Wersja obowiązująca od 2016-05-07
[6] 1. Jeżeli rozpatrzenie skargi, wniosku lub petycji w terminie nie jest możliwe, pracownik właściwej komórki organizacyjnej sporządza zawiadomienie o przedłużeniu terminu załatwienia skargi, wniosku lub petycji i przekazuje je skarżącemu, wnioskodawcy lub podmiotowi wnoszącemu petycję oraz do wiadomości DKN.
2. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn nie jest możliwe przygotowanie przez daną komórkę organizacyjną, o której mowa w § 4 ust. 7, w wyznaczonym terminie wkładu merytorycznego niezbędnego do przygotowania przez DKN odpowiedzi, wyznaczony pracownik tej komórki organizacyjnej informuje o tym DKN podając przyczynę zwłoki i możliwy termin przekazania wkładu merytorycznego.
3. W przypadku niezałatwienia skargi, wniosku lub petycji w terminie z przyczyn, o których mowa w ust. 2, pracownik DKN zawiadamia o tym skarżącego, wnioskodawcę lub podmiot wnoszący petycję.
[6] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-05-07
[6] 1. Jeżeli rozpatrzenie skargi, wniosku lub petycji w terminie nie jest możliwe, pracownik właściwej komórki organizacyjnej sporządza zawiadomienie o przedłużeniu terminu załatwienia skargi, wniosku lub petycji i przekazuje je skarżącemu, wnioskodawcy lub podmiotowi wnoszącemu petycję oraz do wiadomości DKN.
2. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn nie jest możliwe przygotowanie przez daną komórkę organizacyjną, o której mowa w § 4 ust. 7, w wyznaczonym terminie wkładu merytorycznego niezbędnego do przygotowania przez DKN odpowiedzi, wyznaczony pracownik tej komórki organizacyjnej informuje o tym DKN podając przyczynę zwłoki i możliwy termin przekazania wkładu merytorycznego.
3. W przypadku niezałatwienia skargi, wniosku lub petycji w terminie z przyczyn, o których mowa w ust. 2, pracownik DKN zawiadamia o tym skarżącego, wnioskodawcę lub podmiot wnoszący petycję.
[6] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-09-11 do 2016-05-06
1. Jeżeli rozpatrzenie skargi, wniosku lub petycji w terminie nie jest możliwe, pracownik właściwej komórki organizacyjnej sporządza zawiadomienie o przedłużeniu terminu załatwienia skargi, wniosku lub petycji i przekazuje je skarżącemu, wnioskodawcy lub podmiotowi wnoszącemu petycję oraz do wiadomości BG.
2. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn nie jest możliwe przygotowanie przez daną komórkę organizacyjną, o której mowa w § 4 ust. 7, w wyznaczonym terminie wkładu merytorycznego niezbędnego do przygotowania przez BG odpowiedzi, wyznaczony pracownik tej komórki organizacyjnej informuje o tym BG podając przyczynę zwłoki i możliwy termin przekazania wkładu merytorycznego.
3. W przypadku niezałatwienia skargi, wniosku lub petycji w terminie z przyczyn, o których mowa w ust. 2, pracownik BG zawiadamia o tym skarżącego, wnioskodawcę lub podmiot wnoszący petycję.