history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-05-07

§ 3. 1. Minister Sportu i Turystyki, zwany dalej „Ministrem”, lub wyznaczeni przez niego zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Ministerstwa przy ul. Senatorskiej 14, po uprzednim ustaleniu terminu.

2. [2] Zgłoszenia interesantów w sprawach skarg lub wniosków dotyczące przyjęcia przez Ministra lub wyznaczonych przez niego zastępców przyjmuje pracownik DKN.

3. [3] Pracownik DKN przekazuje do dyrektora Biura Ministra, zwanego dalej „BM”, przy piśmie podpisanym przez dyrektora DKN, informację dotyczącą zgłoszenia interesantów, o których mowa w ust. 2, z prośbą o uzgodnienie z Ministrem lub wyznaczonym przez niego zastępcą, terminu spotkania, jednocześnie powiadamiając o tym dyrektora komórki organizacyjnej właściwej ze względu na przedmiot skargi lub wniosku.

4. [4] W przypadku, o którym mowa w ust. 3, protokół przyjęcia skargi lub wniosku sporządza obecny na spotkaniu pracownik komórki organizacyjnej właściwej ze względu na przedmiot skargi lub wniosku. Pracownik, który sporządził protokół przyjęcia skargi lub wniosku przekazuje go niezwłocznie do DKN rozpoczynając jednocześnie rozpatrywanie skargi lub wniosku zgodnie z właściwością.

5. Informacja o miejscu przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków jest umieszczana na tablicach przy punktach informacyjnych Ministerstwa oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa, a także w siedzibach i na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra.

[2] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.

[3] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.

[4] § 3 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-05-07

§ 3. 1. Minister Sportu i Turystyki, zwany dalej „Ministrem”, lub wyznaczeni przez niego zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Ministerstwa przy ul. Senatorskiej 14, po uprzednim ustaleniu terminu.

2. [2] Zgłoszenia interesantów w sprawach skarg lub wniosków dotyczące przyjęcia przez Ministra lub wyznaczonych przez niego zastępców przyjmuje pracownik DKN.

3. [3] Pracownik DKN przekazuje do dyrektora Biura Ministra, zwanego dalej „BM”, przy piśmie podpisanym przez dyrektora DKN, informację dotyczącą zgłoszenia interesantów, o których mowa w ust. 2, z prośbą o uzgodnienie z Ministrem lub wyznaczonym przez niego zastępcą, terminu spotkania, jednocześnie powiadamiając o tym dyrektora komórki organizacyjnej właściwej ze względu na przedmiot skargi lub wniosku.

4. [4] W przypadku, o którym mowa w ust. 3, protokół przyjęcia skargi lub wniosku sporządza obecny na spotkaniu pracownik komórki organizacyjnej właściwej ze względu na przedmiot skargi lub wniosku. Pracownik, który sporządził protokół przyjęcia skargi lub wniosku przekazuje go niezwłocznie do DKN rozpoczynając jednocześnie rozpatrywanie skargi lub wniosku zgodnie z właściwością.

5. Informacja o miejscu przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków jest umieszczana na tablicach przy punktach informacyjnych Ministerstwa oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa, a także w siedzibach i na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra.

[2] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.

[3] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.

[4] § 3 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 8 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 6 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania, ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz petycji w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 9). Zmiana weszła w życie 7 maja 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-09-11 do 2016-05-06

§ 3.  1. Minister Sportu i Turystyki, zwany dalej „Ministrem”, lub wyznaczeni przez niego zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Ministerstwa przy ul. Senatorskiej 14, po uprzednim ustaleniu terminu.

2. Zgłoszenia interesantów w sprawach skarg lub wniosków dotyczące przyjęcia przez Ministra lub wyznaczonych przez niego zastępców przyjmuje pracownik BG.

3. Pracownik BG przekazuje do dyrektora Biura Ministra, zwane dalej „BM”, przy piśmie podpisanym przez dyrektora BG, informację dotyczącą zgłoszenia interesantów, o których mowa w ust. 2, z prośbą o uzgodnienie z Ministrem lub wyznaczonym przez niego zastępcą, terminu spotkania, jednocześnie powiadamiając o tym dyrektora komórki organizacyjnej właściwej ze względu na przedmiot skargi lub wniosku.

4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, protokół przyjęcia skargi lub wniosku sporządza obecny na spotkaniu pracownik komórki organizacyjnej właściwej ze względu na przedmiot skargi lub wniosku. Pracownik, który sporządził protokół przyjęcia skargi lub wniosku przekazuje go niezwłocznie do BG rozpoczynając jednocześnie rozpatrywanie skargi lub wniosku zgodnie z właściwością.

5. Informacja o miejscu przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków jest umieszczana na tablicach przy punktach informacyjnych Ministerstwa oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa, a także w siedzibach i na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra.