Wersja obowiązująca od 2024-02-16 do 2024-04-27
.
Do zakresu działania Podsekretarza Stanu Sebastiana Gajewskiego należy w szczególności:
1) udział w pracach Stałego Komitetu Rady Ministrów;
2) [3] udział w pracach Komitetu do spraw Europejskich (KSE);
3) koordynacja współpracy z Sejmem Rzeczypospolitej Polskiej i Senatem Rzeczypospolitej Polskiej i ich organami w zakresie legislacji;
4) koordynacja prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie;
5) koordynacja prac związanych z wydawaniem Dziennika Urzędowego Ministra;
6) zapewnianie prowadzenia spraw wynikających z podległości Szefa Urzędu do spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych wobec Ministra;
6a) [4] zapewnianie prowadzenia spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych;
7) inicjowanie, koordynacja i nadzorowanie wykonywania zadań przez:
a) Departament Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego,
b) Departament Prawny, z wyłączeniem wykonywania wobec radców prawnych zatrudnionych w Ministerstwie uprawnień Ministra jako kierownika jednostki organizacyjnej, o których mowa w art. 9 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych,
c) Departament Ubezpieczeń Społecznych.
[3] § 7 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) zarządzenia nr 9 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.Urz.MRPiPS. poz. 9). Zmiana weszła w życie 16 lutego 2024 r.
[4] § 7 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 9 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.Urz.MRPiPS. poz. 9). Zmiana weszła w życie 16 lutego 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-02-16 do 2024-04-27
.
Do zakresu działania Podsekretarza Stanu Sebastiana Gajewskiego należy w szczególności:
1) udział w pracach Stałego Komitetu Rady Ministrów;
2) [3] udział w pracach Komitetu do spraw Europejskich (KSE);
3) koordynacja współpracy z Sejmem Rzeczypospolitej Polskiej i Senatem Rzeczypospolitej Polskiej i ich organami w zakresie legislacji;
4) koordynacja prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie;
5) koordynacja prac związanych z wydawaniem Dziennika Urzędowego Ministra;
6) zapewnianie prowadzenia spraw wynikających z podległości Szefa Urzędu do spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych wobec Ministra;
6a) [4] zapewnianie prowadzenia spraw wynikających z nadzoru Ministra nad Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych;
7) inicjowanie, koordynacja i nadzorowanie wykonywania zadań przez:
a) Departament Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego,
b) Departament Prawny, z wyłączeniem wykonywania wobec radców prawnych zatrudnionych w Ministerstwie uprawnień Ministra jako kierownika jednostki organizacyjnej, o których mowa w art. 9 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych,
c) Departament Ubezpieczeń Społecznych.
[3] § 7 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) zarządzenia nr 9 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.Urz.MRPiPS. poz. 9). Zmiana weszła w życie 16 lutego 2024 r.
[4] § 7 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 9 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.Urz.MRPiPS. poz. 9). Zmiana weszła w życie 16 lutego 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2024-01-24 do 2024-02-15
.
Do zakresu działania Podsekretarza Stanu Sebastiana Gajewskiego należy w szczególności:
1) udział w pracach Stałego Komitetu Rady Ministrów;
2) udział w pracach Zespołu do spraw Programowania Prac Rządu;
3) koordynacja współpracy z Sejmem Rzeczypospolitej Polskiej i Senatem Rzeczypospolitej Polskiej i ich organami w zakresie legislacji;
4) koordynacja prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie;
5) koordynacja prac związanych z wydawaniem Dziennika Urzędowego Ministra;
6) zapewnianie prowadzenia spraw wynikających z podległości Szefa Urzędu do spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych wobec Ministra;
7) inicjowanie, koordynacja i nadzorowanie wykonywania zadań przez:
a) Departament Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego,
b) Departament Prawny, z wyłączeniem wykonywania wobec radców prawnych zatrudnionych w Ministerstwie uprawnień Ministra jako kierownika jednostki organizacyjnej, o których mowa w art. 9 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych,
c) Departament Ubezpieczeń Społecznych.