history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-09-26

§ 2.

1. W skład Komitetu Sterującego wchodzą:

1) Podsekretarz Stanu w Ministerstwie – Przewodniczący Komitetu Sterującego;

2) Dyrektor Departamentu Informatyki w Ministerstwie – Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego;

3) [1] Zastępca Dyrektora Departamentu Rynku Pracy w Ministerstwie – Członek Komitetu Sterującego;

4) Zastępca Dyrektora Biura Ministra – Członek Komitetu Sterującego;

5) Dyrektor Biura Promocji w Ministerstwie – Członek Komitetu Sterującego;

6) Zastępca Głównego Inspektora Pracy do Spraw Nadzoru – Członek Komitetu Sterującego;

7) [2] Zastępca Dyrektora Zarządu do Spraw Cudzoziemców w Komendzie Głównej Straży Granicznej – Członek Komitetu Sterującego;

8) Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń i Składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych – Członek Komitetu Sterującego;

9) Dyrektor Biura Informatyki w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców – Członek Komitetu Sterującego;

10) przedstawiciel Departamentu Informatyki w Ministerstwie – Sekretarz Komitetu Sterującego.

2. Posiedzenia Komitetu Sterującego odbywają się co najmniej raz na kwartał.

3. Przewodniczący Komitetu Sterującego, a w przypadku jego nieobecności Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego, z własnej inicjatywy lub na wniosek Kierownika Projektu lub innego członka Komitetu Sterującego może zwołać dodatkowe posiedzenia Komitetu Sterującego.

4. W posiedzeniach Komitetu Sterującego mogą uczestniczyć, z głosem doradczym, zaproszeni goście i eksperci.

5. Posiedzenia Komitetu Sterującego prowadzi Przewodniczący Komitetu Sterującego, a w przypadku jego nieobecności Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego.

6. Komitet Sterujący podejmuje decyzje w sprawach związanych z realizacją Projektu w formie uchwały.

7. Uchwała przyjmowana jest zwykłą większością głosów, jeżeli liczba osób uprawnionych do głosowania, która wzięła w nim udział, była równa co najmniej połowie liczby osób uprawnionych do głosowania w posiedzeniu Komitetu. W przypadku głosowań, w których odmienne stanowiska uzyskały taką samą liczbę głosów, decydujący głos ma Przewodniczący.

8. Zwołujący posiedzenie Komitetu Sterującego organizację posiedzenia zleca Sekretarzowi Komitetu Sterującego.

9. Posiedzenia Komitetu Sterującego są protokołowane przez Sekretarza Komitetu Sterującego. W protokole zamieszcza się listę uczestników posiedzenia oraz przyjęte ustalenia. Protokół jest podpisywany niezwłocznie po zakończeniu posiedzenia przez wszystkie osoby obecne na posiedzeniu Komitetu Sterującego.

10. Członek Komitetu Sterującego może zgłosić do Sekretarza Komitetu Sterującego, w formie pisemnej, zagadnienia, które wymagają omówienia przez Komitet Sterujący. Propozycje zagadnień Sekretarz Komitetu Sterującego dostarcza niezwłocznie do wszystkich pozostałych członków Komitetu Sterującego oraz do Kierownika Projektu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 25 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 24 września 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania zespołu do spraw realizacji projektu „Monitoring Pracy i Pobytu w Celach Zarobkowych Cudzoziemców na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (Dz.U.MRPiPS. poz. 27). Zmiana weszła w życie 26 września 2020 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 25 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 24 września 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania zespołu do spraw realizacji projektu „Monitoring Pracy i Pobytu w Celach Zarobkowych Cudzoziemców na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (Dz.U.MRPiPS. poz. 27). Zmiana weszła w życie 26 września 2020 r.

Wersja obowiązująca od 2020-09-26

§ 2.

1. W skład Komitetu Sterującego wchodzą:

1) Podsekretarz Stanu w Ministerstwie – Przewodniczący Komitetu Sterującego;

2) Dyrektor Departamentu Informatyki w Ministerstwie – Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego;

3) [1] Zastępca Dyrektora Departamentu Rynku Pracy w Ministerstwie – Członek Komitetu Sterującego;

4) Zastępca Dyrektora Biura Ministra – Członek Komitetu Sterującego;

5) Dyrektor Biura Promocji w Ministerstwie – Członek Komitetu Sterującego;

6) Zastępca Głównego Inspektora Pracy do Spraw Nadzoru – Członek Komitetu Sterującego;

7) [2] Zastępca Dyrektora Zarządu do Spraw Cudzoziemców w Komendzie Głównej Straży Granicznej – Członek Komitetu Sterującego;

8) Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń i Składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych – Członek Komitetu Sterującego;

9) Dyrektor Biura Informatyki w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców – Członek Komitetu Sterującego;

10) przedstawiciel Departamentu Informatyki w Ministerstwie – Sekretarz Komitetu Sterującego.

2. Posiedzenia Komitetu Sterującego odbywają się co najmniej raz na kwartał.

3. Przewodniczący Komitetu Sterującego, a w przypadku jego nieobecności Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego, z własnej inicjatywy lub na wniosek Kierownika Projektu lub innego członka Komitetu Sterującego może zwołać dodatkowe posiedzenia Komitetu Sterującego.

4. W posiedzeniach Komitetu Sterującego mogą uczestniczyć, z głosem doradczym, zaproszeni goście i eksperci.

5. Posiedzenia Komitetu Sterującego prowadzi Przewodniczący Komitetu Sterującego, a w przypadku jego nieobecności Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego.

6. Komitet Sterujący podejmuje decyzje w sprawach związanych z realizacją Projektu w formie uchwały.

7. Uchwała przyjmowana jest zwykłą większością głosów, jeżeli liczba osób uprawnionych do głosowania, która wzięła w nim udział, była równa co najmniej połowie liczby osób uprawnionych do głosowania w posiedzeniu Komitetu. W przypadku głosowań, w których odmienne stanowiska uzyskały taką samą liczbę głosów, decydujący głos ma Przewodniczący.

8. Zwołujący posiedzenie Komitetu Sterującego organizację posiedzenia zleca Sekretarzowi Komitetu Sterującego.

9. Posiedzenia Komitetu Sterującego są protokołowane przez Sekretarza Komitetu Sterującego. W protokole zamieszcza się listę uczestników posiedzenia oraz przyjęte ustalenia. Protokół jest podpisywany niezwłocznie po zakończeniu posiedzenia przez wszystkie osoby obecne na posiedzeniu Komitetu Sterującego.

10. Członek Komitetu Sterującego może zgłosić do Sekretarza Komitetu Sterującego, w formie pisemnej, zagadnienia, które wymagają omówienia przez Komitet Sterujący. Propozycje zagadnień Sekretarz Komitetu Sterującego dostarcza niezwłocznie do wszystkich pozostałych członków Komitetu Sterującego oraz do Kierownika Projektu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 25 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 24 września 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania zespołu do spraw realizacji projektu „Monitoring Pracy i Pobytu w Celach Zarobkowych Cudzoziemców na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (Dz.U.MRPiPS. poz. 27). Zmiana weszła w życie 26 września 2020 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 25 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 24 września 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania zespołu do spraw realizacji projektu „Monitoring Pracy i Pobytu w Celach Zarobkowych Cudzoziemców na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (Dz.U.MRPiPS. poz. 27). Zmiana weszła w życie 26 września 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-12-22 do 2020-09-25

§ 2.

1. W skład Komitetu Sterującego wchodzą:

1) Podsekretarz Stanu w Ministerstwie – Przewodniczący Komitetu Sterującego;

2) Dyrektor Departamentu Informatyki w Ministerstwie – Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego;

3) Dyrektor Departamentu Rynku Pracy w Ministerstwie – Członek Komitetu Sterującego;

4) Zastępca Dyrektora Biura Ministra – Członek Komitetu Sterującego;

5) Dyrektor Biura Promocji w Ministerstwie – Członek Komitetu Sterującego;

6) Zastępca Głównego Inspektora Pracy do Spraw Nadzoru – Członek Komitetu Sterującego;

7) Radca Zespołu Stanowisk Samodzielnych Zarządu do Spraw Cudzoziemców w Komendzie Głównej Straży Granicznej – Członek Komitetu Sterującego;

8) Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń i Składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych – Członek Komitetu Sterującego;

9) Dyrektor Biura Informatyki w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców – Członek Komitetu Sterującego;

10) przedstawiciel Departamentu Informatyki w Ministerstwie – Sekretarz Komitetu Sterującego.

2. Posiedzenia Komitetu Sterującego odbywają się co najmniej raz na kwartał.

3. Przewodniczący Komitetu Sterującego, a w przypadku jego nieobecności Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego, z własnej inicjatywy lub na wniosek Kierownika Projektu lub innego członka Komitetu Sterującego może zwołać dodatkowe posiedzenia Komitetu Sterującego.

4. W posiedzeniach Komitetu Sterującego mogą uczestniczyć, z głosem doradczym, zaproszeni goście i eksperci.

5. Posiedzenia Komitetu Sterującego prowadzi Przewodniczący Komitetu Sterującego, a w przypadku jego nieobecności Zastępca Przewodniczącego Komitetu Sterującego.

6. Komitet Sterujący podejmuje decyzje w sprawach związanych z realizacją Projektu w formie uchwały.

7. Uchwała przyjmowana jest zwykłą większością głosów, jeżeli liczba osób uprawnionych do głosowania, która wzięła w nim udział, była równa co najmniej połowie liczby osób uprawnionych do głosowania w posiedzeniu Komitetu. W przypadku głosowań, w których odmienne stanowiska uzyskały taką samą liczbę głosów, decydujący głos ma Przewodniczący.

8. Zwołujący posiedzenie Komitetu Sterującego organizację posiedzenia zleca Sekretarzowi Komitetu Sterującego.

9. Posiedzenia Komitetu Sterującego są protokołowane przez Sekretarza Komitetu Sterującego. W protokole zamieszcza się listę uczestników posiedzenia oraz przyjęte ustalenia. Protokół jest podpisywany niezwłocznie po zakończeniu posiedzenia przez wszystkie osoby obecne na posiedzeniu Komitetu Sterującego.

10. Członek Komitetu Sterującego może zgłosić do Sekretarza Komitetu Sterującego, w formie pisemnej, zagadnienia, które wymagają omówienia przez Komitet Sterujący. Propozycje zagadnień Sekretarz Komitetu Sterującego dostarcza niezwłocznie do wszystkich pozostałych członków Komitetu Sterującego oraz do Kierownika Projektu.