history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-11-06

Rozdział 9

Wzory

§ 56. Wzory:

1) [16] „Miesięcznej karty pracy pracownika inspekcyjno-technicznego”,

2) ewidencji kontroli prowadzonych przez pracowników inspekcyjno-technicznych,

3) zawiadomienia o zamiarze wszczęcia kontroli,

4) upoważnienia do przeprowadzenia kontroli,

5) protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,

6) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,

7) protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,

8) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,

9) protokołów sporządzanych w toku czynności wyjaśniających,

10) informacji o wypadku,

11) informacji o zgonie naturalnym,

12) informacji o pożarze,

13) informacji o zawale, tąpnięciu lub wstrząsie,

14) informacji o wdarciu się wody lub kurzawki,

15) informacji o wyrzucie gazów lub skał,

16) informacji o awarii,

17) informacji o niebezpiecznym zdarzeniu, niewymienionym w pkt 12–16,

17a) [17] informacji o wypadkach związanych z użytkowaniem:

a) podnośników do obsługi pojazdów,

b) lokomotyw podziemnych,

c) wózków hamulcowych,

d) obudów zmechanizowanych,

e) konstrukcji chroniących przed skutkami przewrócenia,

f) konstrukcji chroniących przed spadającymi przedmiotami,

18) protokołu z oględzin miejsca wypadku,

19) protokołu przesłuchania poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,

20) protokołu z konfrontacji poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,

21) pisma przewodniego (karty tytułowej) akt badań powypadkowych,

22) informacji z nadzoru nad prowadzeniem akcji ratowniczej

– są opracowywane przez Departament Prawny w WUG, akceptowane przez Prezesa WUG, umieszczane w extranecie urzędów górniczych i podlegają obowiązkowemu stosowaniu.

[16] § 56 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) zarządzenia nr 45 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu wykonywania czynności inspekcyjno-technicznych oraz przeprowadzania czynności wyjaśniających w ramach zadań należących do właściwości dyrektorów okręgowych urzędów górniczych (Dz.Urz.WUG. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2024 r.

[17] § 56 pkt 17a dodany przez § 1 pkt 11 lit. b) zarządzenia nr 45 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu wykonywania czynności inspekcyjno-technicznych oraz przeprowadzania czynności wyjaśniających w ramach zadań należących do właściwości dyrektorów okręgowych urzędów górniczych (Dz.Urz.WUG. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-11-06

Rozdział 9

Wzory

§ 56. Wzory:

1) [16] „Miesięcznej karty pracy pracownika inspekcyjno-technicznego”,

2) ewidencji kontroli prowadzonych przez pracowników inspekcyjno-technicznych,

3) zawiadomienia o zamiarze wszczęcia kontroli,

4) upoważnienia do przeprowadzenia kontroli,

5) protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,

6) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,

7) protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,

8) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,

9) protokołów sporządzanych w toku czynności wyjaśniających,

10) informacji o wypadku,

11) informacji o zgonie naturalnym,

12) informacji o pożarze,

13) informacji o zawale, tąpnięciu lub wstrząsie,

14) informacji o wdarciu się wody lub kurzawki,

15) informacji o wyrzucie gazów lub skał,

16) informacji o awarii,

17) informacji o niebezpiecznym zdarzeniu, niewymienionym w pkt 12–16,

17a) [17] informacji o wypadkach związanych z użytkowaniem:

a) podnośników do obsługi pojazdów,

b) lokomotyw podziemnych,

c) wózków hamulcowych,

d) obudów zmechanizowanych,

e) konstrukcji chroniących przed skutkami przewrócenia,

f) konstrukcji chroniących przed spadającymi przedmiotami,

18) protokołu z oględzin miejsca wypadku,

19) protokołu przesłuchania poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,

20) protokołu z konfrontacji poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,

21) pisma przewodniego (karty tytułowej) akt badań powypadkowych,

22) informacji z nadzoru nad prowadzeniem akcji ratowniczej

– są opracowywane przez Departament Prawny w WUG, akceptowane przez Prezesa WUG, umieszczane w extranecie urzędów górniczych i podlegają obowiązkowemu stosowaniu.

[16] § 56 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) zarządzenia nr 45 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu wykonywania czynności inspekcyjno-technicznych oraz przeprowadzania czynności wyjaśniających w ramach zadań należących do właściwości dyrektorów okręgowych urzędów górniczych (Dz.Urz.WUG. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2024 r.

[17] § 56 pkt 17a dodany przez § 1 pkt 11 lit. b) zarządzenia nr 45 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu wykonywania czynności inspekcyjno-technicznych oraz przeprowadzania czynności wyjaśniających w ramach zadań należących do właściwości dyrektorów okręgowych urzędów górniczych (Dz.Urz.WUG. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-06 do 2024-11-05

Rozdział 9

Wzory

§ 56. Wzory:

1) „Karty pracy pracownika inspekcyjno-technicznego”,

2) ewidencji kontroli prowadzonych przez pracowników inspekcyjno-technicznych,

3) zawiadomienia o zamiarze wszczęcia kontroli,

4) upoważnienia do przeprowadzenia kontroli,

5) protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,

6) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez jednego lub dwóch pracowników inspekcyjno-technicznych,

7) protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,

8) aneksu do protokołu kontroli przeprowadzonej przez grupę kontrolną,

9) protokołów sporządzanych w toku czynności wyjaśniających,

10) informacji o wypadku,

11) informacji o zgonie naturalnym,

12) informacji o pożarze,

13) informacji o zawale, tąpnięciu lub wstrząsie,

14) informacji o wdarciu się wody lub kurzawki,

15) informacji o wyrzucie gazów lub skał,

16) informacji o awarii,

17) informacji o niebezpiecznym zdarzeniu, niewymienionym w pkt 12–16,

18) protokołu z oględzin miejsca wypadku,

19) protokołu przesłuchania poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,

20) protokołu z konfrontacji poszkodowanego lub świadka w sprawie wypadku,

21) pisma przewodniego (karty tytułowej) akt badań powypadkowych,

22) informacji z nadzoru nad prowadzeniem akcji ratowniczej

– są opracowywane przez Departament Prawny w WUG, akceptowane przez Prezesa WUG, umieszczane w extranecie urzędów górniczych i podlegają obowiązkowemu stosowaniu.