Wersja obowiązująca od 2016-05-07
[5] 1. Skargi i wnioski oraz petycje wpływające do Ministerstwa rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów w Kancelarii Ministerstwa, a następnie przekazywane do DKN.
2. Skargi i wnioski oraz petycje przesyłane do Ministerstwa za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP są przekazywane niezwłocznie przez BM do DKN.
3. Pracownik obsługujący skrzynkę elektroniczną kontakt@msport.gov.pl, otrzymane za jej pośrednictwem skargi, wnioski lub petycje przekazuje do DKN niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego.
4. W przypadku, gdy skarga, wniosek lub petycja wpłynęła bezpośrednio do komórki organizacyjnej innej niż DKN, ta niezwłocznie przekazuje do DKN oryginał skargi, wniosku lub petycji w celu zaewidencjonowania, rozpoczynając jednocześnie rozpatrywanie zgodnie z właściwością. Skargi, wnioski lub petycje przekazane przez interesantów pocztą elektroniczną są przekazywane do DKN również pocztą elektroniczną niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego.
5. Skargi i wnioski oraz petycje wpływające za pomocą poczty elektronicznej bezpośrednio do sekretariatów Ministra, Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu lub Dyrektora Generalnego Ministerstwa są przekazywane do DKN niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego.
6. Jeżeli komórka organizacyjna, do której została przekazana skarga, wniosek lub petycja, nie jest właściwa merytorycznie do rozpatrzenia sprawy, zwraca niezwłocznie skargę, wniosek lub petycję do DKN.
7. W przypadku, gdy do rozpatrzenia skargi, wniosku lub petycji właściwych jest kilka komórek organizacyjnych, pracownik DKN niezwłocznie przesyła do nich skargę, wniosek lub petycję w celu przekazania w wyznaczonym terminie wkładów merytorycznych niezbędnych do przygotowania odpowiedzi przez DKN.
8. W przypadku skarg i wniosków oraz petycji przekazanych do Ministerstwa za pośrednictwem ePUAP wyznaczony pracownik właściwej komórki organizacyjnej przekazuje podpisaną przez upoważnioną osobę odpowiedź na wniosek, skargę lub petycję do BM, a jej kopię do wiadomości DKN.
[5] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-05-07
[5] 1. Skargi i wnioski oraz petycje wpływające do Ministerstwa rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów w Kancelarii Ministerstwa, a następnie przekazywane do DKN.
2. Skargi i wnioski oraz petycje przesyłane do Ministerstwa za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP są przekazywane niezwłocznie przez BM do DKN.
3. Pracownik obsługujący skrzynkę elektroniczną kontakt@msport.gov.pl, otrzymane za jej pośrednictwem skargi, wnioski lub petycje przekazuje do DKN niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego.
4. W przypadku, gdy skarga, wniosek lub petycja wpłynęła bezpośrednio do komórki organizacyjnej innej niż DKN, ta niezwłocznie przekazuje do DKN oryginał skargi, wniosku lub petycji w celu zaewidencjonowania, rozpoczynając jednocześnie rozpatrywanie zgodnie z właściwością. Skargi, wnioski lub petycje przekazane przez interesantów pocztą elektroniczną są przekazywane do DKN również pocztą elektroniczną niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego.
5. Skargi i wnioski oraz petycje wpływające za pomocą poczty elektronicznej bezpośrednio do sekretariatów Ministra, Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu lub Dyrektora Generalnego Ministerstwa są przekazywane do DKN niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego.
6. Jeżeli komórka organizacyjna, do której została przekazana skarga, wniosek lub petycja, nie jest właściwa merytorycznie do rozpatrzenia sprawy, zwraca niezwłocznie skargę, wniosek lub petycję do DKN.
7. W przypadku, gdy do rozpatrzenia skargi, wniosku lub petycji właściwych jest kilka komórek organizacyjnych, pracownik DKN niezwłocznie przesyła do nich skargę, wniosek lub petycję w celu przekazania w wyznaczonym terminie wkładów merytorycznych niezbędnych do przygotowania odpowiedzi przez DKN.
8. W przypadku skarg i wniosków oraz petycji przekazanych do Ministerstwa za pośrednictwem ePUAP wyznaczony pracownik właściwej komórki organizacyjnej przekazuje podpisaną przez upoważnioną osobę odpowiedź na wniosek, skargę lub petycję do BM, a jej kopię do wiadomości DKN.
[5] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-09-11 do 2016-05-06
1. Skargi i wnioski oraz petycje wpływające do Ministerstwa rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów w Kancelarii Ministerstwa, a następnie przekazywane do Dyrektora Generalnego Ministerstwa, który kieruje je do BG.
2. Skargi i wnioski oraz petycje przesyłane do Ministerstwa za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP są przekazywane niezwłocznie przez BM do BG.
3. Pracownik BG, po zaewidencjonowaniu otrzymanych, także za pośrednictwem skrzynki elektronicznej kontakt@msport.gov.pl, skarg, wniosków lub petycji, niezwłocznie przekazuje je do rozpatrzenia właściwym komórkom organizacyjnym albo właściwym organom lub instytucjom.
4. W przypadku, gdy skarga, wniosek lub petycja wpłynęła bezpośrednio do komórki organizacyjnej innej niż BG, ta niezwłocznie przekazuje do BG oryginał skargi, wniosku lub petycji w celu zaewidencjonowania, rozpoczynając jednocześnie rozpatrywanie zgodnie z właściwością. Skargi, wnioski lub petycje przekazane przez interesantów pocztą elektroniczną są przekazywane do BG również pocztą elektroniczną niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego.
5. Skargi i wnioski oraz petycje wpływające za pomocą poczty elektronicznej bezpośrednio do sekretariatów Ministra, Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu lub Dyrektora Generalnego Ministerstwa są przekazywane do BG niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego.
6. Jeżeli komórka organizacyjna, do której została przekazana skarga, wniosek lub petycja, nie jest właściwa merytorycznie do rozpatrzenia sprawy, zwraca niezwłocznie skargę, wniosek lub petycję do BG.
7. W przypadku, gdy do rozpatrzenia skargi, wniosku lub petycji właściwych jest kilka komórek organizacyjnych, pracownik BG niezwłocznie przesyła do nich skargę, wniosek lub petycję w celu przekazania w wyznaczonym terminie wkładów merytorycznych niezbędnych do przygotowania odpowiedzi przez BG.
8. W przypadku skarg i wniosków oraz petycji przekazanych do Ministerstwa za pośrednictwem ePUAP wyznaczony pracownik właściwej komórki organizacyjnej przekazuje podpisaną przez upoważnioną osobę odpowiedź na wniosek, skargę lub petycję do BM, a jej kopię do wiadomości BG.