history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-09-30

§ 3. 1. Konkurs przeprowadza komisja konkursowa, zwana dalej „Komisją”, w następującym składzie:

1) [1] przewodniczący Komisji – Krzysztof Silicki – zastępca Dyrektora NASK-PIB do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji;

2) [2] członek Komisji – Wojciech Pawlak – p.o. Dyrektora NASK-PIB;

3) członek Komisji – Łukasz Wojewoda – Dyrektor Departamentu Cyberbezpieczeństwa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

2. Do zadań Komisji należy:

1) określenie wykazu dokumentów, które mają złożyć osoby biorące udział w konkursie;

2) przygotowanie treści ogłoszenia o konkursie;

3) przeprowadzenie konkursu;

4) przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji wyników konkursu.

3. Komisja dokonuje oceny spełniania warunków formalnych udziału w konkursie przez osoby, które złożyły dokumenty.

4. Do kolejnego etapu konkursu dopuszczane są wyłącznie osoby, które spełniają warunki formalne udziału w konkursie.

5. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego konkursu. Protokół podpisują wszyscy członkowie Komisji.

6. Na podstawie wyników konkursu Komisja przedstawia ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji protokół, o którym mowa w ust. 5, wraz ze wskazaniem nie więcej niż 3 kandydatów na stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1.

7. Na podstawie przekazanego protokołu wraz ze wskazaniem kandydatów, o których mowa w ust 6, minister właściwy do spraw informatyzacji dokonuje wyboru kandydata na stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1.

8. Wybranemu kandydatowi, o którym mowa w ust. 7, informację o jego wyborze przekazuje się w terminie 7 dni od dnia jego wyboru.

[1] § 3 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 15 Ministra Cyfryzacji z dnia 30 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu wyłonienia kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji (Dz.Urz.MC. poz. 18). Zmiana weszła w życie 30 września 2022 r.

[2] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 15 Ministra Cyfryzacji z dnia 30 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu wyłonienia kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji (Dz.Urz.MC. poz. 18). Zmiana weszła w życie 30 września 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-09-30

§ 3. 1. Konkurs przeprowadza komisja konkursowa, zwana dalej „Komisją”, w następującym składzie:

1) [1] przewodniczący Komisji – Krzysztof Silicki – zastępca Dyrektora NASK-PIB do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji;

2) [2] członek Komisji – Wojciech Pawlak – p.o. Dyrektora NASK-PIB;

3) członek Komisji – Łukasz Wojewoda – Dyrektor Departamentu Cyberbezpieczeństwa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

2. Do zadań Komisji należy:

1) określenie wykazu dokumentów, które mają złożyć osoby biorące udział w konkursie;

2) przygotowanie treści ogłoszenia o konkursie;

3) przeprowadzenie konkursu;

4) przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji wyników konkursu.

3. Komisja dokonuje oceny spełniania warunków formalnych udziału w konkursie przez osoby, które złożyły dokumenty.

4. Do kolejnego etapu konkursu dopuszczane są wyłącznie osoby, które spełniają warunki formalne udziału w konkursie.

5. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego konkursu. Protokół podpisują wszyscy członkowie Komisji.

6. Na podstawie wyników konkursu Komisja przedstawia ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji protokół, o którym mowa w ust. 5, wraz ze wskazaniem nie więcej niż 3 kandydatów na stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1.

7. Na podstawie przekazanego protokołu wraz ze wskazaniem kandydatów, o których mowa w ust 6, minister właściwy do spraw informatyzacji dokonuje wyboru kandydata na stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1.

8. Wybranemu kandydatowi, o którym mowa w ust. 7, informację o jego wyborze przekazuje się w terminie 7 dni od dnia jego wyboru.

[1] § 3 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 15 Ministra Cyfryzacji z dnia 30 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu wyłonienia kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji (Dz.Urz.MC. poz. 18). Zmiana weszła w życie 30 września 2022 r.

[2] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 15 Ministra Cyfryzacji z dnia 30 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad i trybu wyłonienia kandydata na stanowisko zastępcy dyrektora Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji (Dz.Urz.MC. poz. 18). Zmiana weszła w życie 30 września 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-09-06 do 2022-09-29

§ 3. 1. Konkurs przeprowadza komisja konkursowa, zwana dalej „Komisją”, w następującym składzie:

1) przewodniczący Komisji – Wojciech Pawlak – p.o. Dyrektora NASK-PIB;

2) członek Komisji – Krzysztof Silicki – zastępca Dyrektora NASK-PIB do spraw cyberbezpieczeństwa i innowacji;

3) członek Komisji – Łukasz Wojewoda – Dyrektor Departamentu Cyberbezpieczeństwa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

2. Do zadań Komisji należy:

1) określenie wykazu dokumentów, które mają złożyć osoby biorące udział w konkursie;

2) przygotowanie treści ogłoszenia o konkursie;

3) przeprowadzenie konkursu;

4) przedstawienie ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji wyników konkursu.

3. Komisja dokonuje oceny spełniania warunków formalnych udziału w konkursie przez osoby, które złożyły dokumenty.

4. Do kolejnego etapu konkursu dopuszczane są wyłącznie osoby, które spełniają warunki formalne udziału w konkursie.

5. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego konkursu. Protokół podpisują wszyscy członkowie Komisji.

6. Na podstawie wyników konkursu Komisja przedstawia ministrowi właściwemu do spraw informatyzacji protokół, o którym mowa w ust. 5, wraz ze wskazaniem nie więcej niż 3 kandydatów na stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1.

7. Na podstawie przekazanego protokołu wraz ze wskazaniem kandydatów, o których mowa w ust 6, minister właściwy do spraw informatyzacji dokonuje wyboru kandydata na stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1.

8. Wybranemu kandydatowi, o którym mowa w ust. 7, informację o jego wyborze przekazuje się w terminie 7 dni od dnia jego wyboru.