, Dyrektor Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w administracji podatkowej;

4) Cezary Krysiak, Dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań na poziomie Programu e-Podatki, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnycn w administracji podatkowej;

5) [2] Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie określania strategii IT;

6) Jarosław Wyszyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie reprezentowania rad projektów Programu e-Podatki;

7) [3] Elżbieta Tomaszewska, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów i Księgowości w Ministerstwie Finansów i Główny Księgowy Resortu – w zakresie spraw finansowych;

8) [4] Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Biura Administracyjnego w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) Tomasz Sokolnicki, Dyrektor Izby Skarbowej w Krakowie – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych;

10) [5] Maciej Puto, Dyrektor Departamentu Informatyzacji Usług Publicznych w Ministerstwie Finansów – w zakresie systemów informatycznych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 64 Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 54). Zmiana weszła w życie 5 grudnia 2014 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 64 Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 54). Zmiana weszła w życie 5 grudnia 2014 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia nr 64 Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 54). Zmiana weszła w życie 5 grudnia 2014 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia nr 64 Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 54). Zmiana weszła w życie 5 grudnia 2014 r.

[5] § 2 ust. 1 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. d) zarządzenia nr 64 Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 54). Zmiana weszła w życie 5 grudnia 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-12-17 do 2014-12-04

§ 2.

1. W skład Rady wchodzą:

1) Jacek Kapica, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) [1] Janusz Cichoń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

3) [2] Janusz Janowski, Radca Ministra Koordynujący Zadaniami Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w administracji podatkowej;

4) Cezary Krysiak, Dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań na poziomie Programu e-Podatki, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnycn w administracji podatkowej;

5) Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Informatyki w Ministerstwie Finansów – w zakresie systemów informatycznych;

6) Jarosław Wyszyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie reprezentowania rad projektów Programu e-Podatki;

7) Elżbieta Tomaszewska, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów Resortu w Ministerstwie Finansów i Główny Księgowy Resortu – w zakresie spraw finansowych;

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów Resortu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) [3] Tomasz Sokolnicki, Dyrektor Izby Skarbowej w Krakowie – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 52 Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2013 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 53). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2013 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 52 Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2013 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 53). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2013 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 52 Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2013 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 53). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-09-05 do 2013-12-16

§ 2.

1. W skład Rady wchodzą:

1) [1] Jacek Kapica, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) Maciej Grabowski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

3) Maciej Młodzikowski, kierujący pracami Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w administracji podatkowej;

4) Cezary Krysiak, Dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań na poziomie Programu e-Podatki, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnycn w administracji podatkowej;

5) Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Informatyki w Ministerstwie Finansów – w zakresie systemów informatycznych;

6) Jarosław Wyszyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie reprezentowania rad projektów Programu e-Podatki;

7) Elżbieta Tomaszewska, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów Resortu w Ministerstwie Finansów i Główny Księgowy Resortu – w zakresie spraw finansowych;

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów Resortu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) Tomasz Sokolnicki, p.o. Dyrektora Izby Skarbowej w Krakowie – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 5 września 2013 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu e-Podatki (Dz.U.M.F. poz. 28). Zmiana weszła w życie 5 września 2013 r. z mocą od 7 sierpnia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-06-28 do 2013-09-04

§ 2.

1. W skład Rady wchodzą:

1) Andrzej Parafianowicz, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Przewodniczący Rady;

2) Maciej Grabowski, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów – jako Zastępca Przewodniczącego Rady;

3) Maciej Młodzikowski, kierujący pracami Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie zapewnienia zasobów umożliwiających przygotowanie i wdrożenie przyjętych zmian organizacyjnych w administracji podatkowej;

4) Cezary Krysiak, Dyrektor Departamentu Polityki Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie koordynowania działań na poziomie Programu e-Podatki, mających na celu przygotowanie i wprowadzenie zmian legislacyjnycn w administracji podatkowej;

5) Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Informatyki w Ministerstwie Finansów – w zakresie systemów informatycznych;

6) Jarosław Wyszyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Podatkowej w Ministerstwie Finansów – w zakresie reprezentowania rad projektów Programu e-Podatki;

7) Elżbieta Tomaszewska, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów Resortu w Ministerstwie Finansów i Główny Księgowy Resortu – w zakresie spraw finansowych;

8) Przemysław Szelerski, Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów Resortu w Ministerstwie Finansów – w zakresie zamówień publicznych;

9) Tomasz Sokolnicki, p.o. Dyrektora Izby Skarbowej w Krakowie – w zakresie zadań izb i urzędów skarbowych.

2. Rada działa w oparciu o regulamin, który uchwala na pierwszym posiedzeniu.