history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-05-07

§ 7. [8] Komórki organizacyjne Ministerstwa są obowiązane w szczególności do:

1) terminowego załatwiania skarg i wniosków oraz petycji, a w przypadku niezałatwienia skargi, wniosku lub petycji w terminach określonych przepisami prawa zawiadomienia skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję, oraz DKN, o przyczynie zwłoki i terminie załatwienia sprawy;

2) dokonywania wszelkich czynności związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków oraz petycji , w tym w szczególności:

a) wzywania w razie potrzeby skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję do złożenia wyjaśnienia lub uzupełnienia skargi, wniosku lub petycji,

b) wnioskowania do innych organów o przekazanie niezbędnych materiałów i wyjaśnień,

c) zawiadamiania skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję o fakcie, iż sprawa dotyczy właściwości kilku organów;

3) niezwłocznego przekazywania kopii odpowiedzi na skargę, wniosek lub petycję do wiadomości DKN albo informowania DKN o rozpatrywaniu skargi, wniosku lub petycji;

4) niezwłocznego przekazywania do BM w celu zamieszczenia na stronie internetowej Ministerstwa odwzorowania cyfrowego (skanu) petycji oraz wszelkich informacji co do których ustawa określa taki obowiązek;

5) przechowywania oraz archiwizowania wszelkiej dokumentacji związanej ze skargami i wnioskami oraz petycjami w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów ich załatwiania.

[8] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-05-07

§ 7. [8] Komórki organizacyjne Ministerstwa są obowiązane w szczególności do:

1) terminowego załatwiania skarg i wniosków oraz petycji, a w przypadku niezałatwienia skargi, wniosku lub petycji w terminach określonych przepisami prawa zawiadomienia skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję, oraz DKN, o przyczynie zwłoki i terminie załatwienia sprawy;

2) dokonywania wszelkich czynności związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków oraz petycji , w tym w szczególności:

a) wzywania w razie potrzeby skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję do złożenia wyjaśnienia lub uzupełnienia skargi, wniosku lub petycji,

b) wnioskowania do innych organów o przekazanie niezbędnych materiałów i wyjaśnień,

c) zawiadamiania skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję o fakcie, iż sprawa dotyczy właściwości kilku organów;

3) niezwłocznego przekazywania kopii odpowiedzi na skargę, wniosek lub petycję do wiadomości DKN albo informowania DKN o rozpatrywaniu skargi, wniosku lub petycji;

4) niezwłocznego przekazywania do BM w celu zamieszczenia na stronie internetowej Ministerstwa odwzorowania cyfrowego (skanu) petycji oraz wszelkich informacji co do których ustawa określa taki obowiązek;

5) przechowywania oraz archiwizowania wszelkiej dokumentacji związanej ze skargami i wnioskami oraz petycjami w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów ich załatwiania.

[8] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-09-11 do 2016-05-06

§ 7.  Komórki organizacyjne Ministerstwa są obowiązane w szczególności do:

1) terminowego załatwiania skarg i wniosków oraz petycji, a w przypadku nie załatwienia skargi, wniosku lub petycji w terminach określonych przepisami prawa zawiadomienia skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję, oraz BG, o przyczynie zwłoki i terminie załatwienia sprawy;

2) dokonywania wszelkich czynności związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków oraz petycji, w tym w szczególności:

a) wzywania w razie potrzeby skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję do złożenia wyjaśnienia lub uzupełnienia skargi, wniosku lub petycji,

b) wnioskowania do innych organów o przekazanie niezbędnych materiałów i wyjaśnień,

c) zawiadamiania skarżącego, wnioskodawcy lub podmiotu wnoszącego petycję o fakcie, iż sprawa dotyczy właściwości kilku organów;

3) niezwłocznego przekazywania kopii odpowiedzi na skargę, wniosek lub petycję do wiadomości BG albo informowania BG o rozpatrywaniu skargi, wniosku lub petycji;

4) niezwłocznego przekazywania do BM w celu zamieszczenia na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa przygotowanego do publikacji odwzorowania cyfrowego (skanu) petycji po dokonaniu uprzednio ewentualnej anonimizacji oraz wszelkich informacji co do których ustawa określa taki obowiązek;

5) przechowywania oraz archiwizowania wszelkiej dokumentacji związanej ze skargami i wnioskami oraz petycjami w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów ich załatwiania.