Wersja obowiązująca od 2017-04-14
1. Do zadań Likwidatora, o którym mowa w § 2 ust. 4, należy w szczególności: [4]
1) opracowanie harmonogramu likwidacji i przedłożenie go, za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu, Ministrowi Rozwoju i Finansów w terminie do dnia 16 stycznia 2017 r.;
2) sporządzenie bilansu otwarcia likwidacji i planu finansowego likwidacji;
3) niezwłoczne zawiadomienie instytucji i podmiotów współpracujących z Wydziałem o jego likwidacji;
4) przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Wydziału, w szczególności składników majątkowych ruchomych i nieruchomych, składników niematerialnych i prawnych, zestawienia zawartych umów oraz wierzytelności i zobowiązań;
5) sporządzenie wykazów spraw dotyczących działalności Wydziału, w podziale na sprawy niezakończone i zakończone, dokonanie archiwizacji dokumentów z zakresu spraw zakończonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przekazanie spraw niezakończonych i zakończonych do Ministerstwa Rozwoju za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu;
6) nieodpłatne przekazanie mienia Wydziału Ministerstwu Rozwoju na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego;
7) sporządzenie bilansu zamknięcia na dzień zakończenia likwidacji oraz wymaganych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych, zamknięcie ksiąg rachunkowych;
8) dokonania odpowiednich czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Wydziału, w tym rozwiązania z pracownikami umów o pracę z uwzględnieniem terminu na który przypada dzień likwidacji;
9) złożenie, w terminie 14 dni od dnia zakończenia likwidacji, Ministrowi Rozwoju i Finansów, za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu, sprawozdania z dokonanych czynności likwidacyjnych, w tym czynności z zakresu prawa pracy, o których mowa w pkt 8.
1a. [5] Do zadań Likwidatora, o którym mowa w § 2 ust. 4a, należy w szczególności:
1) przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Wydziału, w szczególności składników majątkowych ruchomych i nieruchomych, składników niematerialnych i prawnych, zestawienia zawartych umów oraz wierzytelności i zobowiązań;
2) sporządzenie wykazów spraw dotyczących działalności Wydziału, w podziale na sprawy niezakończone i zakończone, dokonanie archiwizacji dokumentów z zakresu spraw zakończonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przekazanie spraw niezakończonych i zakończonych do Ministerstwa Rozwoju za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu;
3) nieodpłatne przekazanie mienia Wydziału do konsulatu lub ambasady wskazanej przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych na terenie Kanady na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego;
4) sporządzenie bilansu zamknięcia na dzień zakończenia likwidacji oraz wymaganych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych, zamknięcie ksiąg rachunkowych;
5) złożenie, w terminie 14 dni od dnia zakończenia likwidacji, Ministrowi Rozwoju i Finansów, za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu, sprawozdania z dokonanych czynności likwidacyjnych, w tym czynności z zakresu prawa pracy, o których mowa w pkt 8.
2. Likwidator, na każde wezwanie Przewodniczącego Zespołu, niezwłocznie albo w terminie wskazanym przez Przewodniczącego Zespołu, udziela wszelkich wyjaśnień oraz informacji oraz przekazuje dokumenty, o które wystąpi Przewodniczący Zespołu.
[4] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 kwietnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie likwidacji jednostki budżetowej – Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP z siedzibą w Montrealu (Dz.U.MRiF. poz. 77). Zmiana weszła w życie 14 kwietnia 2017 r., z mocą od 1 kwietnia 2017 r.
[5] § 4 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 5 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 kwietnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie likwidacji jednostki budżetowej – Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP z siedzibą w Montrealu (Dz.U.MRiF. poz. 77). Zmiana weszła w życie 14 kwietnia 2017 r., z mocą od 1 kwietnia 2017 r.
Wersja obowiązująca od 2017-04-14
1. Do zadań Likwidatora, o którym mowa w § 2 ust. 4, należy w szczególności: [4]
1) opracowanie harmonogramu likwidacji i przedłożenie go, za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu, Ministrowi Rozwoju i Finansów w terminie do dnia 16 stycznia 2017 r.;
2) sporządzenie bilansu otwarcia likwidacji i planu finansowego likwidacji;
3) niezwłoczne zawiadomienie instytucji i podmiotów współpracujących z Wydziałem o jego likwidacji;
4) przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Wydziału, w szczególności składników majątkowych ruchomych i nieruchomych, składników niematerialnych i prawnych, zestawienia zawartych umów oraz wierzytelności i zobowiązań;
5) sporządzenie wykazów spraw dotyczących działalności Wydziału, w podziale na sprawy niezakończone i zakończone, dokonanie archiwizacji dokumentów z zakresu spraw zakończonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przekazanie spraw niezakończonych i zakończonych do Ministerstwa Rozwoju za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu;
6) nieodpłatne przekazanie mienia Wydziału Ministerstwu Rozwoju na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego;
7) sporządzenie bilansu zamknięcia na dzień zakończenia likwidacji oraz wymaganych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych, zamknięcie ksiąg rachunkowych;
8) dokonania odpowiednich czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Wydziału, w tym rozwiązania z pracownikami umów o pracę z uwzględnieniem terminu na który przypada dzień likwidacji;
9) złożenie, w terminie 14 dni od dnia zakończenia likwidacji, Ministrowi Rozwoju i Finansów, za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu, sprawozdania z dokonanych czynności likwidacyjnych, w tym czynności z zakresu prawa pracy, o których mowa w pkt 8.
1a. [5] Do zadań Likwidatora, o którym mowa w § 2 ust. 4a, należy w szczególności:
1) przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Wydziału, w szczególności składników majątkowych ruchomych i nieruchomych, składników niematerialnych i prawnych, zestawienia zawartych umów oraz wierzytelności i zobowiązań;
2) sporządzenie wykazów spraw dotyczących działalności Wydziału, w podziale na sprawy niezakończone i zakończone, dokonanie archiwizacji dokumentów z zakresu spraw zakończonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przekazanie spraw niezakończonych i zakończonych do Ministerstwa Rozwoju za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu;
3) nieodpłatne przekazanie mienia Wydziału do konsulatu lub ambasady wskazanej przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych na terenie Kanady na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego;
4) sporządzenie bilansu zamknięcia na dzień zakończenia likwidacji oraz wymaganych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych, zamknięcie ksiąg rachunkowych;
5) złożenie, w terminie 14 dni od dnia zakończenia likwidacji, Ministrowi Rozwoju i Finansów, za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu, sprawozdania z dokonanych czynności likwidacyjnych, w tym czynności z zakresu prawa pracy, o których mowa w pkt 8.
2. Likwidator, na każde wezwanie Przewodniczącego Zespołu, niezwłocznie albo w terminie wskazanym przez Przewodniczącego Zespołu, udziela wszelkich wyjaśnień oraz informacji oraz przekazuje dokumenty, o które wystąpi Przewodniczący Zespołu.
[4] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 kwietnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie likwidacji jednostki budżetowej – Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP z siedzibą w Montrealu (Dz.U.MRiF. poz. 77). Zmiana weszła w życie 14 kwietnia 2017 r., z mocą od 1 kwietnia 2017 r.
[5] § 4 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 5 zarządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 kwietnia 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie likwidacji jednostki budżetowej – Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP z siedzibą w Montrealu (Dz.U.MRiF. poz. 77). Zmiana weszła w życie 14 kwietnia 2017 r., z mocą od 1 kwietnia 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-05 do 2017-04-13
1. Do zadań Likwidatora należy w szczególności:
1) opracowanie harmonogramu likwidacji i przedłożenie go, za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu, Ministrowi Rozwoju i Finansów w terminie do dnia 16 stycznia 2017 r.;
2) sporządzenie bilansu otwarcia likwidacji i planu finansowego likwidacji;
3) niezwłoczne zawiadomienie instytucji i podmiotów współpracujących z Wydziałem o jego likwidacji;
4) przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Wydziału, w szczególności składników majątkowych ruchomych i nieruchomych, składników niematerialnych i prawnych, zestawienia zawartych umów oraz wierzytelności i zobowiązań;
5) sporządzenie wykazów spraw dotyczących działalności Wydziału, w podziale na sprawy niezakończone i zakończone, dokonanie archiwizacji dokumentów z zakresu spraw zakończonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przekazanie spraw niezakończonych i zakończonych do Ministerstwa Rozwoju za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu;
6) nieodpłatne przekazanie mienia Wydziału Ministerstwu Rozwoju na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego;
7) sporządzenie bilansu zamknięcia na dzień zakończenia likwidacji oraz wymaganych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych, zamknięcie ksiąg rachunkowych;
8) dokonania odpowiednich czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Wydziału, w tym rozwiązania z pracownikami umów o pracę z uwzględnieniem terminu na który przypada dzień likwidacji;
9) złożenie, w terminie 14 dni od dnia zakończenia likwidacji, Ministrowi Rozwoju i Finansów, za pośrednictwem Przewodniczącego Zespołu, sprawozdania z dokonanych czynności likwidacyjnych, w tym czynności z zakresu prawa pracy, o których mowa w pkt 8.
2. Likwidator, na każde wezwanie Przewodniczącego Zespołu, niezwłocznie albo w terminie wskazanym przez Przewodniczącego Zespołu, udziela wszelkich wyjaśnień oraz informacji oraz przekazuje dokumenty, o które wystąpi Przewodniczący Zespołu.