Wersja obowiązująca od 2024-11-06
Wzory:
1) [16] „Miesięcznej karty pracy pracownika inspekcyjno-technicznego”,
2) ewidencji kontroli prowadzonych przez pracowników inspekcyjno-technicznych,
3) zawiadomienia o zamiarze wszczęcia kontroli,
4) upoważnienia do przeprowadzenia kontroli,
5) protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,
6) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,
7) protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,
8) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,
9) protokołów sporządzanych w toku czynności wyjaśniających,
10) informacji o wypadku,
11) informacji o zgonie naturalnym,
12) informacji o pożarze,
13) informacji o zawale, tąpnięciu lub wstrząsie,
14) informacji o wdarciu się wody lub kurzawki,
15) informacji o wyrzucie gazów lub skał,
16) informacji o awarii,
17) informacji o niebezpiecznym zdarzeniu, niewymienionym w pkt 12–16,
17a) [17] informacji o wypadkach związanych z użytkowaniem:
a) podnośników do obsługi pojazdów,
b) lokomotyw podziemnych,
c) wózków hamulcowych,
d) obudów zmechanizowanych,
e) konstrukcji chroniących przed skutkami przewrócenia,
f) konstrukcji chroniących przed spadającymi przedmiotami,
18) protokołu z oględzin miejsca wypadku,
19) protokołu przesłuchania poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,
20) protokołu z konfrontacji poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,
21) pisma przewodniego (karty tytułowej) akt badań powypadkowych,
22) informacji z nadzoru nad prowadzeniem akcji ratowniczej
– są opracowywane przez Departament Prawny w WUG, akceptowane przez Prezesa WUG, umieszczane w extranecie urzędów górniczych i podlegają obowiązkowemu stosowaniu.
[16] § 56 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) zarządzenia nr 45 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu wykonywania czynności inspekcyjno-technicznych oraz przeprowadzania czynności wyjaśniających w ramach zadań należących do właściwości dyrektorów okręgowych urzędów górniczych (Dz.Urz.WUG. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2024 r.
[17] § 56 pkt 17a dodany przez § 1 pkt 11 lit. b) zarządzenia nr 45 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu wykonywania czynności inspekcyjno-technicznych oraz przeprowadzania czynności wyjaśniających w ramach zadań należących do właściwości dyrektorów okręgowych urzędów górniczych (Dz.Urz.WUG. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-11-06
Wzory:
1) [16] „Miesięcznej karty pracy pracownika inspekcyjno-technicznego”,
2) ewidencji kontroli prowadzonych przez pracowników inspekcyjno-technicznych,
3) zawiadomienia o zamiarze wszczęcia kontroli,
4) upoważnienia do przeprowadzenia kontroli,
5) protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,
6) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,
7) protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,
8) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,
9) protokołów sporządzanych w toku czynności wyjaśniających,
10) informacji o wypadku,
11) informacji o zgonie naturalnym,
12) informacji o pożarze,
13) informacji o zawale, tąpnięciu lub wstrząsie,
14) informacji o wdarciu się wody lub kurzawki,
15) informacji o wyrzucie gazów lub skał,
16) informacji o awarii,
17) informacji o niebezpiecznym zdarzeniu, niewymienionym w pkt 12–16,
17a) [17] informacji o wypadkach związanych z użytkowaniem:
a) podnośników do obsługi pojazdów,
b) lokomotyw podziemnych,
c) wózków hamulcowych,
d) obudów zmechanizowanych,
e) konstrukcji chroniących przed skutkami przewrócenia,
f) konstrukcji chroniących przed spadającymi przedmiotami,
18) protokołu z oględzin miejsca wypadku,
19) protokołu przesłuchania poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,
20) protokołu z konfrontacji poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,
21) pisma przewodniego (karty tytułowej) akt badań powypadkowych,
22) informacji z nadzoru nad prowadzeniem akcji ratowniczej
– są opracowywane przez Departament Prawny w WUG, akceptowane przez Prezesa WUG, umieszczane w extranecie urzędów górniczych i podlegają obowiązkowemu stosowaniu.
[16] § 56 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) zarządzenia nr 45 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu wykonywania czynności inspekcyjno-technicznych oraz przeprowadzania czynności wyjaśniających w ramach zadań należących do właściwości dyrektorów okręgowych urzędów górniczych (Dz.Urz.WUG. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2024 r.
[17] § 56 pkt 17a dodany przez § 1 pkt 11 lit. b) zarządzenia nr 45 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu wykonywania czynności inspekcyjno-technicznych oraz przeprowadzania czynności wyjaśniających w ramach zadań należących do właściwości dyrektorów okręgowych urzędów górniczych (Dz.Urz.WUG. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-06 do 2024-11-05
Wzory:
1) „Karty pracy pracownika inspekcyjno-technicznego”,
2) ewidencji kontroli prowadzonych przez pracowników inspekcyjno-technicznych,
3) zawiadomienia o zamiarze wszczęcia kontroli,
4) upoważnienia do przeprowadzenia kontroli,
5) protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,
6) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,
7) protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,
8) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,
9) protokołów sporządzanych w toku czynności wyjaśniających,
10) informacji o wypadku,
11) informacji o zgonie naturalnym,
12) informacji o pożarze,
13) informacji o zawale, tąpnięciu lub wstrząsie,
14) informacji o wdarciu się wody lub kurzawki,
15) informacji o wyrzucie gazów lub skał,
16) informacji o awarii,
17) informacji o niebezpiecznym zdarzeniu, niewymienionym w pkt 12–16,
18) protokołu z oględzin miejsca wypadku,
19) protokołu przesłuchania poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,
20) protokołu z konfrontacji poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,
21) pisma przewodniego (karty tytułowej) akt badań powypadkowych,
22) informacji z nadzoru nad prowadzeniem akcji ratowniczej
– są opracowywane przez Departament Prawny w WUG, akceptowane przez Prezesa WUG, umieszczane w extranecie urzędów górniczych i podlegają obowiązkowemu stosowaniu.